deze:“hallo, ik ben jeremy boer woon in almelo(overijssel) ik heb vanaf mijn zesde met mijn vader op witvis gevist”
dan deze:ik vis al vanaf mijn vijfde met een zelf gemaakte bamboe hengel van 2 meter en toen ik 8 werd kreeg ik van mijn oma een vaste stok van 4 meter en later op mijn 12de een simpel werphengel gekregen en heb nu een karperhengel gekregen (alles van mijn oma)
en dan weer deze: “hallo, ik wil graag een eigen hengel gaan bouwen ik krijg van mijn vader ogen en molen houder etc. maar ik moet nu alleen nog een blank of al een oude kant en klare hengel om te beginnen ik heb alleen maar 10 euro tebesteden”
----------------------------------------------------------------------------------------------------
deze:“hallo, bedankt voor de reacties mijn budget ligt rond de 80 tot 100 euro”
dan deze:“ik heb nu een shimano hyperloop ax float gehaald
is dat een goede hengel”
en weer deze: "ik heb al gevraagd voor een hengeltje maar ze willen voor een simpele karperhengel al snel 15euro en dat is best veel voor mij "
----------------------------------------------------------------------------------------------------
deze: “hallo,
ik kan niet werken volgend jaar april kan ik pas werken”
dan deze: “jah ik wil ook sparen maar dat gaat niet al temakkelijk als je niet mag sparen voor deze hobby van je ouders ik moet alles met verjaardag geld doen en daar kan je net een goede molen voor halen maar ben over 78 dagen ongeveer jarig/
4april precies”
dan weer deze:“halo, ik wil mijn eerste baittrunner molen/'s aanschaffen ik heb net 30á40 euro gespaard”
en dan weer deze:“en molens van dries daar moet ik maar weer een tijdje vooruit”

wie snapt het nog?