freezers martin sb


armando weldam
Berichten: 72
Lid geworden op: 30-12-2006 22:34

19-06-2010 15:40

iemand ervaring met de freezers van martin sb
ik de zoek fuctie gebruikt maar vindt alleen topic,s van +-1 a 2 jaar geleden

dus als er iemand ervaring heeft
hoor ik het graag

m.v.g
jeffry tel
Berichten: 4
Lid geworden op: 19-06-2010 02:44

20-06-2010 01:33

de ready mades van martin sb zijn wel goed.
In deze tijd van het jaar heb ik met de tijgernoot bollen van martin sb goed gevangen.
Je zal het toch zelf moeten uitproberen elk water is weer anders.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-06-2010 13:26

Vind die zoete "Candy" verdomd veel weghebben van de mystery fruit special, heb twee van die potjes (de goeiekopere 2) nog steeds in de vriezer liggen. Nog niet gebruikt.

Ik denk dat je er bij MSB wel van uit mag gaan dat er in hun lijn aas geen slechte producten zitten. Heb vroeger wel altijd met MSB ready's gevist, beviel altijd prima..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-06-2010 21:45

laten we dit zeggen :
al vond je de ready mades goed van martin,dan is die freezer nog 10 keer beter,ga zelf maar na waarom.
armando weldam
Berichten: 72
Lid geworden op: 30-12-2006 22:34

20-06-2010 23:17

Rik koster schreef:laten we dit zeggen :
al vond je de ready mades goed van martin,dan is die freezer nog 10 keer beter,ga zelf maar na waarom.



? verklaar je naarder
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-06-2010 23:43

omdat een freezer 10 x beter is als een readymate. simpel
armando weldam
Berichten: 72
Lid geworden op: 30-12-2006 22:34

20-06-2010 23:53

o oke ik vist altijd met freezers

heb deze zakken gehad van een kennis (cold max) en nog een andere
heb hier geen ervaring mee en ze zijn goedkoper dan die gene waar ik nu mee vis
dus voor dat ik over stap eventueel
wou ik graag weten of er iemand was die deze bol kent
heb nog geen tijd gehad om ze uit te proberen
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

21-06-2010 00:18

Freezers beter voor de vis of ready,s beter om te vangen?
Dan doe ik ook mee met dom lullen.
Rik je praat veel poep man,je gooit stront op de side en verklaring slaat echt nergens op. :lol: :lol: :lol: :lol:
m,f,g, der super ronnie
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-06-2010 00:47

ik verklaar me nader : echt veel woorden heb ik hier niet voor nodig,eigenlijk maar 1,"conserveringsmiddel". zodoende genoeg geinformeerd ? ik heb het niet over vangsten,begrijpend lezen is waarschijnlijk een beetje lastig,met een duitse achtergrond ? zou kunnen natuurlijk,ik neem niemand wat kwalijk.maar mij hoorde je toch niet zeggen dat het 1 beter vangt als het ander,een freezerbait is gewoon vele malen beter voor de vis,en even eens voor het milleu,ik bedoel een readymade die ligt over 5 jaar nog in die trut put te stinken.een freezer daarintegen niet,kan nog wel even doorgaan met dit soort info,maar als dit niet genoeg is aan informatie,dan heeft het dus ook geen nut om verdere info te geven lijk me zo.dus als je vind dat ik poep praat,dan mag je dat vinden.maar het is en blijft een discussie board,en dat dit mijn mening is verandert echt niet.als zouden ze alle readymade boilies morgen nog stopzetten en in de brandoven gooien hoor je mij niet klagen.

fijne werkweek verders.

even ontopic : de freezers zullen hun werk echt wel doen.aangezien martin sb al heel wat jaartjes bollen draait,en heus wel verstand heeft van een bolletje draaien.wees daar maar niet bang over.gewoon gaan vissen.en vangen !
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

21-06-2010 02:57

ik verklaar me nader : echt veel woorden heb ik hier niet voor nodig:


Ik gooi hopen ready,s en net zo veel freezers in rivier dit omdat me maat met freezers vist en ik met zelfde soort ready,s om je van een
standpunt af te helpen de ready,s doen niet onder voor freezers.
Die waar wij mee vissen dynamite vallen naar halve dag uit mekaar net als een freezer.
En mijn achtergrond nu duits,ned,turks of marokaans is doet er niet toe en een brandoven was voor toch voor jooltjes?????
En over prutvijvers weet ik niks ik vis niet op vijvertjes of gesloten water ik hoef ook niet te werkEn heb 180 of 210 man pers zonder uitzendkrachten en kan dan gerust weken op water blijven drijven met me woonboot.
Ik geloof we zitten dit jaar al op 300 killo bolletjes de man en op dezelfde stekken vangen we gewoon vis.
Kijk eens op google onder conserveringsmiddel GOOGLE MUTS.
m,f,g der ronnie
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-06-2010 09:03

hahaha,na een halve dag vallen de ready"s van dynamite baits uit elkaar,nooit niet !! daar geloof ik geen snars van,en welke soort is dit als ik vragen mag ?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-06-2010 10:47

Het is nochtans ook niet zo dat Readies 5 jaar blijven liggen stinken op de bodem. Het is McDonalds vreten wat niet wegteert..

Er is echt wel een verschil tussen houdbaarheid onder en boven water. Onder water krijg je het uitweken en daar helpt hoogstwaarschijnlijk geen enkel conserveermiddel tegen.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-06-2010 14:11

dat weerhoud mijn mening er niet van dat een freezer,beter is voor het milleu ( onder water ) dan een ready,en tegenwoordig zie je alleen maar op sites staan 'natuurlijke conservering',ja een wietplant is ook puur natuur,cocaine ook.maar of het goed voor je is ?
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

21-06-2010 14:26

Neem een hi-atract birtfoodboilie dynamite en leg die in glas water eind van de dag is die geheel opgeweekt.
Als je nu een aan de hair hebt gedaan dan doormiddel van gaatje naald weekt ie snel op en teert ie weg.
Dit soort ready bol is gewoon lekker zacht en kan moeiteloos tussen 2 vingers plat gedrukt worden,dat kan ik niet van elke freezer zeggen die zijn mega hard.
Maar als we dan toch aan afbranden zijn van mij mogen de freezers wel duurder worden dan werdt er door een klein groepje ,,,,,,,,minder gevoerd en kon menig viswater beetje herstellen,je ziet soms idioten voeren op plasjes water........
En dat ene mannetje met brood en mais vangt ze de ochtend uurtjes.....
m,f,g der super ronnie.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-06-2010 14:37

ron,ik wil helemaal niet afkatten,en al zeker niet op boilies van dynamite baits,dat zijn namelijk de enigste boilies (ready mades) waar ik vertrouwen in heb,maar nogmaals,niet voor het gevoer,dat ligt me gewoon niet lekker door de conservering.over het voeren met freezerbaits is persoonsgebonden,voeren met verstand noemen ze dat,en er zijn er weinig die dat kunnen blijkbaar op sommige putten.verder no hard feeling,behalve dat de meningen anders gedeelt zijn.dat de freezerbaits duurder mogen zal me ook vrij weinig intresseren,mag van mij ook wel.ik draai ze toch wel zelf,en zal er dus weinig baat bij hebben.
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

26-06-2010 16:43

waarom word dit niet lekker uitgeprat in de discussie hoek? die is er namelijk niet voor niks?

beantwoord gewoon die jongen zijn vraag en klaar dit gaat nergens meer over.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-06-2010 14:58

Zoals eerder in je eigen topics: Waarom discussies uit de weg gaan. Stoort het? Klik op volgende!
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

27-06-2010 16:15

zucht.
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

28-06-2010 15:52

Niks klikken op volgende, maar antwoord geven op die jongen zijn vraag. En dat antwoord heeft ie nog niet gehad.

Dus wie heeft er ervaring met de freezers van Martin SB?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

28-06-2010 16:33

Jij begrijpend lezen? Ik zeg:

Als je je stoort aan discussies die voortvloeien uit een bepaald topic-onderwerp, klik dan op volgende.. Soms komen er heel interessante dingen aan bod..

Ook is er al gezegd dat MSB over het algemeen geen slecht aas heeft, de readymades zijn vertrouwelijk dus dan mag je er toch wel vanuit gaan dat de freezers dat ook zijn. Verder heb ik ze nog nergens gezien, dus zoveel ervaring in mijn buurt is er niet...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

28-06-2010 17:08

Ook dit topic rond uit in een shit discussie. Er vaak is er geen oog meer voor de vraagsteller. En dit heeft totaal geen toegevoegde waarde.

Hij vraagt om Martin SB en Dynamite Baits komt ter sprake :-? Hij vraagt om Freezers en readys komen ter sprake :o , wie leest er nu niet begrijpend.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

28-06-2010 18:39

logisch dat er over ready mates gepraat word dries,je zou bij wijze van dezelfde bol kunnen draaien,alleen dan zonder de conservering om er een freezer van te maken,aangezien martin sb al jaren ready mades draait,is er hier sprake van dat hun ready mades goed te noemen zijn,dus zal de freezer echt niet onder doen,begrijpend lezen.of begrijpend in de vraagstelling en antwoord,dat er een discussie uit voort vloeit lijkt me logsich,daar is het tenslotte een discussie board voor,en heeft tot dusverre wel te maken met het onderwerp,mede doordat ik zeg dat een freezerbait in mijn ogen altijd beter is als een ready made,dat dynamite straks ook freezers zal gaan verkopen zal mij niks verbazen,en dat is alleen maar goed,vond het al zo lang duren voordat MB een freezer line begon.maar doordat iemand mijn antwoord bekritiseert,en om uitleg vraagt moet ik maar afdruipen ? ze zullen wel denken,wat een watje en wat lult die gozer dan,als die zijn eigen niet eens kan uitten.karpervissen is 1 groot leerproces,niet alleen voor mij,maar voor iedereen,dat is het mooie van dit board,discussieren,gelijk hebben,of op je bek gaan,en toegeven dat je fout zit,en er wat van leert.het kan zijn dit jij/julie dit anders vinden,maar dit is wel de bedoeling van zo"n forum.tenminste : in mijn ogen dan

fijne dag verder, enne HUP HOLLAND HUP !! het word spannend,of brazillie of chilie.maar dat doet er niet toe,dat gaat namelijk niet over boilies ;)
Mark v Jaarsveld
Berichten: 409
Lid geworden op: 23-08-2004 21:32
Locatie: gouda

28-06-2010 20:15

Meeste goede boillies worden tegenwoordig op natuurlijke wijze geconserveerd, dus dat freezers zoveel beter zouden zijn dat readys geloof ik niet in
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-06-2010 20:21

Ready is ook gewoon goed.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

28-06-2010 22:11

hehe eindelijk iemand die met me eens is.
ook al loopt het uit op iets intresants..het gaat dan nog steeds niet over zijn vraag start dan gewoon een nieuw topic waarm om altijd de discussie?
probeer gewoon iemand anders zen vraag te beantwoorden.
zo hou je het topic ook overzichtelijk.
no hard feelings.

groetjes melvin