voeren op het kanaal?


Plaats reactie
Daan Ulenaers
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-01-2011 15:01

29-01-2011 20:31

hey,

ik vis nu al zo'n 3 jaar op karper, maar dit jaar is mijn eerste jaar dat we met het team, op een kanaal gaan proberen.
het gaat namelijk over het kanaal van leopolsburg, belgië( als je hierover informatie weet mag je die ook zegge hé)
maar als je gaat (voor)voeren hoeveel dagen, en hoeveel, en met wat..?

alvast bedankt om het te lezen :wink:
Davy Adriaensen
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-10-2005 14:36
Locatie: Tongeren (B)

29-01-2011 21:57

gans veel joh, strook van + 200 m over de gehele breedte vant kanaal met prijzige bollen =-)
2 fish or not 2 fish
erwin van der meule
Berichten: 161
Lid geworden op: 07-06-2004 17:04
Locatie: leidschendam

30-01-2011 21:00

proberen, zoeken naar de bekende stukken en er is over kanaalvissen best veel te vinden met de zoekfunctie
de morgenstond, haalt karper uit de plomp
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

30-01-2011 22:50

Lijkt me een mooi kanaal

Zeker als ik zo kijk en het aansluit met het kk sas 1

Zeker de moeite waard en gewoon lekker op het gemakkie je plekkie's zoeken. Hier kan je aardig uit de voeten lijkt me,en niet omdat het persee aansluit op het kk.

Rustig wat plekkie's aanvoeren en stuk voor stuk afvissen. Voorjaar zou ik lekker een halve kilo boilie's voeren en wat partikels.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

31-01-2011 07:27

Een "team" zonder eigen insteek. Weet niemand uit je "team" hoe je dit zou kunnen aanpakken? Misschien dat je met je "team" allemaal op een eigen strook wat verschillende dingen kunt proberen en dan als zijnde een "team" een analyse maken van de door jullie gebruikte technieken/tactieken, daar conclusies aan te verbinden en vanuit daar verder te borduren?

Dingen die je zou kunnen opdelen:

- Onder de eigen kant, midden, overkant
- Diepere plekken, ondieptes
- Particles v.s. boilies
- Voerhoeveelheden

Niet rot bedoeld hoor, maar is het niet een beetje vragen naar de bekende weg?

Als er veel van die mensen met een bepaald "bollenfabrikant" petje aan de waterkant huizen kun je daar je voordeel mee doen. Want over het algemeen gaan er dan heel wat van die dingen in.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

02-02-2011 19:36

Sven van Anrooy schreef:Als er veel van die mensen met een bepaald "bollenfabrikant" petje aan de waterkant huizen kun je daar je voordeel mee doen. Want over het algemeen gaan er dan heel wat van die dingen in.


Dus als je vangt, doe je een petje op van een prutsfabrikant (dus niet je eigen fabrikant) :lol:

ja ja stay onderkoffer..
geel he
Plaats reactie