Blunder top 5!!!


Plaats reactie
peter andrae

30-01-2007 05:56

john van der waal2 schreef:hier een paar.

samen met broertje aan het vissen ik met een korstje tegen het riet even broertje helpen en merken dat er iets aan zit bleek eht een eend te zijn.

ingooien met een plug en merken dat hij niet in het water is gevalen maa rin je achterhoofd zit.
geementen huis in lopen en dan naar 4 dokters geweest.
1 kon het niet
2 op vakantie
3 had er geen zin in
4 wou het gaan doen zonder verdoving.




Dus nu loop je nog met die plug in je achterhoofd.


8) man
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

30-01-2007 06:36

Ik lig meestal aan de linkerkant van mijn tent(2 pers)
Was een x alleen aan het vissen had ik me strecher in de breedte neer gezet
Krijg ik snachts een run ik me strecher uit op zoek naar me slippers was nogal modderig.

WAAR zijn me slippers :evil: :evil: !!!!!!
effe licht aan
ZIT ik aan de verkeerde kant van me strecher zit met me rug naar de uitgang :roll: :roll:

Heb de karper nog wel gevangen
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

31-01-2007 19:15

Ik ook een paar....

Met een waadpak terug naar de oever lopen met penhengel in de hand. Voet niet hoog genoeg optillen, en voorover in het water vallen. Waadpak vol water, en tijdens het uitsteken van mn arm om de val te breken, de molen diep in de modder drukken, en bijna mn hengel in 2 gebroken!

Ik ben ook een keertje met waadpak aan in een kuiltje in de bodem gestapt, waadpak vol water en de telefoon kapot.. (sindsdien laat ik die dus op het droge 8) )

Zat te pennen op een zeer smal steigertje, hoor ik achter me een plons. hangt mn vismaat aan het steigertje met zn bovenlichaam net boven water. (ook de telefoon kapot)

Je kent het wel, van die leuke koffertjes voor de visspullen, met 1 grote openklapbare deksel. die dan dus niet goed dicht zit, je tilt 'm op, deksel klapt open, en al je visspullen ligen op de grond.....

Mvg Tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

31-01-2007 19:54

Dit voorval gebeurde me een jaar of 7 geleden:Na een ochtend speuren rond de sloterplas kom ik een hoek tegen waar een paar zeer zware vissen aan het oppervlak liggen+- 5 stuks boven de dertig en 1 tegen de magische grens( schat ik,)Ik tuig mijn stok op ,doe er een korst aan en wil de korst een eindje over de grootste van het stel gooien om die te verleiden in een korst,ik gooi in ,vliegt mijn topdeel mee de plomp in!!!!! de korst kwam wel op de goede plaats terecht .Ik zie tergelijkertijd een dikke dertiger achter die grotere vis naar de korst zwemmen duidelijk geinteresseerd. Toen kwam het dilemma, op 1 startoog een beer drillen of mijn korst binnen draaien ,ik had voor het laatst gekozen,met natuurlijk als gevolg dat de hele school in paniek raakte van die korst die voorbij kwam ,weg alle vis !!!Ik heb s'avonds dan ook wel een paar uurtjes wakker gelegen hiervan !!!!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

31-01-2007 20:07

1.Tackelbox laten donderen in het hoge gras.

2.zod pod op de boot zetten en de boot niet goed vast maken en tijdens een run je boot zien wegvaren ! ( ik viste met de pod op de boot omdat er aleen ruimte voor de tent was aan de wal.

3.piepers vergeten en op de besteming 13 km loodzwaar fietsen met alle spullen er 8er komen terug fietsen en je drinken vergeten (in de zomer)

5.werpen met de klip van de molen dicht en je lood bijna tegen een Bejaard echtpaar aan zien komen (parkvijver)

en zo nog wel een stuk of 10 :oops: ( zoals het water inlopen tijdens een run (vissen op de stijger)


Gerarduzzz :wink:
KSN
boudewijn meijer
Berichten: 94
Lid geworden op: 16-04-2006 21:56
Locatie: eindhoven

22-02-2007 23:56

blundrs te over.

1, beet krijgen met walkman op me kop zonder eraan te denken dat je dan je piepers niet meer hoort , had hem nog wel maar moest hem van verre halen.

2, grote boodschap in de bosjes toen de pieper afging , stond ik daar in me blote billetjes.

3. vergeten de slip los te zetten ,wat me een dansende hengel opleverde.

4. aas vergeten
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

23-02-2007 18:49

de meest bekende:

DE VERKEERDE HENGEL AANSLAAN :o

gebeurde vorige week ...
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

23-02-2007 18:56

Dat is bij mij al te vaak gebeurt :oops:
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

24-02-2007 12:16

In de drie jaar dat ik vis ben ik tot het volgende gekomen;

1) Een haak die door de lip van een vis in het schepnet blijft hangen eruit willen halen, maar door spartel spartel in mijn middelvinger terecht komt en ik om 4 uur snachts in het Tielse ziekenhuis zit. :evil:

Afbeelding

Afbeelding


2) Ik aankom bij een stek uitgebreid met mijn buurman overleg waar hij vist om ellende te voorkomen. Tijdens het uitgooien verstap ik me waardoor mijn lijn over zijn beide lijnen terecht komt :oops:

3) Een vrouw die in het park aankomt en netjes vraagt of ze de hond los mag laten toestemming geven. Waarna de hond ff lekker over je slaapzak piest :cry:

4) Tijdens een viswedstrijd op zaterdagavond een stek midden in het centrum trekken; geen vis & geen slaap.

5) Tijdens het drillen van een snoek in januari 06 omslaan en in het water vallen. Wel de snoek vangen om vervolgens 15 minuten later met een paars onderlijf en een gat in mijn buik onder de douche te staan.

Ik heb ooit in een reactie box een verslag gelezen van 2 jongere mannen die gingen vissen in een weiland. Ze kwamen op het lumineuze idee om een grote bungalow tent mee te nemen als slaapplaats. Pa zou pizza's komen brengen, maar op dat moment regent het. Pa beld ze op dat ze de pizza maar bij de auto aan de rand van het weiland op moesten komen halen. Beide mannen bedachten ter plekke dat het wel ff lekker was om de pizza in de verwarmde auto op te eten. 30 minuten later komen ze terug bij de tent waren er 2 koeien gaan schuilen voor de regen in die tent en 1 had de hele boel ondergescheten :roll:
Laatst gewijzigd door Hans ter Haar op 25-02-2007 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Davey vd liefvoort
Berichten: 278
Lid geworden op: 02-08-2006 18:29

24-02-2007 14:08

hmm... dat is mij nog nooit gebeurt, ten 1e de swinger doet gek en ten 2e je ziet led lampje op je pieper :wink:

Mijn blunder dan: ik zat met 2 stokken met buzzerbars op, (toen had ik nog geen rodpod) en je snapt wel als de ene beet heeft gaat hij naar voor en de andere naar achter. want die stokken draaiden gewoon in de grond. en toen kreeg ik een run en alles zat in de knoop.
Uiteindelijk kon ik wel de vis binnen halen.
Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

24-02-2007 14:16

Ik had zo'n klein rubber (speelgoed) bootje bij me van bestway ofzo voor kinderen om mijn lijnen uittevaren ik dacht lekker makkelijk en na afloop gooi ik hem weg scheelt een hoop tijd.
Stap s'Nachts in het bootje na dat ik een karper gevangen had en kieper zo om het ijskoude water in. :oops:
Sinds die tijd vis ik liever in de winter met een zodiac is wat steviger en veiliger als je s'nachts je lijnen wilt gaan uitvaren.
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

24-02-2007 14:49

Dat heb ik een keer savonds aan het kanaal gehad maar toen was het wel iets warmer ! ( zomer)

Ik kieperde er trouwens niet uit.
Maar sprong vanaf de kade in de boot met mijn hengel en emmer voer in mijn hand en zakte zo door de bodem heen !! 8) :wink:
KSN
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

25-02-2007 10:53

Kep er nog 1;

Je vrouw een karper laten scheppen en vergeten uit te leggen dat ze de vis niet met het net horizontaal uit het water moet halen (9kg)

Afbeelding

Groet,

Hans
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

25-02-2007 14:23

ik had vant weekend een blunder,

zat te vissen, batterij leeg, Me moeder 10km laten rijden en een nieuwe brengen, wil ik heb er in doen, laat ik hem in het water vallen :( ( knaal, weg batterij,3meter diep ant kantje)
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

26-02-2007 01:37

Fabian stukker schreef:ik had vant weekend een blunder,

zat te vissen, batterij leeg, Me moeder 10km laten rijden en een nieuwe brengen, wil ik heb er in doen, laat ik hem in het water vallen :( ( knaal, weg batterij,3meter diep ant kantje)


Hoe kun je dan ook zonder reserve de deur uitgaan, is geen blunder maar stom :wink: :lol:
Neem er altijd een paar mee scheeld je een hoop narigheid.
bas de jonge
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-03-2005 21:36
Locatie: nieuwegein

27-02-2007 19:03

ik heb er ook 1
zo lag ik op een muurtje onder me hengels te bellen met me hoofd 30 cm verwijderd van me piepers krijg een run laat van schik me telefoon uit me handen in het water vallen vis verspeeld 3 meter naar de boden gedoken me mob gehaald en hij doet het nog steeds.
mischien is dit gewon stom haha :oops: :wink:
en ineens word je gewekt door een fluiter

mvg Bas
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

27-02-2007 19:55

je heb wel een goede avater :wink:
tralalala....
Gebruikersavatar
mitchell boon
Berichten: 115
Lid geworden op: 04-02-2007 17:45
Locatie: Den Haag.

28-02-2007 00:05

ik heb ok wat blunders gehad

1 vergeten pieper aan te zetten hoor je je baitrunner gaan ik denk die is nie van mij kom ik 3 uur later achter dat die wel van mij was vis verspeelde ik :lol:
2 bij het snoeken net nieuw kunstaasje gehaald na de eerste keer werpen verspelen.
3 snoekbaars vangen terwijl je onthaaking spullen nog thuis liggen.gelukig niet gebeten door dei snoekbaars :lol:
4 een heledag karperen terwijl je aan het einde er achter komt dat je battery van je pieper op is :evil:
5 met nieuwen fox lood gekocht en 2 onderlijnen werp je voor het eerst in werp je midden de boom in alles kwijt. :lol:
karpers 2007
3 grootste 15 pond
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

02-03-2007 00:02

Met de vliegenhengel in een drukke woonwijk bijna een fietser van zijn fiets werpen
Gebruikersavatar
jurgen heintjes
Berichten: 682
Lid geworden op: 28-08-2006 12:53
Locatie: JRC twin skin

03-03-2007 11:41

Je rodpod laten staan :oops:

En hem de volgende dag opeens weer tegenkomen :o

(als dat geen blunder is.....)
Gebruikersavatar
dayo steenkist
Berichten: 1523
Lid geworden op: 21-06-2006 14:06
Locatie: haarlem

03-03-2007 13:36

neej is dom :lol:
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

03-03-2007 14:46

jurgen heintjes schreef:Je rodpod laten staan :oops:

En hem de volgende dag opeens weer tegenkomen :o

(als dat geen blunder is.....)


:lol: :lol:
Je hebt echt geluk gehad jurgen, dat tie niet weg was vooral op die stek :D

Mvg,

PJ :wink:
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
David de Vos
Berichten: 12
Lid geworden op: 19-03-2006 23:28
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-03-2007 22:46

mijn vismaat kwam eens in het donker aan zijn stek. Gooide zijn hengels in en ging slapen. Na een rustige nacht kwam hij er achter dat bijde lijnen in de boom hingen!
kromme hengels!!!
Marco Reurink
Berichten: 426
Lid geworden op: 23-05-2005 20:14
Locatie: Delft

04-03-2007 00:06

Snoeken met mn neef, ik sta achter mijn neef die zijn hengel in wilt werpen. Ik zeg: "ho colin wacht effe". Hij zwiept zn hengel met 2 dreggen in mijn hoofd. Naar het ziekenhuis, gelukkig zater de weerhaken er niet in.
kris bos
Berichten: 75
Lid geworden op: 10-10-2006 16:35
Locatie: Castricum
Contacteer:

07-03-2007 17:57

1. een run krijgen schiet het knoopje van me onderlijn los komt me lood met een nood vaart richtind ..... mijzelf :-?

2. lood tegen je eigen kop aan zwaaien.

groeten kris :wink: