Blunder top 5!!!


Plaats reactie
Jan Zwarthoed
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00
Locatie: Volendam

18-12-2009 20:35

Bus ingepakt voor een trip naar france. Achterin tegen de deuren twee 120 liter koelboxen vol boilies gezet. 's ochtends na een nachtje rijden arriveren aan het water. Met me brakke hoofd de deuren open trekken om mijn laarzen te pakken, en jawel de bovenste kist dondert eruit vandaan :o . Die was door het optrekken en heuveltje oprijden schuin tegen de deur aan gaan liggen. 50kg aan boilies los tussen het grind. Natuurlijk was het ook nog de kist met 15mm boilies :-? Als je aankomt wil je altijd zo snel mogelijk aan de slag, altijd lekker als je nog even een half uurtje kan rapen hahaha. Voor niks de hele rit volgas gereden :oops: .
blub blub
roy tinnemans
Berichten: 25
Lid geworden op: 30-11-2009 18:43

27-12-2009 12:22

1.snacht beet krijgen en dan de linksen hengel aan slaan nog geen 3 sec. later de middelste vragen aan mij maat sla ff aan en nog geen 5 sec de rechte hengel ik dacht hu hoe kan dit had er iemand over al mijn lijnen gegooid
2.tegen je plu steunen rennen als je beet krijgt.
3. met je slaapzak het water in glijden.
4.vis aan het drillen op eens is je spoel leeg snel je lijn in je hnaden pakkken en dan met je handen heel rusig drillen maar toch een vis van 11.6 kilo
5.met je bolie naald door je vingersteken AUAUAUAUAUAUAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

17-01-2010 15:23

lekker je tent opzetten in het licht
de meeste spulletjes erin leggen stretcher bedje opmaken etc.
tentje goed dicht ivm muggen

en dan als je s'avonds om een uur of 12 je tent weer opendoet om te gaan pitten
dat er toch een enorme strontlucht in de tent hangt omdat er achter in de tent een hondendrol ligt !!!
jeroen vuurens
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-11-2009 07:32

18-01-2010 17:58

hoe krijg je dat voor elkaar in je tent??

mvg jeroen
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

18-01-2010 18:01

een blunder van een ander, vorig jaar:

laad al zijn spullen uit, legt zijn rodpod, piepers, hengels met molens en die van zijn maat achter de auto en rijdt er achteruit overheen!!!! :oops: :oops:

kwam niet meer bij van het lachen toen ik dit hoorde in de hengelsportzaak!!!
Erwin Hooijer
Berichten: 78
Lid geworden op: 11-01-2010 13:59

18-01-2010 18:13

mijn vader had toon van piepers veranderd, ben ik met 2 vrienden aan het vissen gaat mijn pieper af,
zeggen hun, dat is jou hengel.
zeg ik, nee ik heb een andere toon het zal de buurman wel wezen.
maar er is geen buurman,
ren naar mijn hengels toe, waker helemaal op de grond, vis verspeelt.
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

18-01-2010 20:29

Dat doet me opeens ook weer ergens aan denken. Tijdens een nachtje vissen waarbij ik samen met een maat aan het vissen was, we lagen beiden onder een open paraplu want we visten 's nachts tegen een obstakel. (dus open paraplu, 1m achter de hengels, slip dicht, slaapzakritsen open enz. ) Die maat viste dus ook met delkims en had precies het zelfde toontje als ik had. s'ochtends vroeg hoor ik 2 piepjes uit de delkim en ik wipte als een haas overeind en sloeg aan. Pas na een paar minuten merkte ik dat er iets raars aan de hand was, bleek ik dus mn maat zn hengel vast te hebben :lol: . Hoor ik ineens achter mijn rug: soww jij bent snel :lol: :lol:.

eentje van een tijdje geleden alweer maar met stip op 1!, heb em al een keer eerder geplaats. Ik zat te vissen met een maat op een stek waar het behoorlijk oneven grond was. Het was zomer en de kans op regen was ongeveer 0.0 . Dus we hebben de hengel opgezet en de stretchers naast elkaar gezet op het kleine vlakke stukje op die stek. rechts naast dat vlakke stuk liep een soort kommetje en mijn maat lag daardoor niet verder dan een meter langs het water. Maarja alles beter als schuin liggen dachten we. 'S avonds krijgt hij een enkele piep, gaat vervolgens op het achterste stuk van de stretcher zitten, die klapt om, hij dondert er met dichte slaapzak vanaf en plons voorover in het water. Hij vond het nog het ergste dat hij de stek had verstoord :lol:


Zo ook eind oktober, ik zat lekker te vissen in mn eentje. ik lag gewoon op het weid te vissen en ik moest behoorlijk nodig. Dus ikke het volume 2 standjes hoger gezet en ik ben lekker in de bosjes gaan zitten. Krijg ik me ineens een volle fluiter en dus met de broek op de knieën terughobbelen :evil:


en zo kan ik nog wel even doorgaan:
- haak in vinger, gelukkig niet al te diep.
- slaapzak waarvan de rits weigert, dus dat werd zaklopen.
- halverwege er achter komen dat het foudraal nog thuis op de stoep staat.
- foudraal met andy little carpfichter en stormpalen erin laten jatten.
- markerfloat in de takken gooien en moeten wachten tot januari om over het
ijs te gaan en hem terug te halen.
- als Michael chumager door de bocht en fietskar laten kantelen.
- aangekomen in Frankrijk, vergeten een volle emmer boilies te laten drogen.
dus beschimmeld en weg kunnen mikken.
- gaan nachtvissen en dan oftewel alle aanstekers doen het niet (stuk of 3),
of de gasbus van het kookstelletje is op en vergeten nieuwe mee te nemen.
- hengel uitvaren met onze oude opblaasroeiboot met windkracht zoveel op
de kop.
- tijdens uitwerpen een meeuw raken. was per ongeluk.
- een pop-up willen vissen en deze met een loodhageltje willen uitbalanceren,
de volgende ochtend indraaien en de loodhagel is weg.
- een zeelt per ongeluk in zn voorhoofd haken, sorry zeelt.

en dat beloofd nog wat voor dit nieuwe jaar 8)
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

30-01-2010 17:27

jeroen vuurens schreef:hoe krijg je dat voor elkaar in je tent??

mvg jeroen


eroverheen opgezet
algoet enzo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2010 12:41
Locatie: lauwe

30-01-2010 18:34

Lukas Linde schreef:Ik zat eens te vissen op een helder zandgat, tussen 2 rietkragen. Krijg ik op een gegeven moment een langzame wegloper. Pak de hengel op en sla aan, staat meteen zo krom als een hoepel. Zo, dat lijkt een beste. Hij trekt naar links voor het riet langs, ik erachteraan, want er was geen houden aan. Moest door het riet heen waden om hem toch maar niet er vast in te laten zwemmen. Ondertijd dat ik door het riet aan het waden ben, komt er een maat aanlopen en ik schreeuw naar hem dat hij het net even mee moest nemen want ik heb er een beste vis aanhangen. Hij komt met het net aangesneld (gewoon over de kant dus) op het moment dat ik bij de volgende rietopening ben aanbeland, en ik ben het riet nog niet uitgelopen of er komen 2 zwemvliezen boven water zwaaien en het blijkt dus dat ik een kikvorsman eraan had gehaakt. Mijn maat lag dubbel van het lachen en ik zat me af te vragen waarom ik dan vantevoren niet van die bubbels heb gezien.

_________________
gr lukas

vissie kump zo!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lukas Linde op 2003-04-24 19:47 ]</font>

HaHaHa Ne duiker :d
algoet enzo
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2010 12:41
Locatie: lauwe

30-01-2010 18:40

1 Mooie graskarper terug zetten Plons nieuwe gsm watter in ( Heeft nooit trg gebeld xD )
2 Een supper run krijgen en niet uit je slaapzak rakken.
3 Aan overkant gaan voederen met gebroken bolie's en terug keren dat de ganzen al je boilies opgevretten hebben.
4 Met Mais vissen en zoon zwartte eend met rode bek zien duiken en tuuuut sla je aan zie je je lood lucht in vliegen ( 25gr )
5 U groodste vis vangen met gebroken pols en hem amper kunnen tillen voor een mooie foto
Jurgen Bart

11-02-2010 21:22

1. Harde boilie, prikken, en dan me prikker in me vinger, eindigt bij de dokter.
2. In Januari in het water vallen tijdens het uitvaren.
3. Eerste karper vangen op je 11de 24 pond en dan geen fototoestel.
4. Piepers vergeten, niet terugvinden.
5. Run krijgen, pieper vergeten aan te zeten vismaat hoort het, slaat aan, vis toch gevangen. Half uur later zelfde verhaal.
kristof van sande
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-02-2010 17:25

16-02-2010 12:00

mijn top 5

1: op een zonige dag tijdens het vissen even zwemmen , daarna in de tent u zijn aan het omkleden en mene bieper ging af ik schiet naar buiten met handoek rond men middel , ik slaag aan en mijn handoek valt naar beneden stond ik daar in men naakie en er stonden daar toen wel 10 meskes . maar was wel een mooie koikarper :P

2: een beet krijgen en onderweg naar u engels in het water vallen

3: bij u visplek aan komen en merken dat je geen bollie's , bollieprikker , en biepers bij hebt

4: naar u lijnen lopen en bij u lijnen uitschuiven

5: da weet ik ni direct

die eerste was echt een grote blunder

mvg kristof
Gebruikersavatar
Jelle Dries
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Zoersel
Contacteer:

16-02-2010 13:32

kristof van sande schreef:die eerste was echt een grote blunder

mvg kristof


Daar zullen we de "meskes" over moeten laten oordelen ;)
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

16-02-2010 13:49

Mijn blunders

1.Ik aan het struinen met de pen glij ik uit in een dike honden bolus.Ik zat helemaal onder van me kop tot aan me tenen. :lol:

2.Ik was met een insteekhengeltjes op een brug aan het vissen.Waait me 5e hengeldeel in het water.Dag hengel :lol:

3.Met gevlochten lijn op zeelt aan het vissen zat de lijn om de top van me matchengel.Krak top doormidden :lol:

4.Met de vaste hengel in een watertje aan het vissen,Was ik vergeten dat me hengeldeel op me koffer lag ben ik op me hengeldeel gaan zitten. :lol:

5.Ik zat op een driepoots krukje gleed ik het water in met hengel en al :lol:

to zover kuck kuch

visgroetjes sander
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Stefan Withaar
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-02-2010 16:55
Locatie: twente

21-02-2010 18:50

mijn blunder was met warm weer wou vissen op witvis toen ik wou werpen stond er nog een stoel achter mij de haak bleef in de stoel zitten en k wou nog al hard in gooien de haak bleef in de stoel en me pa's hengel lag in het water. :o
Gebruikersavatar
Stefan van Grunsven
Berichten: 124
Lid geworden op: 09-01-2010 21:56

21-02-2010 19:14

Wat is nou je blunder dat je op witvis gaat vissen
of dat je de boel in het water gooit
ik zou zeggen het eerste :roll:
whahahaahahahaha :D :D :lol: :roll:
Less is More That is The way 2 succes
Stefan Withaar
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-02-2010 16:55
Locatie: twente

21-02-2010 21:54

Stefan van Grunsven schreef:Wat is nou je blunder dat je op witvis gaat vissen
of dat je de boel in het water gooit
ik zou zeggen het eerste :roll:
whahahaahahahaha :D :D :lol: :roll:

haha laatste tijd heb k niet op witvis gevist maar de hele boel in t water was een blunder :o
Gebruikersavatar
jari bonouvrie
Berichten: 24
Lid geworden op: 22-09-2009 16:39

24-02-2010 22:50

hier een paar van mijn blunders:

1. ingooien breekt me lijn en vliegt me top erachteraan, later nog wel terug gekregen
2. de dijk op rijden met me kar koppelt de kar los en rijdt ie van de dijk af
3. boilienaald in het water laten vallen en erachter komen dat je geen nieuwe bij je hebt
4. s'nachts een run krijgen, krijg ik me slaapzak niet uit wil ik gaan zaklopen ren ik over een scheerlijn zo het water in .
5. s'nachts een hengel ingooien, ik hoorde een plons en draai de lijn strak de volgende morgen zie ik een oranje bolletje over een tak hangen, zo vang je natuurlijk niks :P
6. me fietskar sloeg om, pats hengel in 2 stukken.
7. ik wil een karper scheppen springt er in 1 keer een grote rat in me net`, en dat nog wel midden in de nacht :S

m.v.g jari
lionel Coeverden
Berichten: 676
Lid geworden op: 24-05-2005 15:37
Locatie: Twente.

25-02-2010 14:50

kikvors mannen kunnen duiken met een speciaal systeem weet de naam zo even niet.
Ze duiken zonder dat er luchtbellen naar boven komen,om zo achter de vijandelijke linies te komen :P

heb het zelfde ook al is gehad met een normale duiker op het rutbeek..
was wel balen :lol:
Gebruikersavatar
Michael Kramer
Berichten: 142
Lid geworden op: 08-05-2008 21:22
Locatie: Rotterdam

26-02-2010 19:20

Hoi,

Nou ook hier mijn blunders :P

1. Aangekomen op de stek, alles opgetuigd, en erachter komen dat we de koffer met de onderlijnen, lood en zowat alles thuis vergeten zijn. Aas hadden we wel bij ons, dat zit in een andere tas.
2. Tijdens het penvissen een voorntje aan de lijn, wil ik hem op de kant halen, zodat ik niet hem aan de lijn omhoog hoeft te tillen, en dan misstappen zo met mijn been het water in.
3. Velen keren misgegooid en in het riet of in de boom gegooid met inwerpen.
4. Toen ik een keer in het riet had gegooid met het snoekvissen, een beetje losproberen te trekken omdat ik er moeilijk bijkon, Na een harde ruk brak mijn hengel.

Dit waren ze wel denk ik.

Met vriendelijke groet,
Michael Kramer
Vissen is meer dan alleen vis vangen, Vissen is het genieten in de natuur, de spanning van het wachten op een aanbeet en het ontspannen.
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

27-02-2010 00:13

alvast 1 die ik me kan herineren hengel pakken en de rest van je spullen lekker naar je stek gaan (niet veel groot vis) run krijgen achteraf dus een redelijke groote aan slaan (had toen nog geen vrijloop) en er net te laat achter komen dat het je spinhengels is die je even snel gepakt hebt en pats spinhengel van € 50 euro doormidden slaan






een geluk bij een ongeluk snoek niet meer zo veel :wink:
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

27-02-2010 14:16

1)

Een sessie weekend sessie gaan doen en deze een week van te voren compleet voorbereid, dachten we. meer dan 3 uur rijden aangekomen der bestemming en alles opgezet. de tent en rodpod hengels, het aas aan de rigs willen zetten. dan erachter komen dat we de boilie naalden zijn vergeten en stoppers. stoppers niet erg maar die boilie naald wel. Dus ik terug naar auto en naar dichtsbijzijnde viszaak gereden in die omstreken en direct maar 3 gehaald reserves.

2)

Net begonnen met karpervissen samen met maatje in groningen hamburger vijver. hengeltje op de bankstick geplaatst met beetmelder en afwachten maar, 6 minuten later vliegt hengel zowat de plomp in. tegen kunnen houden want was vergeten slip open te zetten. maatje niet veel later een reiger aan zijn draad hangen die hier doorheen was gevlogen. En aan het einde met opruimen draai ik mijn beetmelder eraf en flikkert die ook in de plomp naar bodem, dus met schepnet opgevist en wonder boven wonder deed het goedkope ding het ook nog steeds.

3)

Wij waren aan het karpervissen komt er een witvisser aan die vraagt hoe de vangsten zijn, ja redelijk zeggen wij. hij van vindt je het erg dat ik achter jullie gaan zitten vissen, heb een nieuwe hengel en wil hem even testen. zo,n hele lange dure hengel. wij van ja is goed, man zet zijn spullen klaar en zegt van kijk deze hengel is zo makkelijk, je gooit hem vooruit en hij zit dan direct in elkaar. man draait dop los en eraf doet een haal en toen!!!!!!!!!!!!! :o :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: toen kwamen wij niet meer bij. wat je hoorde was meer dan 10 keer ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep ploep alle delen zo in het water en daarna nog een hoop gevloek. daar ging de man z,n nieuwe hengel en ik had pijn in me buik van het lachen heeft oook wel langer dan een kwartier geduurd voor ik kon stoppen, als ik er aan terug denk zie ik het nog voor me en lig dan opnieuw dubbel.

4)

wij komen aan rijden richting de stek, niks in de gaten en de andere visser verstopt in bosjes ook niet hoorden wij krak, een luide krak. zijn we over de hengel van een witvisser gereden die hem zo zonder te kijken naar achter steekt. wij konden dit nooit opgemerkt hebben en dus erover heen gereden. man kwaad wij gestopt hij wou een vergoeding, die kon ie wel vergeten en hebben utgelegd dat het zijn eigen schuld was, het is ten tweede ook een weg waar de auto langs mogen rijden en dat wij die hngel nooit opgemerkt hadden, zijn daarna weer ingestapt want een gesprek met die man voeren was er niet bij en zijn weggereden.

5)

in een dikke boom klimmen karpers spotten en daarna eruit willen, ga op echt een ongelooflijke dikke tak staan breekt af lig je dan in het water, alle karpers weg, nat pak, koud en blauw plek. ( tak was van binnen verrot maar van buiten zag ie er super uit ).

mvg; jan
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

28-02-2010 11:26

dat krijg je er van als je dave lane na doet haha :lol: :lol:

had ik wel willen zien. :wink:
vr gr peter
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

04-03-2010 23:29

Peter kuipers schreef:dat krijg je er van als je dave lane na doet haha :lol: :lol:

had ik wel willen zien. :wink:



Ja wel hé haha :lol: :lol: was allang blij dat die vismaat van mij niet met zijn klote video camera stond te filmen en deze met geluk lekker in de auto had laten liggen hihi, heb verdomme wel een week lang bijna niet fatsoenlijk kunnen zitten haha :lol:

was toen een jaar of 16 of 17 zoiets, is me nu gelukkig nog nooit weer overkomen maar klim nog steeds de bomen in alleen dan nu met extra hulp van een polariserende zonnebril op me kop 8) en ga voorzichtig met afdalen en klimmen op de takken staan dat ze dus wel daadwerkelijk houden, oja ( ik klop direct dat stukje nog niet weer overkomen direct even af ) je zal net zien dat ik dan morgen middag er weer in lig haha :lol: :lol: :lol:

dit weekend weer effe sessie doen hopelijk geen blank, 2 dagen voergevoerd

mvg; jan
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

04-03-2010 23:34

vandaag dooie vissies aan het verwijderen uit de sloten en weer eens domme capriolen aan het uithalen geweest door mijn lieve trouwe viervoeter haha :lol: ook echt zo iets wat er super lach wekkend heeft uitgezien lagen meer mensen krom daar haha.
ik zelf toen ik er weer uit was lach op zich ook wel dubbel van het lachen.

ik was dooie vis aan het verwijderen en had mijn hond mee genomen, ( meer dan 60 kilo hond ) en de hond was beetje erg opgetogen en erg vrolijk dat ie dacht zo laat ik mijn baasje eens even vriendelijk op mijn manier begroeten, normaliter springt dat beest nooit bij iemand op alleen dus wel altijd bij mij hihi, je begrijpt het wel ik draai me om om dooie vis op de kant te leggen en meneer de hond groet me even met 2 grote plat poten op schouders, PLONS sputter proest hihi :lol:

ps: Het was wel KOUD brrrrr :roll:

mvg; jan 8)