Brolly / Shelter / Oval


Plaats reactie
Wesley Waelkens
Berichten: 24
Lid geworden op: 28-07-2008 22:03
Locatie: Oudenaarde, België

03-08-2008 18:23

Hallo,

Sorry als dit topic ergens anders staat, mijn excuses hiervoor.

Kan iemand mij uitleggen wat een Brolly, Shelter en Oval is en het verschil tussen deze.

Ik zoek namelijk iets wat ik tijdens een dagsessie kan gebruiken om te schuilen voor te regen, maar tevens om er wat langere sessies mee te doen, denkende aan nachtvissen en dergerlijke.
Voor paneel moet eraf kunnen en terug aan bij overnachten / langere sessies.

Mvg,

Wesley Waelkens
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

03-08-2008 21:30

Hoi,

Onder een brolly versta ik een paraplu met daar overheen een overwrap, een shelter is zo'n half tentje en een oval is een paraplu met zijflappen. In jou geval zou ik voor een oval gaan waar je dan een overwrap bij kunt kopen voor langere sessies. Deze zijn te verkrijgen van verschillende merken. (Fox/JRC/Ultimate etc.)

Gr. Lesley
©
Mietje Wolf
Berichten: 273
Lid geworden op: 03-05-2007 16:12

03-08-2008 22:55

ik heb ook een oval gekocht dan wel de ultimate oval cayenne (ofziets net trug van vak ;)).
daar is ook een overwrap voor te krijgen zodat hij helemaal dicht is van voor ook tent dus.
voor het geval ik langere sessies ga maken.
ideaal ding voor leuke prijs (50/60 euro voor de oval en zelfde voor de overwrap ).
You know youve played warcraft too much when....

Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

04-08-2008 01:16

Lesley zit helemaal correct.

Wat ik het fijnst vind voor in de zomermaanden is toch echt een Oval :)
Shelter tja zie geen voordeel tegenover een Oval en Brolly mag niet overal zomaar gebruikt worden.

Dus de beste keuze zou zijn Oval.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Plaats reactie