Hulp bij vinden van nieuwe stek!


Plaats reactie
rene wezelenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2012 15:28

29-04-2012 15:34

Hello, ik ben een beginnend karper vissen ik probeer het al nu zo ongeveer 2 jaar en aangezien ik geen vrienden of kennissen heb die karper vissers zijn moest ik het helemaal,allemaal zelf doen. In die 2 jaar heb ik maar 1 karper gevangen dat waas op prive water in de loosdrechtse plassen.

Ik zoek nu een stek rond maarssen-breukelen-loosdrecht. Vinkeveen het liefst niet aangezien de karper daar moeilijk wordt gevangen ik hoef ook geen recordz te vangen als ik er maar een paar in mijn lijstje kan toevoegen.

Wie kan mij een tip geven op welk water ik het moet proberen

groet rene
Johan van Sloten
Berichten: 161
Lid geworden op: 18-02-2012 11:12

29-04-2012 19:24

hey rene! ik vis niet ver dan van de wateren waar jij vist rondom t gooi, ben zelf ook beginnend karpervisser. over de wateren hier in de buurt valt niet veel op internet te vinden, dus is het meer aan jezelf om er te gaan vissen, je hebt dan altijd kans dat je aan voorbijgangers informatie kan vragen over het water!
zelf heb ik eigenlijk via google maps mijn eersten wateren gevonden, toch handig dat je gewoon ziet waar er water zit, ik ken helaas geen wateren voor jou, naja misschien 1 water: naarden vesting! is een mooi water vooral in de zomer! en met een boel vis je kan echt in de vesting gaan of er net buiten. ik heb er wel is gevist, is geen makkelijk water om dat er vroeger veel gevist is maar ik geloof dat dat nu aan het minderen is.
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

29-04-2012 22:09

Niet al te moeilijk water zijn in mei juni.
jan verhoefgracht maarsenveen.
fort maarseveen.
de strook,loosdrecht
de eend.breukelen.
de heykop breukelen
kromme rijn.
bochten en zijsloten de vecht,utrecht
grachtjes maarsenbroek
etc..

succes..
8)
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

29-04-2012 22:17

ik zou eventueel even je hengelsport zaak raad plegen die zullen vast wel een geschikt water voor je hebben en je van het nodige informatie kunnen voorzien. vraag deze mensen ook met wat voor onderlijntje en aas je er het beste kan vissen, aangezien het een makkelijk watertje moet zijn zal hier niet al te moeilijk over gedaan worden. teminste dat is mijn ervaring!

succes
rene wezelenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-04-2012 15:28

01-05-2012 17:16

Dankjewel mannen, op de meeste wateren die Koos melden heb ik het al verschillende keren geprobeerd. En heb zelf nog verschillende dvd's gekeken en denk dat ik opzich niet veel fout deed alleen dat ik niet veel rekening hield met het aas op welk verschillende wateren..

Trouwens heeft iemand ervaring met De aa in Nieuw Ter Aa?

Of nog tips over DE Eend? (oortjespad) waar ik het al verschillende keren geprobeerd heb maar niks te pakken krijg
Wijnand Lubbertsen
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-01-2012 08:27

01-05-2012 19:40

Rene bijt je vast in 1 water, 't liefst dicht in de buurt.
Voer er regelmatig en vis er na eental keren ook, yep blanken hoort bij de sport.
Doe 't anders dan anderen en hou dat vast.
Plaats reactie