moeilijk water


Plaats reactie
luuk bosch
Berichten: 26
Lid geworden op: 25-05-2008 18:55

23-06-2008 21:37

hallo,
ik ga voor het eerst vissen op een wat moelijker water eerst viste ik op een super makkelijk water waar je soms zo 15 karpers ving midden op de middag alleen ze waren niet groot nu ga ik op moeilijk water vissen waar vaak 's nachts karpers worden gevangen. er word daar veel met bolies gevist soms met mais tijgernoten en duivenvoer. waar moet ik op letten??? wat zijn plekken waar veel karpers zitten en welke tijden zijn goed ??? moet ik voeren?? hoeveel ?? enz elke tip is welkom :D
Nick Flip

25-06-2008 15:22

Over wat voor een soort water heb je het nu?
Ja moeilijk maar is het een parkvijver,vaart,kanaal,rivier plas?

Nick
rick van eekelen
Berichten: 561
Lid geworden op: 15-02-2007 15:58
Locatie: Nederland
Contacteer:

25-06-2008 17:09

ik denk dat hij het over een putje heeft met dressuur ( uit zijn woorden)
ik zou er anders doen dan anderen kijken wat hun doen voeren hun veel dan ga jij single hook liggen zie je hun niet bijvoeren of voorvoeren dan pak jij je zak met boillies weer en ga je voorvoeren of instant met bijvoeren ( wat jij fijn vind) over de tijden: ik zou gewoon wat nachtjes gaan zitten en dan zie je het wel waneer ze azen meestal.
en ja... de plekken waar ze zich ophouden overal eigelijk maar vooral ook bij riet-lelies- ondiepere stukken in het water of juist diepe stukken. en probeer eens te kijken waar andere hun vis vangen ga daar ook eens proberen of juist een plek bevoeren of gewoon bevissen die niet of NOOIT bevist wordt dit kan ook erg lonend zijn.
ik hoop je een beetje te hebben geholpen als je nog meer vragen hebt stuur dan maar even een pb ofzo.
mvg rick :wink:
( niet geschoten is altijd mis! dus probeer er eens een keer wat. :wink:
Gebruikersavatar
Joey David
Berichten: 52
Lid geworden op: 24-06-2008 10:21
Locatie: Roermond

25-06-2008 23:14

Wat op dressuur water ook altijd wel wil helpen is juist anders te vissen als dat iedereen doet. ( ander systeem, Rig) maar ook ander aas dan het gewoonlijke aas, als je voor ander aas kiest dan zou ik wel een weekje voorvoeren ( of meer afhankelijk van de grootte van het water en het visbestand). En natuurlijk met een hengeltje onder het kantje vissen je zult nog versteld staan van water er allemaal onder je hengeltoppen aast. En het is makkelijk voor en bijvoeren.
Plaats reactie