Blunder top 5!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

24-05-2006 17:33

Ja Koos, die Bas is een echte fanatiekeling hoor!!

(offtipic, Bas ik ga sowieso morgen weer, ik laat het wel horen!)

Jesse
Vissen is gezond!
Gebruikersavatar
Bas Stevens
Berichten: 452
Lid geworden op: 20-04-2004 09:20

24-05-2006 23:11

Klopt Koos.

Jesse! Ik heb afgelopen nacht gezeten, een harde blank! Als troost wel de waarschijnlijk zwaarste zeelt uit het water. Begin 60 cm lang en 19 cm hoog!!! Gewoon een tonnetje! Ik werd 's morgens nog bijna mn tent uitgeblazen toen de wind begon aan te wakkeren tot zeer krachtig!

Spreek je!
Bas
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

26-07-2006 18:30

peddels vergeten
pomp vergeten

voor de rubberboot

en wanneer je wel alles bij heb kom je er achter tijdens het pompen dat je rubberbootje lek is...

verder heb ik geen echte blunders meegemaakt.
Luke Peters
Berichten: 517
Lid geworden op: 22-06-2006 15:24
Locatie: Limburg
Contacteer:

15-08-2006 22:30

1. Ohhh wat mooi zijn die reigers toch... huh? waar is m'n korst? hoppa m'n eerste 30ponder!
2. met de viskar iets te scherp door de bocht.. rrrrrkk klaats! nog nooit een foudraal zo ver zien schuiven :lol: en het leukste is nog precies een fijne waterplasje in!
3. een run krijgen... als een gek naar m'n hengel sprinten vlak bij m'n hengels op de rem... sssssssssttttttttt plons! ohh ja het had net geregend schuif ik zo door het water in! snel er weer uitgeklommen.. stopt m'n pieper balen!
4.hehe ik ben 10jaar zit lekker met m'n vast stokkie met een elastiekie op karper te vissen.. laat m'n moeder ff m'n hengel vast houden
ohh ohh!! plons dag hengeltje..
5. moet ik nog ff over nadenken na de eerste 4 te hebben gelezen moet ik alweer bijna huilen :lol:
Pascal Agterberg
Berichten: 28
Lid geworden op: 19-06-2006 16:47
Locatie: Groenekan

16-08-2006 14:55

blunders,

1. middagje gaan vissen alles uitgestald, kom je erachter dat je als de malle moet schijten(en geen pleepapier hebben)

2. een run krijgen en vervolgens naast mn piepende hengel het water inglijden.

3. alle spullen op mn fiets, links opstappen en rechts eraf vallen.

4. na drie uur erachter komen dat je lijn toch wel in de boom hangt.

5. ingooien met een halve hengel erachteraan.
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

16-08-2006 21:51

mijn nieuwe number one blunder:

je 3 hengels in een plastic zeil gooien aan de overkant
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

17-08-2006 14:11

1. aas vergeten
2. voerplek vergeten
3. KaRPER onderlijnen vergeten
4. benzine en sleutels vergeten van boot
randy nieman
Berichten: 293
Lid geworden op: 15-06-2002 02:00
Locatie: Alkmaar

17-08-2006 15:22

Verbindings steun voor me overwrap-gebeuren kwijt van me Trakker tent....haha... Erg leuk..... :cry:
Ben er dus echt ziek van en snap niet waar dat ding is gebleven.....

mvg,

Randy
kaas stad !!! kaas karper !!! kaas aas !!!
luuk houtgraaf
Berichten: 616
Lid geworden op: 15-10-2005 18:11
Locatie: zaanstad
Contacteer:

17-08-2006 22:48

1. Vissen tegen obstakels aan, en dan je slip iets te strak zetten en zo je hengel zien wegschieten als een vuurpijl :lol:

2. eerst eff je montage rustig laten hangen achter je en concentreren op de worp een hele harde zwieper geven en dan met je haak vast zitten in de bossaches en dan een hele mooie diepe snee in je vingers hebben.

3. door je eigen lijn heen varen ook heel leuk :lol:

4. eigenwijs zijn en met een spodje spodden en dan de hengel van een maat door midden zien vliegen :lol:

5. vissen op een plas in me buurt, montage die vast zat, anderhalf jaar verder in de zomer gaan zwemmen en duiken de bodem onderzoeken en merken dat je een compleet systeem van anderhalf jaar geleden hier verspilt heb en nu weer terug gevonden hebt :lol:
plassen zijn perfeckte viswateren,
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

22-08-2006 18:48

Met dichte mist rechtdoor langs je hengels heen het water in lopen als je een run krijgt :lol: ( erg stom weet het :oops: ) :lol:

Je slaapzak het water in laten rollen :lol:

als je langer gaat vissen overal aan denken en eenmaal aangekomen op je stek erachter komen dat je aas nog thuis ligt, met als gevolg dat je weer dik anderhalf uur in de auto kan zitten om je aas op te halen.
Gebruikersavatar
Jovani Giljam
Berichten: 162
Lid geworden op: 20-08-2006 21:34
Locatie: Rotterdam

22-08-2006 19:08

Mijn grootste blundermomenten

1. nummero 1. !!!! deze is echt om voor te schamen, lekker met me vriendin zitten rotzooien in de tent en dan een run krijgen in me nakie de tent uitholen en eenmaal uit de tent staat een vriend van me aan me lijntje te snokken.De klootzaK !!!

2. een mooie afzakker krijgen omdat ik me sigaret op een van me lijnen piekte.

3.diep in me slaap een run krijgen ,, de tent uithollen ,, en tot 2 keer toe de verkeerde hengels aanslaan.!!!!!!! opzicht niet zo erg,, maar wel als je meer als 200 meter uit de kant ligt!!
Afbeelding
http://www.kgb-baits.nl

groot, groter, grootst...
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

24-08-2006 00:02

1. Ohhh wat mooi zijn die reigers toch... huh? waar is m'n korst? hoppa m'n eerste 30ponder!


Luke, hoe kan je dit zien als blunder nummer 1..?
Als jij een dertiger vangen een blunder noemt, dan wil ik jou fotomapje wellis zien 8)
Ik ben nu voor mn 6de jaar actief op karper bezig, en was dus net zo oud als jij toen ik begon. Ik heb mn dertiger nog niet binnen hoor......

Groeten Tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

26-10-2006 13:25

Ey medevissers, ik lig weer helemaal in een scheur ook ik heb er al wat meegemaakt. Deze was van een paar dagen terug:

Ik was hevig aan de diaree, toch maar gaan vissen. Eenmaal daar alles uitgepakt........moest ik schijten, geen wc papier bij dus ik snel alles ingepakt en maar naar huis gegaan. Gelukkig zat ik dichtbij anders had ik een broek vol bruin! :oops:
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

26-10-2006 16:58

heerlijke details :o :wink:
aldejekes loat goan!
luuk houtgraaf
Berichten: 616
Lid geworden op: 15-10-2005 18:11
Locatie: zaanstad
Contacteer:

29-10-2006 10:47

heb nog een paar blunders erbij :lol:

6. overdag het koud hebben lekker in je slaapzak op je stoel gaan zitten, natuurlijk helemaal dicht, een run krijgen je cola die je aan het drinken bent over jezelf heen gooien op je bek gaan en over de grond als een slang naar je hengels.

7. een run krijgen en de verkeerde hengel aanslaan.

8. mooie ringtone op je mobiel zetten van een beetmelder, een run krijgen rennen, merk je dat je moeder je belt.

9. slaapzak vergeten.

10. s'morgens op de plas je hengel uitvaren, en dan op het zwemstand een naakte man zien die in het water gaat, volgensmij had ie het koud :lol: :lol:

11. run krijgen, een meerkoet vangen.

12. opeens geblaas uit de bosjes horen, dacht een rat die me ging aanvallen of een zwaan, waarna je maat je keihard begint uit te laggen

13. Wie gaat me inhalen? :lol: :lol:
plassen zijn perfeckte viswateren,
William van Rooij 1982
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-10-2005 11:06
Locatie: Velddriel GLD

31-10-2006 16:59

Niet echt een blunder maar ja.

Met een maatje in frankrijk zitten en denken dat hij mij ff moet wakker maken. Dus midden in de nacht zijn extra foxje uit zijn tas gehaald en deze met een pinpas zo luid mogenlijk naast mij af laten gaan.

Julie raden al waar ik zeer snel stond, naast me hengels........ :o

En maar denken wat was dat voor run? Tot ik hem hoorde lachen.

vond hem wel goed verzonnen, maar op het moment 8)
fernando breevaart
Berichten: 254
Lid geworden op: 23-05-2006 22:34
Locatie: hellevoetsluis

31-10-2006 18:27

ze hebben bij mij wel eens zo'n kabel gespannen voor de opening van de tent en toen aan de lijn getrokken.
de rest mogen jullie er zelf bij verzinnen
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

31-10-2006 19:04

Emmm..... Ja ik heb ook wel een paar blunders.

1. Heel stoer aan je vismaat laten zien hoever je penhengel kan buigen,
en dan je hengel dwars over midden breken ( O WAT STOM...)


2. Een run krijgen en dan met een %^6@# gang naar je hengel toe
rennen en dan vergeten dat het daarvoor HARD geregend heeft. :D
De gevolgen zijn te raden.....

3. Je foudraal een beetje scheef op je rug hebben en vervolgens in een
bocht niet opletten.... Krijgt een vrouw die gezellig haar hondje aan
het uitlaten is die hele foudraal in d'r knar :o :o

4.Bij het vissen savonds een paar honderd meter verderop een
paar karpers aan de oppervlakte zien azen, en tegen je
vismaat zeggen: Ik ga effe daar met drijvende kattebrokjes probere.
Effe later komt je vismaat die zegt ik je andere hengel dr ingelegd
ik zeg heb je de slip losgedraaid ?? Ja zei die. dat heb ik geweten :o
een kwartiertje later kwam ik terug dreef mn hengel 200 m
verderop.... Was mn vismaat vergeten de pieper aan te zetten
en de slip los te draaien.... Ik ben het water in gebaggerd en de karper
zat gewoon nog aan.

5. die komt hopelijk nooit..... :D
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
Gebruikersavatar
Roel Verhaegh
Berichten: 28
Lid geworden op: 20-02-2006 21:51
Locatie: Veghel
Contacteer:

21-11-2006 21:59

heej heb er ook een paar

1. achtenaar gezeten worden door turse jongeren de bocht iets te scherp nemen en dan je hele vis kar met materiaal zwaaar beladen om kantellen jongens je uit lachen en ik vervolgens alles bij mekaar vloeken :D

2.maat van me ging ver uit werpen bleef de lijn om de top zitten krak stuk top eraf eerst 2 ogen :(

3.aan de water kant aan gekomen te zijn je foudraal open maken en zien dat je top afgebroken is helemaal over de rooien want dat waren me eerst hengeltjes

4.je vis kar hebben laten opknappen en eerste verste rit dat je gaat dansen de banden onder je kar haha.en de boutjes draaien aan en vervolgens dat je wiel muurvast staat geen gereetschap bij dus ja ik 10 meter na achteren lopen en kon weer wat verder vooruit ahah en dan steeds zo tot dat ik thuis was :P

5. niet echt een blunder maar wel zielig in werpen bij mun eiland stak en niet gezien dat er een eend zwemt pog gooi zo die eend van zun eigen af haha :)

6. :P nog 1tje op een vijver hier word vaak in de bomen gegooid hangt zat lijn daar 2 meter boven het water :-? weet nie hoe ze het doen
en toen had op een vogel zun eigen daar opgehangen en heeft daar heel de zomer gehangen en paar weken later zag je wa veeren met een skeletje :roll:
Laat mijn delkims maar loeien......
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

22-11-2006 16:54

Leest wel erg vervelend zo zonder leestekens. Ik ken ook wel zo'n plasje, schandalig wat er allemaal voor moordtuig in de bomen hangt. Veel mooie pennetjes, lood etc uit de bomen gevist daar. Helaas doe ik het niet vaak genoeg, want er hangt altijd wel troep in de bomen daar.
Gelukkig nog geen dode dieren zien hangen, maar ik vrees met grote vrezen dat het er daar ook binnenkort van komt.

Mvg Tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Davey vd liefvoort
Berichten: 278
Lid geworden op: 02-08-2006 18:29

22-11-2006 18:38

Roel Verhaegh schreef:heej heb er ook een paar

1. achtenaar gezeten worden door turse jongeren de bocht iets te scherp nemen en dan je hele vis kar met materiaal zwaaar beladen om kantellen jongens je uit lachen en ik vervolgens alles bij mekaar vloeken :D

2.maat van me ging ver uit werpen bleef de lijn om de top zitten krak stuk top eraf eerst 2 ogen :(

3.aan de water kant aan gekomen te zijn je foudraal open maken en zien dat je top afgebroken is helemaal over de rooien want dat waren me eerst hengeltjes

4.je vis kar hebben laten opknappen en eerste verste rit dat je gaat dansen de banden onder je kar haha.en de boutjes draaien aan en vervolgens dat je wiel muurvast staat geen gereetschap bij dus ja ik 10 meter na achteren lopen en kon weer wat verder vooruit ahah en dan steeds zo tot dat ik thuis was :P

5. niet echt een blunder maar wel zielig in werpen bij mun eiland stak en niet gezien dat er een eend zwemt pog gooi zo die eend van zun eigen af haha :)

6. :P nog 1tje op een vijver hier word vaak in de bomen gegooid hangt zat lijn daar 2 meter boven het water :-? weet nie hoe ze het doen
en toen had op een vogel zun eigen daar opgehangen en heeft daar heel de zomer gehangen en paar weken later zag je wa veeren met een skeletje :roll:


Doe maar stoer jongen! :lol:

Maar ik bega nooit blunders he! Dus ik heb hier verder niks te melden :P
Gebruikersavatar
Roel Verhaegh
Berichten: 28
Lid geworden op: 20-02-2006 21:51
Locatie: Veghel
Contacteer:

22-11-2006 21:52

heej tim

van de winter als er ijs licht ga ik alle lijn er af proberen te halen



groetuhh
Laat mijn delkims maar loeien......
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

22-11-2006 23:33

5: bollienaald bij aankomst afbreken gelukkig kwam mijn vriendin meteen een nieuwe brengen

4: deur van auto dichtgooien terwijl er nog een topje uitsteekt (vlieghengel)

3: hengels alvast aan het opruimen en natuurlijk schepnet al in het foudraal zitten en dan op de laatste stok een run krijgen.. (dat doe ik dus ook nooit meer)

2: toen gevlochten lijnen net in begonnen te komen waren we ons nog niet bewust van de gevaren.. dus ik wou eens kijken hoever ik kon gooien met dat spul.. dus ik haal vol aan en geef hem een zweeper.. maar blijf achter mijn schepnet hangen.. een snee in mijn vingertop van +-=1cm diep was het gevolg.. het liteken zit er nogsteeds

1: bij het vliegvissen in de ardennen had ik ff geen rekening gehouden met die koe die achter mij in het weiland stond die ik dus natuurlijk ook wist te haken.. geloof mij dat was mijn spannenste dril ooit... gelukkig werd hij kalm en liet mij dichterbij komen en heb ik de haak eruit kunnen halen (en het daarna op een lopen gezet)

gr Ian
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

23-11-2006 17:51

Tot voor kort had ik niet echt blunders gemaakt.. Ja, een lijntje in een boom gooien, maar dat overkomt volgens mij iedereen wel eens.

Nee, het was ongeveer anderhalf maandje tot 2 maanden geleden denk ik. Ik was samen met een maat aan 't vissen 's avonds, gewoon een avondje. Het was koud, waaide redelijk, en het had net even geregent.
Nadat ik een halve terugzakker missla, gebeurde er verder niks meer.

Voor ons lag een klein steigertje waar de rodpod op stond. Deze was slechts een half metertje breed, en zo'n 3 a 4 meter lang. Maar precies voor mijn voeten, stopte dat steigertje.. Nou, je raad 't al ;) Ik wil m'n spullen
opruimen en doe een stap naar voren om naast m'n rodpod te komen.
Oeps, misgestapt en ik kukelde achterover 't water in tot m'n nek.

Alles onderwater, telefoon, sigaretten en nog wat troep, maar alles werkte nog.. Geluk bij een ongeluk :roll:
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

24-11-2006 10:47

werkte de sigaretten ook nog dan :wink: :D :D :D
KSN