Blunder top 5!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bjorn Jonkman
Berichten: 86
Lid geworden op: 15-10-2007 00:48

04-03-2010 23:38

krijg je ervan als je hem wekelijks in bad doet :P
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

05-03-2010 11:20

Ik lach je nu wel lekker uit alleen heb ik het zelf ook eens gehad.

Ook ff karper spotten boompje inklimmen slip gleed ik weg met mijn scheen tussen de tak en de boom in dat paste niet zo goed. Gelukkig kon ik me nog beet pakken aan een andere tak en bleef me een nat pak bespaard. Mijn scheen was er echter minder aan toe :lol: :lol:
Geloof me maar dat doet echt pijn!! bloeden en een schaafplek van 50 cm recht over mijn scheen

Oh ja de karpers waren ook vertrokken.

En gelukkig geen omstanders hahaha
vr gr peter
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-03-2010 14:24

haha nou bij mij met het uit de boom vallen was mijn vismaat bij verders viel het reuze mee met omstanders, ja het deed inderdaad goed pijn. maar goed ik heb er ook weer van geleerd haha.

de laatste met de hond waren wel veel omstanders bij midden in de stad bij een vijvertje met flat gebouwen er omheen en allemaal mensen in het parkje haha. dus jah het was zeker weten wel gezien en gehoord door mensen,

Ik riep nog net niet BOMMETJE :lol:

mvg; jan
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-03-2010 14:29

haha nou bij mij met het uit de boom vallen was mijn vismaat bij verders viel het reuze mee met omstanders, ja het deed inderdaad goed pijn. maar goed ik heb er ook weer van geleerd haha.

de laatste met de hond waren wel veel omstanders bij midden in de stad bij een vijvertje met flat gebouwen er omheen en allemaal mensen in het parkje haha. dus jah het was zeker weten wel gezien en gehoord door mensen,

Ik riep nog net niet BOMMETJE :lol:

mvg; jan
Corne Hendrik
Berichten: 78
Lid geworden op: 03-02-2010 00:51

12-03-2010 11:47

Mijn blunder top 5 :oops:

(1: Toen ik net met begon met karperen dat ik een mooie vis verspeelde omdat mijn goedkope schepnet brak.

(2: Een keer met volle snelheid in het water gevallen s'nachts tijdens een run omdat ik nachtblind ben en toen des tijds geen hoofdlampje had.

(3: Een boete voor wildplassen gehad tijdens een nachtsessie :lol: :oops:

(4: Bijna een hele spoel draad verloren ( Maar gelukkig niet gebeurd en de vis binnen gehaald ) omdat ik toen 1 pieper vergeten was aan te zetten.

En tot slot..

(5: Sigaretten vergeten.

:lol: :lol: :lol:
Mvg.
Moeders vond mij te dik , maar na mijn eerste 30er werd ik tot model uitgeroepen.
Gebruikersavatar
Rick Rijken
Berichten: 16
Lid geworden op: 25-09-2009 12:59
Locatie: Veenendaal

15-03-2010 17:04

.
Laatst gewijzigd door Rick Rijken op 19-07-2010 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik Drijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-03-2010 15:40

31-03-2010 09:25

1. Net nieuwe molens gekocht, toen nog zonder baitrunner. Na drie zeelten gevangen eindelijk een goede run. Ik sla aan, voel de karper, draai ik mijn slip naar rechts(open) ipv naar links.
Flikkert mijn spoel van mijn molen af, vis weg en vervolgens midden in de nacht 2 en half uur lopen zoeken naar 't dopje van mijn spoel.

2. Boete krijgen omdat ik mijn vergunning niet bij had terwijl hij gewoon in mijn binnenzak zat.

3. Voor mijn vriendin een vaste hengel gekocht zo dat ze ook nog iets te doen heeft, vergeet ik het top rubbertje. Kan ze nog niet vissen!

4. Bij het uitladen uit de auto mijn spullen midden in de verse stront zetten.
Tim van Wingerde
Berichten: 161
Lid geworden op: 10-12-2009 08:42

31-03-2010 12:16

hahaha die van je vergunning is super xD
het zal je maar overkomen, zal je jezelf wel voor je kop slaan drna:)

tim
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

31-03-2010 16:52

Erik Drijver schreef:1. Net nieuwe molens gekocht, toen nog zonder baitrunner. Na drie zeelten gevangen eindelijk een goede run. Ik sla aan, voel de karper, draai ik mijn slip naar rechts(open) ipv naar links.
Flikkert mijn spoel van mijn molen af, vis weg en vervolgens midden in de nacht 2 en half uur lopen zoeken naar 't dopje van mijn spoel.

2. Boete krijgen omdat ik mijn vergunning niet bij had terwijl hij gewoon in mijn binnenzak zat.

3. Voor mijn vriendin een vaste hengel gekocht zo dat ze ook nog iets te doen heeft, vergeet ik het top rubbertje. Kan ze nog niet vissen!

4. Bij het uitladen uit de auto mijn spullen midden in de verse stront zetten.



hoelang nadat de politie weg was kwam je er achter
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Erik Drijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-03-2010 15:40

01-04-2010 10:16

hoelang nadat de politie weg was kwam je er achter


Zal een half uurtje geweest zijn, ik wist toch echt dat ik hem had meegenomen.
Ben ook nog langs het bureau geweest om de vergunning te tonen maar er werd verteld dat ik mijn vergunning moet tonen op het moment van controleren..

Het waren ook van die fanatieke jonkies, zal er ook wel mee te maken gehad hebben.
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

01-04-2010 16:06

een vriend van mij heeft een paar keer mazzel gehad zat hij met 2 hengel te vissen waar je met 1 mocht zegt politie haal die hengel ff binnen en zijn weer verder gelopen
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

03-04-2010 13:39

mijn top 5

1, umm, vanacht nachtvissen, fietsen we bij mijn huis weg omdat het zo lang durde, moeten we weer een stukje terug fietsen omdat ik mn nachtvergunning was vergeten.

2, bij een nep-run niet uit mijn slaapzak komen, vanacht omdat iemand over mijn hengels had heen geworpen. dus mijn maat gelijk aanslaan en, voor niks met onze sokken aan op het natte gras staan.

3, mijn lijn hard naar met toe slaan omdat ik anders in de lelies zat, zat de haak ver in mijn puntje van mn elleboog.

4, mijn fietssleutel in mn zak doen, om te voorkomen dat ik hem kwijt raak, en je raad het al, kwijt. toen moest ik met 2 tassen naar huis toe lopen en ook nog met mn fiets, wel langer dan een half uur over gedaan.

5, mijn pieper vergeten aan te zetten, in de middag. dus wij denken van hu wat is dat nou voor geluid, maar we hadden hem wel een schub.

6, de eerste keer dat ik ging nachtvissen, om 3 uur snachts een run krijgen. dus wij liggen te slapen en we horen pieppppppppp. en nog een keer piepppppppp ik ga rechtop zitten en ik dacht wat is dat nou voor geluid. piepppppppp, huuu, piepppppppp en shit ik aan geslagen maar verspeeld.

groeten stefan
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
dennis de groot
Berichten: 41
Lid geworden op: 19-09-2009 22:30

03-04-2010 19:39

vandaag bezig om me hengels in orde te maken voor een sessie volgende week. komt de kat in eens binnen... je raad het al. kat vast aan de haak.
was wel heel erg zielig. maar het is allemaal goed gekomen en nu ligt ze bij me op de schoot.
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

19-04-2010 09:14

Had dit jaar nieuwe lijn op mn spoelen laten zetten en na 3x kijken of ik niets vergeten was eindelijk weer eens naar het water....Na alles opgebouwd te hebben mis ik mn slip knoppen om de slip mee af te stellen en de spoel mee op zn plek te houden :roll:

Mn lieve vriendin heeft ze later langsgebracht... Wou mn visspul ook niet achterlaten om ze te halen...
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

08-07-2010 13:11

Begin dit jaar eindelijk een leuke hondenuitlaatster die wel zin had in een praatje. Blond en 23 lentes jong en ik had goede hoop. :lol: We stonden zeker een half uur te ouwehoeren en dit was de eerste keer dat ik eventjes geen vis wilde vangen, en ja hoor.....ppppiiiiieeeeeeeppppp

Ik ren naar m'n hengels, glij uit, val boven op m'n rodpod, beide hengels in het water, maar ik had de vis nog wel. Ik zei haar nog dat dit normaal niet zo gaat.

Ergste komt nog...

Ik heb de vis binnen, ben bezig met onthaken, begint ze te klagen. Ahhh dat is zielig, ahhh waarom doe je dat, ahhh dat doet pijn. Ik zeg dat het wel meevalt en vraag of ze een foto wil maken. Ahhh neee zet terug dat beest zegt ze....... en ze loopt weg.

Jammer, maar toch wel leuk van t vissie, was ongeveer 20 pond (weger vergeten :oops: )
Henk Hoekzema
Berichten: 11
Lid geworden op: 30-07-2006 11:37
Locatie: Assen
Contacteer:

16-07-2010 15:17

De volgende blunder wil ik niemand onthouden.

Ben net bezig om geweekte hennep te koken.
Hiervoor gebruik ik een grote pan, in de keuken.
Waarschijnlijk te weinig water in de pan gedaan, op het moment dat het water begint te koken hoorden we een grote PLOF.
Mijn dochtertje komt de tuin inlopen met de opmerking: "Papa, er liggen allemaal zwarte korreltjes in de keuken en het stinkt heel erg"
De hele keuken zit onder de hennep en het meurt als een grote!!!
De buren kwamen aan het tuinhek met de vraag wat ik aan het doen was, ik antwoorde:"ik ben met hennep bezig".
Ze druipen af, echter na een kwartiertje gaat de deurbel.
Staan er 2 agenten aan de voordeur, met de opmerking: Wij komen de hennep-kwekerij oprollen"!!!!!
Ik heb de situatie uitgelegd en ze een bak koffie aangeboden, waarop ze lachend weer in hun auto stapten.
DIT GEBEURD MIJ NOOIT WEER!!!!!!!!!
Beter een knolletje op de kant, dan blanken aan de waterkant !!!!!!!!!
Gebruikersavatar
B. de Boer
Berichten: 141
Lid geworden op: 02-10-2009 21:56

16-07-2010 15:21

Fijne buren. Eerst bellen naar de politie in plaats van eerst eens vragen wat voor hennep je eigenlijk bedoeld.
Chill....

Zo belangrijk is het vissen ook weer niet...
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

16-07-2010 18:36

ook triest zn reactie van uw beuren
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

16-07-2010 20:03

haha je zou het maar meemaken, was wel ff schrikken denk :P
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

19-07-2010 15:17

Fijne buren inderdaad. Volgende keer (even wachten tot de wind in de goede hoek staat) maar eens iets met boterzuur doen en dan weer opnieuw aan de politie uitleggen dat je geen GHB lab hebt maar gewoon wil vissen.

Of doe toch maar niet....
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
Wesley van Schijndal
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-07-2010 23:19

23-07-2010 23:24

Zo heb ik erook nog wel een paar :roll:

1 Lijn langs je beetmelder hebben liggen en daar dan pas achter komen als je ineens je spoel hoort aflopen. :-?

2 Bij een nachtsessie na een keer uitvaren erachter komen dat je maar 1 kilo voer in hebt geladen inplaats van de 15kilo :D

3 Verkeerde hengel aanslaan :roll:

4 Draad om de hengeltop van je maat goed doen en dan gooit die ineens in terwijl je nog niet klaar was :evil: . Haak in je vingers:'(

5 20km gefiets naar de visstek en dan erachter komen dat je je koffertje met al je benodigheden bent vergeten :lol:
aart groen
Berichten: 30
Lid geworden op: 30-07-2010 22:39

30-07-2010 22:55

1. Snachts baitrunner vergeten, hengel in het water, springen en zwemmen! ( Vis wel gevangen )
2. Goeie run, ren naar m'n hengels, glij ik uit, bovenop m'n rodpot, steuntje afgebroken. ( Vis ook gevangen )
3. Geen foudraal hebben, met je hengel door een steegje rijden, top tussen 2 plankjes van een schutting. Kapotte hengel.
4. Iemand voor de grap in de sloot gooien, er zelf achteraan vallen!
5..........
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-07-2010 15:24

1: op een harde run je tent uit willen rennen en zo het water in glijden, omdat het geregent had.
2: baitrunner vergeten en aanslaan als gevolg.... een flink nestje en niets vangen.
3: landingsnet niet goed in elkaar gezet en tijdens het scheppen schiet hij los en hem willen pakken en jahoor plons het water in :S
4: tijdens het roken een run krijgen en je peuk weg gooien richting je hengels precies op de lijn :S dag karper!!
5: tijdens een dril over een andere lijn gegaan zijn en dan over die hengel heen willen stappen, maar daarbij je nek zowat breken maar wel de andere hengel breken omdat ik er op ben gaan staan..(vis sindiesn altijd met toplood :P )

en ga zo maar door, denk dat ik wel een top 10 kan maken ;) maar ach shit happends!!
Oja joh!!!
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

11-08-2010 17:18

1. Peuk wegschieten as je rustig zit te roken precies op je lijn. PRrr hoor je en dan kun je knuppen xD
2. foto maken van je vis, wegglijden en telefoon in het water.
3. Stoel vergeten
4. Pieper vergeten aan zetten
5. Strecher poten niet goed uitklappen waardoor je zo naarvoren schuift as je uit wil stappen tijdens een run. xD
Robert Steiger
Berichten: 96
Lid geworden op: 16-08-2010 12:28
Locatie: Maassluis

17-08-2010 14:26

Blunderen gebeurt iedereen! Dus mij ook...

1) Hengels opgetuigd, aas gehaakt en alvast gevoerd zie ik dat ik heel mijn tas met rodpod en piepers vergeten ben :(

2) 's Nachts de tent uit om te gaan te plassen en je baitrunner horen gaan... Piepers vergeten aan te zetten... Vis zat ergens aan de andere kant van het meer op een metertje of 100 van mijn voerplek vandaan dat al een meter of 70 uit de kant was, dus was een flinke dril daarna!

3) Gewoon de tent vergeten als er net een heel weekend gevist gaat worden van vrijdagochtend tot maandagochtend. Gelukkiig was ik niet alleen dus ik kon ik even naar huis rijden om de tent te halen.

4) Me maat wakker proberen te krijgen om te zeggen dat hij beet heeft terwijl ik zelf een gigantische run kreeg...

5) Een dagje feederen ipv karperen, maar dan gewoon de koker met al mijn feedertoppen vergeten... Voor niks naar de stek gereden. Toen maar weer naar huis en een stek vlakbij huis genomen.

6) Vergeten dat je die zaterdag moest werken ging 's ochtends om 7 uur de telefoon waar ik was! Gelukkig konden ze me die dag wel missen op het werk...