Blunder top 5!!!


Plaats reactie
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

27-01-2006 20:06

Ze volgende 2 gasten op een brommer toen,maar je kon gewoon zien aankomen dat er iets mis zou gaan,man o man wat reden ze daar hard,in een bocht,waar het gras ook behoorlijk hoog stond,waardoor ze blijkbaar dat grepeltje over het hoofd zagen.

Hoe is het afgelopen met de agenten?

Volgens mij zat de schrik er goed in,maar buiten dat hadden ze alleen een paar schrametjes.


Mvg...
Sam Bos

29-01-2006 01:33

of dat je ineens een snoei harder run kreeg haha :lol:
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

29-01-2006 10:38

bij het water aankomen en merken dat het lood ploink in plaats van ploins doet :oops: :D
dirk peterse
Berichten: 26
Lid geworden op: 22-02-2006 16:08
Locatie: rosmalen

22-02-2006 16:29

nr 1
hengel voor een maat van me uitvaren netjes haak en lood in mun borstzakje, maarja op 120 meters afstand ofzo schoot die er uit dus jah..
belt die maat van me op w8 maar ik haal hem wel in en dan gooi ik hem over de boot heen dan hoef jij hem alleen maar binnen te halen en niet terug te varen..
zo gezegt zo gedaan ik hou al de stangen van de pedels voor mun gezicht want 120 gram lood komt best hard aan dacht ik.. dus hij haalt uit en zo precies tegn zo`n stang van un pedel aan!! ik had toen echt een bescherm engeltje kben aleen toen vergeten foto`s te maken van de deuk die in die aluminium pedel zal maar da was echt een flinke
nr 2
met een man staan praten over het vissen ( die man was denk ik rond de 65) en in ene keer de vraag van hem..... ff lekker trekken of pijpen alles kan.. kwerd ff gek en die ouwe fietsen als een gek :D
carp team rosmalen
Gebruikersavatar
danny wilschut 19
Berichten: 21
Lid geworden op: 13-04-2005 13:38
Locatie: pijnacker

24-02-2006 18:29

haha ik stond een keer boven een duiker inde winter op een beton randje van 30 centimeter op 2 meter hoog met overhangende bomen boven me toen zat ik vast in zo,n boom en slingerde mezelf zo van 2 meter hoog door het ijs en koppie onder
toen op een uitstaand gemaal klommen en om hoog gehesen door een vismaat en met je winteroutfit en laarzen is dat niet makkelijk zwemmen met ijskoud water
er was namelijk een 5 vierkante meter niet bevroren en daar lag ik in te vissen
onderweg nog onderkoelt van me fiets gevallen en in een kas in me onderbroek beetje bijgekomen
Hjalmar Stoete
Berichten: 31
Lid geworden op: 29-05-2002 02:00
Locatie: Duiven

05-03-2006 12:26

Alle blunders hiervoor aan de waterkant heeft iedereen weleens meegemaakt denk ik... (behalve je verkeerde hengels aanslaan, dat is me in 25 jaar karperen nog nooit gebeurd)

Blunder die niet aan de waterkant plaatsvond:
's-avonds in je bed een karperdvdtje kijken en na 10 minuten in slaap vallen. Ergens in je slaap in de verte een paar Delkims horen afgaan in je slaap en zo je nest uit springen.
andre mommertz
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-01-2006 15:40
Locatie: kerkrade

05-03-2006 13:18

60 kilo knikkers bij een vriend in de diepvries gooien en zijn vrouw aan de lijn krygen .................... de frikadellen smaken na boillies, lol, vond um wel goed!!!!
Gebruikersavatar
niels brinkman
Berichten: 63
Lid geworden op: 02-02-2005 13:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

16-03-2006 23:03

andre mommertz schreef:60 kilo knikkers bij een vriend in de diepvries gooien en zijn vrouw aan de lijn krygen ....................



hoeveel pond woog ze?

gr, niels
Hielke Meijer
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00

16-03-2006 23:20

Geloof het of niet:

Ik heb het ooit gepresteerd om de hond van m'n ouders te vangen...

In de garage van míjn ouders heb ik al mijn visspullen staan. Op een mooie dag lekker in de tuin onderlijnen draaien en alles weer een beetje op orde maken. De hond lag in de buurt want die lust wel een vismeelbal.
Na een bak koffie binnen, kom ik weer in de tuin en ik zie en hoor de hond een soort van kots neigingen hebben :o

Toen ik bij het arme beestje kwam zag ik mijn hoofdlijn uit zijn bek komen . Hij had net die ene boilie gepakt die ik nog aan de hair had zitten van mijn net opgetuigde hengel. Tijdens het kauwen is de hengel waarschijnlijk gevallen en heeft de haak zich in de strot gezet......

Er kwam al bloed uit zijn bek, dus gauw naar de dierenarts, die direct Rontgenfoto's heeft gemaakt. Hierop was de haak goed te zien in de keel van de hond. De beste man heeft toen de hond verdoofd en de haak doorgeknipt. Met de hond is alles gelukkig goedgekomen!!

De overige vier blunders zal ik jullie besparen :wink:
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

21-05-2006 12:19

Eens even denken....

1: In een struik gooien aan de overkant, dacht ow die haal ik er wel even uit, vergeten de beugel open tezetten pak de onderlijn, schiet opeens de haak in me duim..
2: Met een plug aan het vissen op snoek zit vast trek aan de hengel pats opeens drie tand in me duim (de zelfde als hier boven)
Maat van me 1 dag later de zelfde plug ook in zijn duim..
3: Ben aan het vissen met 3 hengels, kom ik er de volgende dag achter dat ik alle hengel in de knoop had liggen (hoe ik dat voor mekaar kreeg weet ik niet)
4: Ben aan het vissen opeens politie aan me tent, 55 euro voor me 3e henge... (vis al 10 jaar met 3 stokken)
Maat van me naast me viste voor het eerst met 3 hengels ook 55 euro..
5: In 1 boom 7 stukken lood verspelen binnen 1 uur :P kom ik er achter dat me lijn zwaar beschadigt is.. (onbruikbaar)
Ok nog even nr 6
6: Voor iemand een onderlijn maken, hij gaat er mee vissen haalt 2 uur later op is de haak opeens weg.. alleen nog een stuk onderlijn.. :S
Tom Moobs
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-05-2006 11:31
Locatie: Nuth

21-05-2006 13:18

oe egt een topic voor mij:

1. ontzettende regenbui krijg een run sprint naar mijn hengels maak een mooie schroef en schuif zo tegen mijn rodpod dat die met hengels en al op de bodem beland.

2. om 3 uur 's nachts een run krijgen en wat ik normaal niet doe had ik dus gedaan de tent dicht geritst en jawel hoor paaf ..tent down.

3. 's morgens mijn net willen gaan uitspoelen met mijn slaperige kop en in slaap vallen

4. sounderbox vergeten aan te zetten

5. uitwerpen en denken dat je aas goed en wel op de bodem aangekomen is en dan na 20 min eens goed naar mijn lijn kijken en erachterkomen dat mijn tutti frutti geliefd is bij de vogeltjes
Doodsestilte, je ogen vallen bijna dicht... in de verte hoor je de vogeltjes.. dan opeens vanuit het niet pieeeeeeeeeeeeeeeeep...
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

22-05-2006 11:17

optonics+ buzzerbar thuis laten liggen en de hele nacht naar je toppen staren!

respect voor de oude garde!!!!!!!! ik hield het net aan vol!!
peter andrae

22-05-2006 19:41

:o Weet je ook hoe we vroeger viste zonder al die toet toet toeters en bellen :wink: en ook s,nachts he mocht wel niet maar 8) toch doen he.
Henk Bouman
Berichten: 53
Lid geworden op: 28-06-2004 08:34
Locatie: Amsterdam

23-05-2006 09:05

aller eerste keer op karper vissen, gruwelijke run krijgen helemaal hotel de botel naar je hengel rennen.
Maat nog roepen hand op de slip en ik jank hem zo zonder vast te houden een aantal meters weg. vis was dus al 3 bruggetjes verser en verspeeld

Molen van iemand krijgen met slip achterop niet eerst proberen maar gelijk mee vissen. Vis aan de haak draaien aan de slip en merken dat het wel een hele kleine draai cirkel is (slip dichtgedraait PANG)

Kennis van mij) hij staat wat bollen te voeren, kijkt me maat ziet hij allemaal gele dingen drijven. vraagt hij waarmee die gozer voert blijkt hij pop-ups te voeren.
vandaag is het feest. en morgen? is het weer feest
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

23-05-2006 10:25

peter andrae schreef::o Weet je ook hoe we vroeger viste zonder al die toet toet toeters en bellen :wink: en ook s,nachts he mocht wel niet maar 8) toch doen he.


Jij bent echt een boefje 8)
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

23-05-2006 12:34

de nieuwe holleeder??
Gebruikersavatar
Bas Stevens
Berichten: 452
Lid geworden op: 20-04-2004 09:20

23-05-2006 14:31

poe, wat ik zo 1 2 3 kan verzinnen:

- haken en dreggen in mijn vingers tijdens het vissen (op karper en snoek)
- verschillende keren in het water gevallen, waarbij de ergste keer was dat ik een aanbeet kreeg (op snoek). Ik rende de stijger af welke glad was vanwege de regen. Ik glij uit en zoef zo door, het water in. Kopje onder!
- hengels vergeten mee te nemen!
- mn paraplu laten stukwaaien in een storm, terwijl ik wist dat het steeds harder zou gaan waaien
- geen pleepapier meenemen tijdens een tweedaagse sessie :(
- teveel kracht zetten op een zeeeer grote snoek, plats zei mn lijn...
- verder heb ik mn jeugd zo'n beetje korstend doorgebracht, daarbij heb ik echt vanalles gevangen (per ongeluk), bv, eenden, meeuwen (waaronder die joekeloerismeeuwen!), koeten, kraaien, zwaan, hond, kat (dat was op snoek met aasvissen), fuut, mevrouw die aan het water woont waar we niet mochten vissen van haar, mn vismaat en karpers. De zeilboot en de zwaan waren te sterk, deze kon ik niet binnenhalen! :oops:
- geen tent meenemen tijdens een overnachting, in de veronderstelling dat het toch droog zou blijven. Komt net die ene gigantische onweersbui over!

Groet
Bas
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

23-05-2006 17:49

k heb er ook nog wel een paar

met een vriend op een kade vissen. en in 1 van de tuinen een lkkr vrouw toples zien zonnen. dus ik zeg tegen me vismaat kijk wat een uitzicht. alleen voordat hij wat kon terug zeggen lag ik aan het einde van de kade erin.

en zaterdag met dat kut weer bij een schuin aflopend stukje tegen me broer zeggen wedden als je een run krijgt dat je het water in glijdt........
jahoor 5 minuter later zie ik me broer zo langs glijden en ze 1ne hengel in ze hand aangeslagen en de ander in het water :lol: :lol: .

mvg ivo 8)
\
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

24-05-2006 08:36

- verder heb ik mn jeugd zo'n beetje korstend doorgebracht, daarbij heb ik echt vanalles gevangen (per ongeluk), bv, eenden, meeuwen (waaronder die joekeloerismeeuwen!), koeten, kraaien, zwaan, hond, kat (dat was op snoek met aasvissen), fuut,



Hardleers of een bord voor het hoofd???? :-?

Paul
randy nieman
Berichten: 293
Lid geworden op: 15-06-2002 02:00
Locatie: Alkmaar

24-05-2006 10:32

Bas Stevens schreef:poe, wat ik zo 1 2 3 kan verzinnen:


- verder heb ik mn jeugd zo'n beetje korstend doorgebracht, daarbij heb ik echt vanalles gevangen (per ongeluk), bv, eenden, meeuwen (waaronder die joekeloerismeeuwen!), koeten, kraaien, zwaan, hond, kat (dat was op snoek met aasvissen), fuut,
Groet
Bas


Kijk dat je een een keer per ongeluk een eend of meeuw aan de haak hebt tot daar aan toe. Maar een kraai of hond/kat dat snap ik echt niet. Ik bedoel, ik heb ook aardig wat met de korst gevist, maar nog nooit een eend o.i.d. aan de haak gehad. Als zo'n beest bij je korst is dan let je toch hopelijk wel 110% goed op!!?. Ook al liggen er 100 voerkorsten in de buurt, altijd de korst die aan je haak zit in de gaten houden...En als dat beest (eend ofzo) je korst wil grijpen, haal je je korst toch uit het water!?.

Met vragende groet,

Randy
kaas stad !!! kaas karper !!! kaas aas !!!
Gebruikersavatar
Jermaine Timmerman
Berichten: 274
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: onder de pannen

24-05-2006 13:40

top 5

1:ik ging met een maat van me nacht vissen en ik kwam er achter dat ik mijn tent niet bij had slapen in de buitenlucht is wel leuk alleen die muggen!

2:pieper de batterijen waren op geen reserve bij me :d

3:geen boilie naald bij mij bij de lokale supermarkt een naald gehaald ging best goed hahaha!

4 en 5 die moeten nog komen denk hoop het niet :lol: :lol:
Ga op je gevoel af en laat advies van andere in je achterhoofd. gewoon vissen!
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

24-05-2006 14:05

Bas Stevens schreef:
poe, wat ik zo 1 2 3 kan verzinnen:


- verder heb ik mn jeugd zo'n beetje korstend doorgebracht, daarbij heb ik echt vanalles gevangen (per ongeluk), bv, eenden, meeuwen (waaronder die joekeloerismeeuwen!), koeten, kraaien, zwaan, hond, kat (dat was op snoek met aasvissen), fuut,
Groet
Bas



Vis je op de kant? :wink:
Gebruikersavatar
Bas Stevens
Berichten: 452
Lid geworden op: 20-04-2004 09:20

24-05-2006 14:56

Dat van die watervogels vangen gebeurde een enkele keer, toen ik vroeger (vanaf een jaartje of 18 geleden) elke dag in de plaatselijke eendenvijver viste met de korst. Uiteraard zal het nu niet meer gebeuren beste dierenvrienden. Iemand die beweerd dat hij nooit in zn leven een watervogel heeft gevangen en veel met de korst heeft gevist (in zn jeugdjaren), tsja, zou zeker kunnen maar ik vind het knap!

De kraai en de hond werden als volgt gevangen: lekker met mn vriendjes naar de eerdergenoemde eendenvijver om te vissen. We gingen de karpers opsporen door in een grote boom aan de waterkant te klimmen, maar we vergaten dat de korst nog aan de haak zat (de hengel lag beneden in het gras). Dan komt er ineens een hond langs en zie je je hengel door het gras getrokken worden. Gelukkig luisterde de hond goed naar zn baasje, en kon deze heel rustig de haak verwijderen. De hond had er ogenschijnlijk niets van, bleef heel relax zitten.

En die kat op levend aas kwam doordat ik (ook alweer vele jaren geleden) mn aasvis iets te ver uitgooide, hup in de struik aan de overkant. Daar zat een kat.....

Groet
Bas
Martijn Kooij
Berichten: 138
Lid geworden op: 17-05-2006 20:59
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

24-05-2006 14:58

oke dat is duidelijk :wink:
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

24-05-2006 15:33

Bas Stevens schreef:Dat van die watervogels vangen gebeurde een enkele keer, toen ik vroeger (vanaf een jaartje of 18 geleden)


18 jaar geleden en je bent 23?