Captive backlead van fox


Plaats reactie
Ivo Slamevitch
Berichten: 20
Lid geworden op: 28-01-2005 23:20

05-11-2005 10:41

Hoi,

Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort captive backleads in mijn bezit.
Nu heb ik alleen een vraagje:
Hoe moet ik ze bevestigen aan mijn rodpod, ik heb de horizon pod.
Is het nou de bedoeling om ze gewoon aan de buzzerbar te knopen of kan ik ze via het bijgeleverde plaatje ergens opdraaien c.q. vastmaken?
Ik heb al van alles geprobeerd (onder de piepers, tussen de pijpjes en de buzzerbar) ik weet het niet meer.
Wie kan mij helpen?

Trouwens ik ben geen beginner, maar wel te dom om het te begrijpen :oops:
Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Ivo
Gebruikersavatar
Jurg Bergsma
Berichten: 109
Lid geworden op: 28-03-2005 19:35
Locatie: Hengelo

05-11-2005 11:08

je moet een captive backlead bar kopen, daar kun je die dingen aan vast zetten

http://www.foxint.com/catalogues-produc ... &section=1

of deze
http://www.anglingdirect.co.uk/catalog/ ... ar_lrg.jpg
Second Place, First Loser
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-11-2005 11:47

En zo blijf je spullen kopen. Koop je toploodjes, dan ook een dure speciale steun, etc.

Ivo, je zult ze ergens op de kant moeten vastmaken. Aan een losse bankstick of vastprikken met tentharingen in de oever. In het plaatje zitten wat gaten die behulpzaam zijn. Ik zou ze niet aan de buzzerbar waar je hengels op liggen doen. Risico is dat hengel en snoer van het toploodje eens met elkaar in de war raken. Laag aan de voorste bankstick kan natuurlijk wel.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

05-11-2005 13:10

Als je toch aan 't kopen ben,
koop gelijk een stukje extra touw als je vanaf een hogere kant zit of dat het eerste stuk voor je ondiep is...... :oops: