met wie mag ik eens mee?


Plaats reactie
steven kijk in de vegt
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-01-2004 08:27
Locatie: zwolle

21-01-2004 21:06

met wie mag ik eens mee om te leren hoe ik een stek vind of om een keer mee te gaan vissen,want heb er weinig kaas van gegeten. heb wel elke de karper blad gekocht maar daar word ik wel,maar niet echt veel wijzer van :oops: .
woon in omgeving van zwolle.
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

21-01-2004 21:36

heb je een auto? mischien wil je met mij mee :lol:


wat wil je leren stekken vinden? leren voeren en nog meer vragen?



ik hoor het wel
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

22-01-2004 08:05

Steven,

Ik kan je aanraden eens een bijeenkomst van de KSN Regio Zwolle te bezoeken. Hier kun je ongetwijfeld de nodige contacten leggen die je wat verder kunnen helpen in je visserij. Op http://www.karperstudiegroep.nl vind je meer info, even de KSN stand binnenlopen tijdens Carp2004 kan ook.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

22-01-2004 19:35

Hallo Steven,

De Karperstudiegroep regio Zwolle heeft deze winter nog 2 keer een regio meeting.
13 februari en 12 maart. Je bent van harte welkom om dan eens langs te komen. Op dit soort avonden komt er altijd een visser een dialezing geven over zijn eigen visserij.... vaak heel leuk gezellig en leerzaam.

Ook zijn er vele andere karpervissers uit Zwolle en omgeving waar je voor en na de lezing over van alles en nog wat van gedachte kunt wisselen...kost je 2 euro om te komen kijken en je kunt gerust nog iemand meenemen. Mocht je interesse hebben mag je mij ook wel ff mailen over de exacte tijd en het adres waar de meetings zijn.

Ook kun je tijdens de Carp 2004 even bij de grote stand van de regio Zwolle langslopen en vragen wat je maar wilt. Kom maar ff bij mij langs anders.

Groeten
Saron Debets
Dit is pas een BIG :-)
Plaats reactie