Ervaringen met het merk Trend?


Plaats reactie
Milan Dandel
Berichten: 25
Lid geworden op: 23-05-2011 18:02

25-05-2011 06:40

Hallo,

Hebben jullie ervaringen met de producten van Trend En wat vond je er dan van?

Gr Milan.
Gebruikersavatar
gijs beuningen
Berichten: 234
Lid geworden op: 02-04-2010 11:57
Locatie: nmgn

25-05-2011 11:22

Ik heb een stoel van Trend (Trend Adjustable Chair), werkt tot nu toe prima. Is wel niet de beste kwaliteit maar de poten zijn verstelbaar en de stoel is niet al te zwaar.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-05-2011 12:59

ik heb genoeg ervaring met trend me stretcher is van trend heb een voerboot van trend en heb daarvoor nog meer spullen gehad van trend..

en trend is gewoon goed voor de prijs die je er voor betaald, mits je er gewoon normaal mee omgaat en alles want het is iets minder stevig vaak als andere spullen maar het is zeker de moeite waard als je net begint of niet veel wil uitgeven :D


succes!
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Victor van Hoek
Berichten: 160
Lid geworden op: 23-09-2009 16:05
Locatie: Huizen

25-05-2011 15:52

Ik kende het merk niet tot ik een paar weken geleden een feeder hengel van Trend won met een prijsvraagje. Ik ga hier in ieder geval eens mee vissen. Hij voelt op zich prima aan (de haak in de tuin vastgezet aan het betongaas en daar kon je flink wat druk op uitoefenen).
Brasem op je stek in de weer,
Dan komt de karper ook wel een keer!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-05-2011 16:15

trend is niet te verglijken met daiwa fox en shimano en dat soort merken, maar nogmaals ga je er goed mee om en alles en je heb niet teveel te besteden dan is het gewoon een goed merk. Alleen zijn er veel mensen die er tegen op kijken omdat ze liever meer geld uitgeven aan het dure spul, maar ik zeg je wel.. een vis merkt er weinig van met welk merk je vist hoor ;)

en daarbij kan je met trend net zo leuk vissen en haal je ze er ook gewoon uit ;)

succes!

ps: kijk niet naar een merk, maar ga af op gevoel en test spullen gewoon als je niet zeker ben van het merk of wat dan ook ;)
Oja joh!!!
jasper rosman
Berichten: 484
Lid geworden op: 07-04-2010 21:11

25-05-2011 19:04

heb zelf trend hengels, kosten geen moer.. maar vind ze echt heel fijn.
had ook een pod van trend.. deze was wel snel naar de klote.. + ze vinden het grappig om schoef draad in de buzzerbars alle 3 verschillende grotes te maken.. moest elke keer kloten met me piepers.
Ischa Speldenbrink
Berichten: 206
Lid geworden op: 05-08-2007 00:54
Locatie: Arnhem

25-05-2011 22:05

Bijna alle merken komen uit fabrieken in China.
Deze bieden een groot assortiment artikelen.

Neem nou bijvoorbeeld de stretchers.

Een merk als FOX zou uit de fabriek een wat betere kwaliteit stretcher aanschaffen dan een merk als Trend.

Het enige wat de merken doen is hun embleem erop zetten en verkopen.
Je betaald dus wel degelijk voor de kwaliteit van het product.

Dit weet ik doordat ik een manager ken van een hengelsport-fabriek uit China.
Je zult versteld staan als je ziet welke merken allemaal inkopen bij deze fabriek.
Mvg,
PBI Speldenbrink
aaron nievelstein
Berichten: 24
Lid geworden op: 21-07-2011 16:09
Locatie: landgraaf

26-08-2011 12:58

Trend Adjustable Rod-Pod
je krijgt de kwaliteit die je betaalt
ga je er goed mee om dan gaat t lang mee
hoe hoger je je voelt
hoe harder je op je bek gaat ;)
Gebruikersavatar
Remco Albers
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-05-2010 19:45

26-08-2011 21:17

heb hengels van trend. kwa actie vond ik ze fijner als de goedkope shimano,s e.d
buigen mooi in het geheel door en werpen gaat ook lekker.
afwerking en kwaliteit van de lak is niet zo best maar daar stoor ik me niet zo aan.
ze doen wat ze moeten doen.

is gewoon ook even kijken wat wel en wat niet degelijk is.
die rodpod van 20 euro is gewoon een knakending, zie en voel je zo. overal speling en gammel enz. die ajustable rodpod is wel weer een degelijk ding waar je(denk ik) best lang mee kan doen.
Plaats reactie