heeft er iemand ervaringProline Ultra Lite Dome - 2 Men met


Plaats reactie
Wesley Schuckman
Berichten: 8
Lid geworden op: 30-12-2011 12:28

11-01-2012 16:38

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe tent te kopen, wil het geval dat www.carpchopxxl.nl naar mijn woonplaats aan het verhuizen is.
Toen ik op hun siten aan het kijken was, kwam ik de volgende tent tegen: Proline Ultra Lite Dome - 2 Men, waar mijn interesse naar uit gaat.

De Proline Ultra Lite Dome - 2 Men heeft de volgende specificaties:

Deze zeer complete Dome word geleverd met 3 stabilisator stangen, clear windows, extra duurzaam Heavy Duty grondzijl, tension strap, T-peg haringen en een luxe draagtas. Hij is vervaardigd van een kwalitatief hoogwaardige Nylon, bestand tegen een waterdruk van 5000mm p/m². De naden van deze dome zijn waterdicht geseald, het frame is vervaardigd van ultra licht zwart aluminium en hij is uitgevoerd met extra sterke ritsen. Dit alles garandeert een lange levensduur en optimaal gebruiksgemak.
•Specificaties hetzelfde als de Ultra-Lite Dome 1-Man
•Afmetingen: 310 x 280 x 140 cm (LXBXH)
•Afmetingen verpakt: 105 x 24 x 22 cm (LXBXH)
•Verpakt gewicht: 12,5 kg.

Heeft er iemand ervaring met deze tent??
En zo ja hoe is deze tent bevallen ?

Met vriendelijke groet
Wesley
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

11-01-2012 17:34

Hoi Wesley,

Ik heb al een paar jaar de One man dome uitvoering en daar ben ik zeer content over. Snel op te zetten, prima tent voor een prima prijs.

Grtz,
Martien
Pluk de dag
Gebruikersavatar
foolen mark
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-12-2011 19:27

11-01-2012 18:58

prima tentje en een nette prijs, vis er nu zelf al ongeveer 2,5 jaar mee en heb enkel een keer mijn stieken (oude model) kapot gehad netjes nieuwe voor gekregen.

deze is niet te verglijken met bv nash end. maar natuurlijk is daar de prijs ook anders van tot wel het 2 of 3 voudige dan koop wel na 3 jaar of zo een nieuwe, moet nog maar afwachten of een duurdere ook echt langer mee gaat.

mvg mark
carpe diem quam minimum credula postero
Plaats reactie