Boillies van je rig??


Plaats reactie
Christiaan Bos
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Ootmarsum

15-08-2002 19:37

Ik heb iets heel raars mee gamaakt:

Eent ijdje geleden hebben wij een kant en klare mix van solar gekocht waarbij we alleen nog maar eieren hoefden toe te voegen en dan kon je er boillies van draaien.
maar nu het volgende ik heb nu dus 3 nachten gevist en elke ochtend als ik wakker werd waren de boillies eraf :s?!?! Dus heb ik er de laatste nacht aan 1 hengel winkel boillies aan gedaan en die zat nog wel aan mijn rig heel apart ik snap er nix van??
Ik heb trouwens ook geen piepjes gehad of wat dusss....?
Nou heb ik gehoord dat het misschien kreefden zouden kunnen zijn hebben jullie misschien nog andere ideen wat het zou kunnen zijn ?? Ik zou eht graag horen!

Alvast bedankt
Mzzzl Chris
Gebruikersavatar
Rene Velthuis
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00

16-08-2002 09:54

ronnie, dat lijkt me sterk, want ik heb er ook mee gevist, en de boilei bleef +- 12 uur lang gewoon aan de hair....
chris die sessies ongeveer net zo lang gevist als ik, en bij hem waren ze er dus wel af :S
Cor Blokhof

16-08-2002 10:54

Misschien zaten er wel zoetwaterkreeftjes in het water of Wolflandkrabben heten ze geloof ik

Echte tirannen voor je bollies

Oplossing is om een met een soort van netje om je bollie te vissen
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

16-08-2002 18:39

cor,
een soort van netje ??
je bedoelt een panty :smile:

panty's worden daar vaak voor gebruikt!
k heb ze zelf ook eens gebruikt, en je kunt ze nog kopen in de kleur van je boilie ook!

En dan nog kun je soms een kreeft vangen, want als die je boilie pakken laten ze niet meer los en kun je ze gewoon binnenhalen ze blijven toch wel aan je boilie hangen met een van hun scharen!!

best komisch eigenlijk!


_________________
Grtx M a r t i n
---------------
To Catch a Carp, You Got to Think like a Carp

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Martin Nederlof op 2002-08-16 18:40 ]</font>
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

16-08-2002 20:20

Maybe de Amerikaanse bruine katvis familie van de meerval. Dat heb ik nu ook wel eens last van. Bolies langer laten droogen kan ook wel helpen.
Christiaan Bos
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Ootmarsum

17-08-2002 12:14

Heey nou ik denk dat het inderdaad kreeften ofzo iets zijn want mijn maat vist met dezelfde boillies en heeft gister genachtvist en bij hem zaten ze er nog gewoon aan.

dus ik denk inderdaad dat het kreeften of zo iets zijn
In ieder geval bedankt voor de reacties!!

Mzzl chris
Plaats reactie