probleempje,


Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

20-09-2005 23:27

Hallo,

sommige van jullie hebben m'n topic wel gelezen over het voeren in deze periode. Daar ben ik dus uitgekomen en heb een mooie stek maar helaas kwam ik er vandaag achter dat ik niet de enige was die er aan het voeren is. Vanmiddag kwam een man langs die mij in gebrekkig nederlands kwam vertellen dat hij hier ook al een tijdje aan het voeren is en komend weekend op de stek wil gaan zitten (ik wil er 1 week later gaan zitten)
Nou vraag ik me alleen af of ik op deze stek zal blijven en door te gaan met voeren of dat ik toch een geheel andere stek uit zoek en daar opnieuw beginnen me voeren.

Mvg. Raymond
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

20-09-2005 23:33

Raymond,


Stel dat die andere persoon er goed zou vangen en er vaker gaat zitten heeft het voeren niet echt veel nut natuurlijk.
Ten 1ste zonde van het voer
Ten 2de voer je tegen elkaar in.


Mvg Rick
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

21-09-2005 08:43

Andere plek zoeken! Zoek een plek waar weinig/niet gevist wordt, pakt 3 keer beter uit! :wink:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

21-09-2005 09:46

Andere plek aanvoeren en op dezelfde plek iets blijven voeren.
Stel dat die gast er wel vangt en er de week daarop niet gaat zitten kun je twee plekken bevissen in die week.
Het is trouwens zo wie zo niet handig (slim) om 1 week op dezelfde plek te blijven.
24 uur blanken is verkassen, houdt daar rekening mee met langdurige sessies dat je 3 a 4 plekken hebt om uit te wijken.
Vang je er wel is het ook handig om na een dag of twee weg te gaan zo heb je langer plezier van je stekken.
Ondertussen wel die andere stekken blijven aanvoeren.
Vissen is een hobby, geen religie!
Plaats reactie