hallo karpervissers,
ik heb laatst voor het eerst zelf boilies gemaakt, en heb ze een paar dagen laten drogen tot ze zo hard zijn geworden dat ik ze met moeite kan open knijpen. zijn ze te hard of kan er gewoon mee gevist en gevoerd worden? Ik wil dit graag weten om er meer van te maken en om waarschijnlijk mee te nemen naar frankrijk. maar ik twijfelde of de karper er moeite mee zou hebben.
groeten kevin
hardheid zelfgemaakte boilies
- Kenny Willems
- Contacteer:
Maak je maar geen zorgen dat een karper het niet kapot krijgt, probeer maar eens een mossel te breken met je handen dan weet je meer als genoeg. 

Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
-
natuurlijk , dat is waar . dank je 

-
maar is het ook mogelijk om met deze hardheid een week in frankrijk te vissen en te voeren?
- Kenny Willems
- Contacteer:
ja natuurlijk, karper is karper
Witvis blijft er dan ook lekker vanaf, en mocht je last hebben van dwergmeervallen, scheeld je weer een paar

Witvis blijft er dan ook lekker vanaf, en mocht je last hebben van dwergmeervallen, scheeld je weer een paar

Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
- tino beunk
Daar hoef je, je inderdaad niet druk over te maken.

~~Dreams can be true.~~