Blunder top 5!!!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Ster
Berichten: 128
Lid geworden op: 07-01-2006 17:24
Locatie: rotterdam

16-01-2006 20:45

Mijn Blunders

Zie je een grote karper een brokje pakken sla je aan blijkt het dat het jou brokje niet is :cry:

op gemaaid riet gaan staan om een vis te scheppen en in het water vallen

het water in gaan omdat de karper vastzit in een winkelwagentje heb je hem los breekt je lijn :oops:

uitglijden over een dode brasem

Schepnet in het water laten vallen heb maar gelijk een netfloat gekocht

en ook vastzitten in de struiken en een bonk lood op me hoofd

Vastzitten in een meerkoet nest en aangevallen worden

Met windkracht 8 vissen en onthaakmat stretcher en rodpod in het water gevallen

Op een water vissen waar het verboden is en zeggen Gelukkig lopen er weinig wouten en er een wout achter je loopt bij de Slotvijver in Rotterdam
Who Do You Think We are Bagage Handlers
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

17-01-2006 11:24

1) tijdens een worp (snoekvissen) een stapje verkeerd zitten en pardoes met één been in de blubber staan, om vervolgens door te zakken, het evenwicht te verliezen en door te kukelen. Compleet onder water met een buitentemperatuur van 2 graden celcius.

2) door de onderkant van een rubberboot springen bij een aanbeet. Ik sprong van een metertje afstand en zat vervolgens in het water.

3) met m'n kop vol tegen een boom gerent in het donker bij een aanbeet

4) mijn tent niet goed opgeruimd, waardoor er bij de eerste sessie (in januari) een gat van 1m2 zat door de muizen

5) over een gans gestruikeld bij een aanbeet en vervolgens languit in de modder
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

17-01-2006 12:19

gaat lekker he Frank? :D
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

17-01-2006 12:49

mn vriendin kreeg snacht's een volle fluiter op dr linkse hengel, maar ze pakte de rechter :lol: en gewoon binnendraaien , na 2 min heb ik maar ff gezegd dat ze da andere moest pakken :lol: :lol: :lol: ze wou het ook een keertje proberen :lol: :lol: moest ik er snachts nog uit :-? :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

17-01-2006 14:41

ik had een keer 2 runs tegelijk in de nacht,nou ongv gelijk dan.

de ene ging fluiten en ik kwam buiten de tent toen begon de ander te fluiten. pak ik met mn stomme kop de derde hengel die als enige niet aan het fluiten was.ik zat te twijfelen welke ik moest aanslaan.

vervolgens was op 1 hengel de vis gelost en de andere hengel heb ik gelukkig binnen weten te draaien ,met als gevolg een rijenkarper van 20pond.geluk bij een ongelukje.

mn maat zat een keer helemaal gefocust achter zn hengel op een klapstoeltje.kreeg hij een run,valt ie omver door de schrik vol met zn kop op de hengel die voor zn neus stond, hengel viel van zn steun..vervolgens afgedrild en resultaat een schub van 12.5 kilo.

tja............wat zal ik zeggen...................

shit happens! :P

maar het maakt het er niet minder leuk om moet ik zeggen.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

18-01-2006 07:37

in willekeurige volgorde

- 2 nachten te gaan vissen en 20 km fietsen met een overbeladen viskar achter je aan en dan erachter komen dat je de hengels bent vergeten...

- een regenbui aan zien komen en nog ff denken om de tent snel op te zetten.. met als gevolg dat het keihard begint te regenen als alleen de binnentent nog mar staat dus er stond een paar cm water in de tent..

- bij een run van het talud afglijden zo het kanaal in.. vis nog wel kunnen landen.

- bij een nachtelijke controle de politie proberen weg te slaan met een schepnet steel.. gelukkig geen bekeuring gehad.. :) hoe zou jij je voelen als je lekker ligt te slapen en iemand schreeuwt in je tent om wakker te worden en schijnt met een maglite in je gezicht!.

- met 2 man in een bartsmid bootje zitten van 1m60 ofzo op een grote vijver met een pen hengel en schepnet (we lagen met onze benen over elkaar en buiten de boot enzo. zo weinig ruimte was er. en dan beet krijgen en totaal geen ruimte hebben om te drillen/scheppen.. met andere woorden.. nat pak en de vis staand in het midden van de vijver afgedrild en geschept :) gelukkig was het zomer..
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

19-01-2006 00:24

Pieter Janssen schreef:10 jaar geleden kocht ik een karper stoel een ieder was verbaast wat een mooie stoel heb jij :lol: ja he voor 5 gulden gekocht :-? nu word er gezegt wat heb jij voor een stoel :roll: maar als de mensen er in zitten word me wel verteld hij zit wel lekker :lol: hoe vaak ik er met mijn auto overheen ben gereden als ik weer eens :( alles had opgeruimt na het vissen :( ff even kijken niks vergeten? nee hoor :lol: oke .auto starten en weg wezen .oooooowat hoor ik jawel hoor mijn stoel :roll: het is net alsof hij roept vergeet me niet :roll:


Jezus, paar breezers op? :o


Ontopic, ik heb nooit blunders. :P
Waar een wilg is, is een heg
jan van kranenburg

19-01-2006 02:35

1x echte blunder.
Met de auto naar een leuk polderwater. Auto uitgeladen, maar die auto stond niet lekker. Stukkie achteruit dus.
Ja hoor, over mijn prachtige eigenbouw hengels heen.

Schade toen zo'n 900 guldens.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

19-01-2006 09:28

Hoi Jan,

ik ben een keer over heel m'n vistas gereden die echt helemaal vol zat inclusief fotocamera etc. Gelukkig lag het boek "Zwaargewichten" en "De Dunnelijn" boven op. Die waren na afloop wel helemaal kromgebogen..
RoBerT Knijnenburg
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-03-2004 18:28

20-01-2006 18:15

toen ik me hengels had ingegooid was ik me piepers aant afstellen dus je hoorde de hele tijd gewoon die pieper afgaan maar toen merkte ik dat me swinger ook heen en weer ging, had dus gewoon een run maar helaas had ik het te laat door en zat de vis al vast.. :cry:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-01-2006 07:12

Tijdens een run slaperig mijn stretcher uitspringen en zoeken naar de rits van mijn voorvlap om het te openen. Na letterlijk 1 minuut kwam ik erachter dat ik niet aan de voorkant van mijn tent zocht, maar de zijkant.

Mijn vismaat was een dikke vis (op zn minst 30+) aan het drillen en kreeg em een meter of 2 voor de kant. Ik liep achter hem langs om de schepnet te pakken, maar botste tegen de achterkant van zijn hengel. Waardoor de hengel een klap kreeg (als gevolg van een scharniereffect) en hij zijn vis verloor.

Even naar de auto en denken dat je een run hoorde. Om sneller bij je hengels te zijn, denk je "Ik neem wel een shortcut en ren door de bosjes." Later bleek gewoon dat het geen bosjes waren, maar een dichtgegroeid slootje. Helemaal zeiknat. Trouwens, het was helemaal geen run wat ik hoorde, was een auto in de verte die remde.
Wim Verbeek
Berichten: 295
Lid geworden op: 21-09-2004 16:54

22-01-2006 15:41

met je hengels op je fietsstuur de sloot in fietsen... 3 toppen gebroken...
Schepnet vergeten en gewoon denken dat lost zich wel op... Toch best lastig een vis zo uit het water pakken..
Slip vergeten open te zetten... weg hengel..... Hengel terugvangen met een andere hengel en vis ook nog landen.....
Over je rodpod pleuren....
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

22-01-2006 21:59

in de nacht dromen dat er iemand naar je staat te fluiten, maar die eikel blijft maar fluiten! eindelijk dringt het tot je door, kan je de ingang van je openstaande bivvy niet vinden. Gek he, die zit aan de andere kant en door die plu heen kruipen lukt niet. Vervolgens krijg je die slaapzak niet uit en tijger je door een koeievlaai naar je hengels.
maar ik had m
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

22-01-2006 22:14

volgens mij is het me trouwens ook wel zo'n 50x gebeurd dat ik aankwam bij de waterkant en tot de ontdekking kwam dat ik geen boilienaald (of iets wat erop leek) bij me had
peter andrae

22-01-2006 22:44

Nou vooruit dan :oops: Ik zit lekker te vissen en moet op een gegeven moment verschrikkelijk schijten het lullige is ik moet altijd een emmer mee omdat mijn rug het niet toestaat om op de hurken te gaan en staand dan zou ik mijn broek volschijten.

Dus ik een paar bosje,s opgezocht emmertje geinstaleerd en broek op mijn knieen nou zit dus fantastich maar ik denk hoor ik nou mensen denk kan niet,en ja hoor komt een man en een vrouw aan blijkt er een paadje te lopen dat regelmatig word bewandeld,ja het was te laat om mijn broek op te trekken dus ik zat daar eigenlijk een beetje :oops: te zijn,was nog wel zo beleefd om gedag te zeggen.

groeten peet.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-01-2006 22:46

:lol:

Dat had je me nog nooit verteld Schijtert haha


Groetjes,


Ruud
peter andrae

22-01-2006 22:57

Dit jaar voor het eerst een haak tot over de weerhaak in mijn duim trekken mopperen en shit maar ik had hem er wel uit geen jodium gebruikt hoera ik leef nog.


Vis scheppen voor je maat op een schuin kantje maar ik gleed uit en draaide op mijn rug maar glibberde richting het water kwam gelukkig tot stilstand en op tijd.


groeten peet.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-01-2006 23:00

Hé Joop hij is te zwaar help me even. Heej jongens jullie moeten me even helpen hoor. Glibber glibber haha Hé ik glij erin Help :D

Groetjes,


Ruud
peter andrae

22-01-2006 23:01

Ja vertel ook niet alles natuurlijk 8).


Het ergste Ruud was dat die jongens mij daar zo lieten liggen :o snap jij dat nou jij zou zoiets nooit doen.


groeten peet.
peter andrae

22-01-2006 23:15

:lol: vind er niks aan ik had wel kunnen verdrinken kan niet zwemmen.




Met korsten je schepnet willen pakken blijkt je in de hondenshit te grijpen ook heerlijk als je een vis aan het drillen bent en stinken die zooi komt ervan als je s,nachts gaat :wink:.


Pantoffels kwijt in de modder omdat ik een vis achterna moest lekker soppen,die pantoffels zijn trouwens weer gesignaleerd.


Drillen op de stenen en dan uitglijden ben toen behoorlijk gevallen zal ik ook niet meer gauw vergeten maar wel doorgevist viel gelukkig mee wat blauwe plekken en schramen en wat schrik.



groeten peet.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-01-2006 23:20

Ergens op ontdekkingstoer lopen.
Samen met je maat. Een drassig heuveltje oversteken. Ik nam de koppositie over.
Beide niets vermoedend doorbanjeren.

"He, wel wat zacht he, dit heuveltje"... zak ik volledig weg. Blijkt het paardenmest te zijn! Net nog niet warm meer....
Die schoenen staat er overigens nog!
En gewoon die zelfde sessie maar gaan vissen. Je bent er immers toch al! :)

Groet, Frank
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

27-01-2006 16:44

Niet echt een blunder,maar goed.......

Toch apart om op nog geen 200 meter van je visplek een politie auto door de lucht te zien tollen,tijdens een achtervolging.

Afbeelding

Afbeelding

(niet de beste foto's,maar wilde ze toch even laten zien)

Mvg...
lionel Coeverden
Berichten: 676
Lid geworden op: 24-05-2005 15:37
Locatie: Twente.

27-01-2006 17:02

WOow :o
lekker voor ze :)
Jaime Bennett-Leaver
Berichten: 305
Lid geworden op: 06-09-2004 19:20
Locatie: Ede
Contacteer:

27-01-2006 17:25

whaha dat staat nou goed die wouten die zo liggen heerlijk gewoon heb j er ook geen last van even :lol:
carpfishing is a why of life

behandel de karper goed of vis er niet op;)
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-01-2006 17:25

lionel Coeverden schreef:WOow :o
lekker voor ze :)


Dat zullen enkele vissende agenten een leuke opmerking vinden :wink: Ook niet agenten vinden het een gewaagde uitspraak zoals mij...
Maar gezien je leeftijd.. :wink:

Robbie aparte foto's :D


groetjes,


Ruud


Hoe is het afgelopen met de agenten?
Blijkbaar kunnen ze toch nog wel iets anders dan snelheids controles en bonnen schrijven..
Racecurcus wat voor de agenten?