Blunder top 5!!!


Plaats reactie
niels hurkmans

14-09-2008 17:39

Eigenlijk 2 blunders :lol:

Ik ga vissen alles ingepakt boillies gepakt (zelfgedraaid)
kOm ik aan de waterkant zie ik pas dat het 2 kilo zelfgedraaide pop-ups waren :oops:

ga visse op een grindgat waar veel puin in ligt
Hengel opnieuw in gooien VAST een flinke ruk aan de hengel en ik krijg een 120 gram wartelood tege mijn kanis aan!
Gebruikersavatar
Gwensio Visser
Berichten: 195
Lid geworden op: 03-02-2008 19:25
Locatie: Arnhem

26-09-2009 17:05

Slaap naar de overkant gooien en dan net niet vergenoeg gooien zodat die mooi terug rolt, IN HET WATER!
D&G-baits!
michel veenstra
Berichten: 36
Lid geworden op: 19-09-2009 11:28
Locatie: UTRECHT

26-09-2009 20:05

1 Tijdens het voeren sleutels in het water gevallen ik trok ze uit me jaszak waar me boilies in zaten.

2 Tijdens het snoekvissen op de boot met de plug door 2 lijnen heen van karper vissers en om het af te maken de terugweg weer er door heen.
sorry. (was op loosdrecht 2 weken geleden)

3 tijdens een run het water in gelopen

4 boile pen vergeten (vraag me niet hoe ik ze erop gezet heb)

5 moet nog komen.
Rory Loughman
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-09-2009 22:45

26-09-2009 23:55

was een paar weken geleden aan het vissen met me maat wil me 2e hengel uitgooien maar moest vanonder een boom gooien dus moest zijhands gooien maar had door al het gekloot niet gezien dat me haak in de onderkant van me tent vast zat en ik wil gooien en scheur me hele overwrap stuk dat was echt balen
Gebruikersavatar
Tim Kreuger
Berichten: 206
Lid geworden op: 21-09-2009 00:29
Locatie: Soul Alcatraz

27-09-2009 19:24

Ik heb ooit een keer gehad dat ik wilde werpen naar een stek op 60/70 meter afstand maar dat ik was vergeten om de beugel van m`n molen open te zetten! PANG hele zooitje eraf haha.

Laatst wilde mijn leadclips even vervangen voor goede, dus ik die nieuwe erop geknoopt, onderlijntje eraan.. Jahoor vergeten die oude eraf te halen, had ik dus 2 loodsysteempjes tegelijk :)
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

27-09-2009 21:25

Bij Orient aankomen ,er achter komen dat ze al een tijdje met een vidange bezig zijn
greetz
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
lionel Coeverden
Berichten: 676
Lid geworden op: 24-05-2005 15:37
Locatie: Twente.

29-09-2009 10:43

@ michel

heb precies het zelfde een keer gehad,is al een tijdje geleden.
kijk je naar de overkant zie je ze alle 2 aanslaan..terwijl jij het allang door hebt dat je perongeluk door 2 lijnen bent gegaan :lol:
Gebruikersavatar
Martijn Spiegel
Berichten: 33
Lid geworden op: 30-09-2009 16:00

30-09-2009 16:32

Uit de oude doos,

1. 17 jaar en graag willen voeren met een opblaasbaar rubber bootje eenmaal op het water en 120 meter uit de kant, per ongeluk je peuk uit je mond in de boot laten vallen!! Resultaat zwemmen met min 3.

2. S'avonds iets door je tent heen te zien bewegen, en later de vraag ben je daar? Ik me tent uit bleek ik op een homo ontmoetingsplaats te vissen stond er een man met z'n leuter in zijn hand.

3. Zware run in het westland ik me tent uit en glee gelijk door het water in.

4. Na een zware nacht gevist te hebben erachter komen dat ze de Sportvelgen van je 5serie hebben gejat.

5. Antenne van je voerboot niet uitklappen en 200 meter verderop je voerboot verliezen, wil je net gaan zwemmen, vaart er een binnevaart tanker over je boot heen, dag boot.

En al met al gewoon blijven vissen.
Kijk deze voerboot, zo ben je snel aan de overkant moet je alleen niet je slip vergeten. ( van je molen ) lol

Check filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=XuWPMegz ... re=related
Gebruikersavatar
Friso Spring
Berichten: 44
Lid geworden op: 09-10-2009 12:50
Locatie: Haarlem

12-10-2009 14:07

In het donker aankomen en er later achter komen dat je je tas in de stront hebt gezet.
Een run krijgen en erachter komen dat je je net nog niet in elkaar hebt gezet.
Met je zodiac en elektromotor door je lijn varen. Resultaat: megapruik rond de schroef.
Je lijn uitvaren en bij terugkomst op de stek ontdekken dat je spoel zo goed als leeg is.
Een run krijgen terwijl de lijn nog achter de clip zat (bijna hengel te water).
Je tas met boilies binnen tegen het tentdoek zetten en de volgende ochtend buiten allemaal boilies vinden. Een rat had dus door het tentdoek, door de boilietas en door de daarin zittende plastic tas met boilies heen gevreten :-?
Een dubbelrun krijgen en denken dat je wel 2 hengels tegelijk kan drillen. Resultaat: 2 verspeelde vissen.
15 kg boilies draaien met gist, omdat die vitamientjes zo belangrijk zijn volgens de heer Aalten. Resultaat: 15 kg pop-ups.
Gebruikersavatar
maikel v steensel
Berichten: 23
Lid geworden op: 26-08-2006 23:09
Locatie: valkenswaard

12-10-2009 19:43

1. Twee delkim + steunen en solar hangers laten staan en na een week pas erachter komen dat ik ze vergeten was nooit meer terug gezien dus.

2. Alles opzetten tent etc. ben ik mijn boilies vergeten.

3. 10 jr terug swingers gekocht met plastic clipje. Gevoerd met mais eerste run sla mijn lijn ram door midden (hoe kan dat nu weer?) opnieuw opgetuigd weer ingegooid. Nieuwe run exact hetzelfde toen zag mijn vismaat wat het probleem was de clip was volledig ingesneden door het nylon. De 2e hebben we nog wel weten binnen te halen met de hand.

4. 's nachts aankomen op de vijver alleen mogen nachtvissen op de kleine vijver ivm witviswedstrijd dus weer naar huis, echter had ik al een tasje langs de auto gezet met voer katapult en nog een hoop rommel erin (zo'n 100€). Dag erna erachter komen dat je hem vergeten bent en uiteraard weer nooit terug gevonden.

5. Aantal keer meegemaakt. Slappe lijn vissen of zakker krijgen niets van merken en 's morgens zien dat je lijn wel heel ver verplaatst is en de dader is nergens meer te bekennen.
Any fool can make money,
but show me someone who can make time.
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

15-10-2009 17:11

1. Peuken vergeten
2. In het water lopen
3. Pieper niet een gezet
4. Baitrunner vergeten
5. Moet nog komen :D
Tight Lines !
Josse Beudeker
Berichten: 59
Lid geworden op: 19-09-2009 21:42

15-10-2009 20:31

vriend van mij is net begonnen met vissen. Die kreeg het voor elkaar om zijn hengels te vergeten!
martijn van zanten
Berichten: 71
Lid geworden op: 12-08-2008 16:44

16-10-2009 11:12

met een 2 ponds stok een 220 grams loodje willen wegzetten, en dan je hengel in twee breken.
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

16-10-2009 22:25

Josse Beudeker schreef: Die kreeg het voor elkaar om zijn hengels te vergeten!


En wat is daar verkeerd aan? :lol:

(aantal jaren terug alweer maar het gebeurde mij ook eens :oops: )
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

17-10-2009 11:52

ik wouw in gooien zie ik dat alles richting een boom gaat dus ik wouw hem in alle macht terug trekken zie ik het lood recht op me afkomen ik mun hengel voor mun gezicht houden in een wanhoopspoging dat ik hem niet in mun gezicht krijg en hem dan zo vol met 70 gram lood op je hengel krijgen die kon de prullenbak in :P maar ik had zelf geen schrammetje :roll:
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

17-10-2009 20:16

Je hengel is te vervangen, je hoofd niet :wink:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Davy Adriaensen
Berichten: 90
Lid geworden op: 23-10-2005 14:36
Locatie: Tongeren (B)

17-10-2009 21:08

Dan heb je idd geluk gehad :o ...
2 fish or not 2 fish
Gebruikersavatar
rudy lemmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 19-09-2009 19:43

17-10-2009 22:36

ik heb toch ook al het een en ander meegemaakt :P



haha waar zal ik es beginnen....



1. snachts wakker gemaakt worden omdat het water in je tent staat.
daar zit je dan op een eiland in de middle of nowhere! 300meter van de bewoonde wereld
overal om je heen is water, spullen in de boot en maar zelf in een boom gaan zitten.
de enige optie was de brandweer bellen, na een goeie reddings actie stond ik na een uur weer met beide benen op de bewoonde wereld en mijn spullen gelukkig! wel mocht ik de nachten vantevore 4 30ers vangen en 1 hoge 40er dus voor mij was het de moeite wel waard...
later kreeg ik van de brandweer nog te horen dat het waterpeil 2meter was gestegen op onze wonderschone nederlandse rivier!!


2. met de boot naar een ondiep plateau varen.
uistappen om je rigje precies goed te leggen! en er dan achter komen dat je boot inmiddels 30meter verder is gedreven. aan allebei de kanten loopt het af naar 2 tot 3 meter!
daar sta je dan met je waadpak..... dan voel je je inderdaad wel even lullig :P



3. je lieve vriendin in de avond laten langskomen,
wanneer zei mij schreeuwend opbelt dat ze 50meter van de tent
het verkeerde paadje had gekozen.
wanneer ik daar kom zie ik mijn vriendin met handen en voeten vast zitten in de modder.
we hebben d,r met 2man uit de modder moeten trekken!
(het duurde een aantal uurtjes voordat ik uit mijn lachbui was gekomen)




4. denken dat je paraplu tentje wel goed staat
en midden in de nacht wakker worden in een woeste bui.
omdat de tent weg was gewaaid.
daar lig je dan met je vriendin in de volle regen :o


5. even snel 2nachtjes vissen..
vanwege hoge water peilingen stond het water de laatste nacht hoger dan de nacht ervoor.
mijn rodpod stond z,n 8meter in het water.
denken dat ik aan 3setjes kleren wel genoeg zou hebben..
uiteindelijk waren het 5 runs die nacht.....
dus eindigde ik die nacht in mijn boxershort.... koud was het wel! :P
mij maakte het niet veel uit ik had 5 bewaarzakken gevuld.
uiteindelijk kon ik alle vissen die ochtend hun vrijheid terug geven.
nadat ze een voor een even mochten poseren voor de nodige foto,s :D



nou dit waren een aantal van mijn blunders :P m.v.g rudy
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

21-10-2009 20:15

Nadat ik een nacht geblankt had begon ik met opruimen van m'n spullen. Hup, stretcher uit de tent en vlakbij de waterkant neergezet. "Gaat wel goed", dacht ik.Vervolgens m'n slaapzak, reservekleding en m'n kussen op de stretcher neergelegd.
Ik wil gaan zitten, maar door de spullen die erop liggen, ga ik op de verkeerde plek zitten, hup stretcher rechtop boven op mij en zo met spul en al het water in :P

Door een behulpzame vismaat alles nog terug kunnen krijgen. 't Was wel koud; 10 graden in de ochtend en dan met dat koude water :lol:

Dus een les voor de volgende keer :lol:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Jurgen Bart

22-10-2009 19:40

uit m'n uitvaarboot gevalen in oktober...
verkeerde hengel aanslaan vis weg.
pieper uitstaan midden in de nacht... vis wel gevangen
harde boilie, ik probeer te prikken, boiliesteker in me vinger, eindigt n ziekenhuis
met pva vissen in de regen.
Gebruikersavatar
derwien poessenauw
Berichten: 47
Lid geworden op: 20-09-2009 16:57
Locatie: arnhem

08-11-2009 18:30

1. bij opstakel vissen, bij je hengeltop staan je top rustig zien bewegen dan er achter komen dat je pieper uit staat. (wel een dikke spiegel van 32pond_
2. bij opstakel vissen, weg lopen van je hengel om de vis van je maat aanteslaan en dan ineens in je ooghoek je hengel het water in zien schieten.
3. denken dat je er kan staan langs het riet en er achter komen dat het een 50 cm diep is.
4. op je bek gaan met al je spullen omdat je geen zin heb om 2x te lopen.
5. auto lampen aan hebben staan, voor je tent op tezetten en naar 1 uur afvragen waarom ze niet zo vel branden accu leeg.
D&G-baits!
Gebruikersavatar
Gwensio Visser
Berichten: 195
Lid geworden op: 03-02-2008 19:25
Locatie: Arnhem

08-11-2009 21:08

derwien poessenauw schreef:4. op je bek gaan met al je spullen omdat je geen zin heb om 2x te lopen.
5. auto lampen aan hebben staan, voor je tent op tezetten en naar 1 uur afvragen waarom ze niet zo vel branden accu leeg.


en dat in 1 weekend! hahaha
D&G-baits!
jeroen vuurens
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-11-2009 07:32

05-12-2009 15:04

-met een korsteje brood op karper en dan komt er eindenlijk een haal ik mijn korstje uit het water omdat ik een lus in mijn lijn zag :roll:

-vriend aanlatenslaan (hij vergat de vijeloop uit te zetten) hele lijn in de war +karper verspilt

- 2e hengel uit lopen en zie ik met me vriend opeens een karer hoog naar de andere kant van het water gaan ik keek naar mijn hengel , stond die helenmaal krom en vis in de lelies (mijn batterij was leeg) :oops: maar had de karper nog wel

-eindelijk op een water een run krijgen onder de regen glij ik uit (heel me rug nat) en de run gemist...


er zullen er nog wel wat zijn maar die weet ik nie zo snel meer
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

05-12-2009 21:44

tsja jeroen :lol:

jeroen weet jij nog toen ik met fiets en al het water in reed? :lol:
toen ik bij jeroen van rijn snachts niet wakker werd toen hij een vis had.
ik mijn hengels was vergeten :lol:
boilienaald in mijn vinger :lol:
bijna doodschrikken van een wegwaaiende vuilniszak :lol:
bang zijn voor een kat :lol: met nachtvissen :wink: die ik zag lopen en heel de nacht niet meer geslapen.
dat er een rat 1 meter voor je aan de appelflappenkruimels zit te eten.
vriend die zondertoestemming aansloeg. en al mij lijn eraf :D
door mijn stoeltje heen zakken
aas vereten
om half 8 met jeroen afspreken. kom ik een uur later aangekakt :-? had ik mijn een uur vergist :lol: hij had al een karper :P
MVG, Bart Bosch.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

06-12-2009 03:07

Enkele malen hengel en al in het water zien verdwijnen.
Liep vrijwel altijd goed af omdat ik zelf te water ging en zodoende mijn spullen terug kreeg.
Behalve die ene keer. Toen was mijn 2e deel pleite.

NB. Viste altijd met kurken handvat.
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!