vervoer


Plaats reactie
matthijs matterne
Berichten: 27
Lid geworden op: 19-11-2011 21:57

30-12-2011 15:49

hallo

ik heb een probleem we gaan op vakantie aan het landal park aan leau de platt taille in belgie
we hebben een citroen c8 dus voor 7 personen maar we zijn al met 3 kinderen en 2 volwassen en dan nog eens de hond heeft er iemand goeie opberg tips(p.s. we hebben geen aanhangwagen)

het 2 de probleem is dat de goeie stekkken ongeveer op 4,5 km liggen van het park en mijn ouders willen niet elke dag om 5 uur opstaan om mij weg te brengen wat logisch is ;) dus hebben julie tips om al mijn materiaal daar te krijgen ?
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

30-12-2011 15:58

matthijs matterne schreef:hallo

ik heb een probleem we gaan op vakantie aan het landal park aan leau de platt taille in belgie
we hebben een citroen c8 dus voor 7 personen maar we zijn al met 3 kinderen en 2 volwassen en dan nog eens de hond heeft er iemand goeie opberg tips(p.s. we hebben geen aanhangwagen)

het 2 de probleem is dat de goeie stekkken ongeveer op 4,5 km liggen van het park en mijn ouders willen niet elke dag om 5 uur opstaan om mij weg te brengen wat logisch is ;) dus hebben julie tips om al mijn materiaal daar te krijgen ?


Probeer het met een dakkoffer.. past ook veel zooi in, en is evt te huur voor een paar tientjes..

2e probleem kun je oplossen door zo min mogelijk zooi mee te nemen..
Zorg dat je een rugtas hebt waar je wat rigs, lood, piepers en wat reserve materiaal in stopt.. zakje voer erin en klaar..
Koop een zeer dunne onthakingsmat die je compact kunt opvouwen.
Verder heb je alleen je foudraal nodig.. waar je je steunen etc in hebt zitten.

Als stoel ga je lekker op de grond zitten, evt op een plastic zak...

4-5 km is wel ver om te lopen dus lokaal een fiets is wel een pre...
frank kock
Berichten: 61
Lid geworden op: 12-03-2010 20:09

31-12-2011 15:28

Een lange dakkoffer is een optie,plus minimaliceren aan materiaal !
En je zou je in het begin 1 maal kunnen laten afzetten aan het water en na een paar dagen pas kunnen laten ophalen.... Dat scheel veel heen en weer rijden voor je ouders :wink:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

31-12-2011 19:26

Een probleem die je echt zelf moet oplossen. Want hoe dan ook word het meer spullen meenemen wil je naar de stek gaan.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jari mulder
Berichten: 248
Lid geworden op: 11-12-2011 16:32
Locatie: achterhoek

02-01-2012 19:41

michien kun je daar op de fietsten verhuur een bakfiets huren of zon karretje dan moet je wel alleen 4 kilometer lopen
een volle run in de nacht is vaak iets moois waar de mat op wacht

vissen uit 2012
karper 11
zeelt 1
brasem 1
Plaats reactie