systems


Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

27-09-2007 17:46

okee ik ga zeker proberen kees.. maar gewoon kenny zegt dat dit systeem is voor obstakelvrije wateren.. dat is volgens mij geen 1 water?

er is altijd wel iets.. maar als het nou vast komt te zitten kan het toch altijd loskomen of er moet verwarring in zitten maar dat was mijn vraag.. en schuift het zwarte dingetje over de lijn heen?
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

30-09-2007 16:49

wat moet ik bijvoorbeeld doen op een klein vijvertje.. best veel lelies.. en soms wat takken...

kan ik dan gewoon het systeempje gebruiken van fox.. of moet je dan weer safety clip gebruiken?

en nou zag ik ook weer de running rigs...

ik snap even niet waar ik wat moet gebruiken!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

30-09-2007 19:03

Davey vd liefvoort schreef:Ja, en de safety ook, alleen kost safety duurder dus... waarom safety?




Natuurlijk vertrouw je je nieuwe liefde, maar hoe zit het met jullie exen?
Je hebt in je relatie niet alleen met je partner, maar ook met jullie exen te maken. Je nieuwe liefde is natuurlijk hartstikke te vertrouwen, maar als je zonder condoom wilt vrijen... dan vertrouw je er ook op dat al jullie exen geen soa hebben. Wil je het zeker weten? Dan moeten jullie allebei een soa en hiv-test laten doen.

Zijn jullie allebei soa vrij? Dan kunnen jullie veilig samen vrijen zonder condoom


:wink:

Kon het niet laten
KSN
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

02-10-2007 14:56

hahaha jaa okee... maar wat wil je ermee zeggen:p dat ik het gewoon moet testen...

ik wil alleen de fout voorkomen dat ik ze dalijk fout gebruik ik omstandigheden
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

08-10-2007 17:13

ik heb mijn systeempje gebruikt nu kwam ik het volgende tegen:

Afbeelding

weet niet of dit er goed uit ziet.. dat het helemaal krom staat komt het dan god op de bodem terecht.. of heb ik het zelfde probleem als kenny

en moet er nog een rubbertje om de (clip)
harm-jan dorenbos
Berichten: 37
Lid geworden op: 26-02-2008 23:12

23-06-2008 21:51

sorry, maar ik snap het nu niet helemaal meer. IK viste altijd met safety, en altijd wel goed bevalllen. Laatst een setje van korda gekocht, de soort waar een pinnetje inzit voor de wartel. Nu verspil ik bij elke vis mijn lood, is dit nu de bedoeling? Mijn maat vist ook met korda, alleen hij verspilt het nooit, omdat hij met een ietsje andere soort vist(die zonder pinnetje). Weet iemand waar dit aan ligt. Het pinnetje heeft er overigens niks mee te maken, want deze zit er voor de wartel
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

24-06-2008 09:31

Harm-Jan,

Misschien heb ik iets gemist hoor.... maar Korda heeft naar mijn weten geen clips met pinnetje om de wartel vast te zetten, mocht dat wel zo zijn... heb ik ze iig nog never nooit gezien.

Ben je niet heel toevallig in de war met de clips van Fox? die hebben wel het pinnetje en van deze clips is bekend dat ze vaker als gemiddeld lood lossen.

Groet,

Edward
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

24-06-2008 11:26

Roel ik heb het opgelost door middel van een large eye wartel van korda.

Afbeelding

deze vervang ik met de plastig ring.
Knip de wartel van de het lood eraf, bevestig een quicklink aan de large eye wartel en aan de quicklink de lood.
Lood kan nu eindelijk draaien en ligt korter bij de Fox Carp Safety Sleeve, wat weer de inhaking bevordert.

___________________________________________________________________

Harm-Jan ik denk dat je eigen toch echt vergist in een Fox Safety Lead Clips
Afbeelding

Deze staan bekent om het lood verlies.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Roel van Haandel
Berichten: 1514
Lid geworden op: 12-01-2007 21:03
Locatie: Erp
Contacteer:

24-06-2008 19:25

en werkt dit syteem naar je zin.. beter of blijf je mooi bij je inline en safety kenny?

toch mooi gemaakt joh!
harm-jan dorenbos
Berichten: 37
Lid geworden op: 26-02-2008 23:12

24-06-2008 21:26

Edward van Berkum schreef:Harm-Jan,

Misschien heb ik iets gemist hoor.... maar Korda heeft naar mijn weten geen clips met pinnetje om de wartel vast te zetten, mocht dat wel zo zijn... heb ik ze iig nog never nooit gezien.

Ben je niet heel toevallig in de war met de clips van Fox? die hebben wel het pinnetje en van deze clips is bekend dat ze vaker als gemiddeld lood lossen.

Groet,

Edward


heb mijn spullen nu bij iemand anders liggen, maar het zou zeker kunnen jah. Ik heb al een ander systeem erop gezet, want bij elke brasem het lood verliezen is ook niet alles. Kan misschien beter 1 op 20 karpers(is een obstakel vrij meer waar is vis) met een stukje lood zwemmen en het alsnog kwijtraken, dan dat de bodem over 2 jaar helemaal van lood is.