Welke dieptemeter/fishfinder


Plaats reactie
marcel vahlkamp
Berichten: 89
Lid geworden op: 08-06-2002 02:00

08-06-2002 15:47

Ik vroeg me af of er iemand hier is die me wat kan vertellen over dieptemeters/fishfinders? Ik er ga nl samen met een maat 1 aanschaffen we hebben er 500 euro voor over, we zitten nu te denken aan de EAGLE accura, de LOWRANCE x71 of de humminbird 350 TX? we gaan hem vooral gebruiken op een water waar eigenlijk alleen tot 80 meter uit de kant wordt gevist, dus nu willen wij met behulp van die visvinder op grotere afstand stekken vinden. de diepte varieert van een halve meter tot 25 meter? Hopelijk is er iemand die me kan helpen. Bij voorbaat dank marcel
Rik Schaap

10-06-2002 09:35

Goedesmorgens!

Ik ben hier zelf ook al een tijd mee bezig en ik raad je ten sterkste aan dit is even te bekijken op amerikaanse sites. Gemiddeld betaal je daar 2/3 van de prijs(inclusief verzendkosten) in vergelijking met hier
Pieroni Levi
Berichten: 17
Lid geworden op: 20-05-2002 02:00

10-06-2002 10:38

hallo,Erik Ik had deze optie ook eerst bekeken allemaal mooi en wel tot je iets aan het toestel krijgt dan moet je het terug sturen en de verzend kosten zijn voor jou Trouwens de fabrieks site verwijst je door naar hun invoerders bij jou in de buurt.groetjes Levi.
Rik Schaap

11-06-2002 10:38

Da' klopt helemaal.

je moet echter wel afwegen wat je doet. Over het algemeen geld de garantie van een produkt ook in nederland als je het hier inlevert bij een servicepunt(heb ik het niet over viswinkel maar servicepunten van boten/dokken). En bij sommige loopt de prijsafwijking op tot 50% wat ik toch zeer het overwegen waar vind als je het hebt over iets van 800 euro wat je in de states kan kopen voor 250 dollar...
Plaats reactie