Wat is een goede set voor een beginner in Frankrijk??


Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

10-02-2005 17:07

sommige mensen zullen gewoon nooit karpervissers worden.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

10-02-2005 17:10

Robin,

Denk dat we het beste maar geen woorden kunnen wisselen hierover, hoop dat je ooit nog onze beredenering zult begrijpen, hopelijk is het dan al niet te laat.

Wens je veel succes met je vissersleven.

Met vriendelijke groeten,
Frank
jacco noordermeer

10-02-2005 17:11

dan denk ik dat carp board binnen kort over is voor jou robin!!!! :evil:
Robin de Bruin
Berichten: 51
Lid geworden op: 06-02-2005 19:25
Locatie: Bovenkarspel

10-02-2005 18:06

jacco noordermeer schreef:dan denk ik dat carp board binnen kort over is voor jou robin!!!! :evil:


Alleen omdat ik een andere mening heb?! Flikker lekker op met dat kleinzielige gejank :evil:
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

10-02-2005 18:27

Robin, je gaat voor mij nu echt ver over de schreef. :evil: Dit carpboard is bedoeld voor mensen die geven om karpers, de natuur en het karpervissen in het algemeen. Niet voor mensen die schijt hebben aan normen, waarden en algemene opvattingen vanuit de karpervisserij. Jouw antwoord is dom, kortzichtig en asociaal. Wil jij zo door het leven, prima, heb ik vrede mee. Maar ga dan alsjeblieft ergens zitten kloten waar ik je niet kan zien, en kom niet op een discussieboard voor en door serieuze karpervissers.
Ik heb je samen met Frank, Aart, Bennie en nog vele anderen duidelijk proberen te maken waarom het vissen op- en promoten van betaalwateren slecht is voor de karpervisserij, maar schijnbaar heb je geen zin om te luisteren, of kan het je echt geen hol schelen.
Diep en diep triest dat dit soort figuren ook rondlopen in de wereld van 'karpervissers'.....

:cry:

Daniel
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

10-02-2005 18:29

Vangstgarantie? Kom op man het enige waar die gasten aan denken is zelf geld vangen.
Heb je een abbonement op de KW? Lees dan die stukjes van Aart en Piet nog maar eens door over betaalwateren, hopenlijk stel je die mening dan nog bij. En nogmaals waarom zou je pakweg 500 km in een bus gaan zitten terwijl de mooiste watertjes om de hoek liggen bovendien gratis.

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten...

SS
Robin de Bruin
Berichten: 51
Lid geworden op: 06-02-2005 19:25
Locatie: Bovenkarspel

10-02-2005 18:31

Daniel Takken schreef:Robin, je gaat voor mij nu echt ver over de schreef. :evil: Dit carpboard is bedoeld voor mensen die geven om karpers, de natuur en het karpervissen in het algemeen. Niet voor mensen die schijt hebben aan normen, waarden en algemene opvattingen vanuit de karpervisserij. Jouw antwoord is dom, kortzichtig en asociaal. Wil jij zo door het leven, prima, heb ik vrede mee. Maar ga dan alsjeblieft ergens zitten kloten waar ik je niet kan zien, en kom niet op een discussieboard voor en door serieuze karpervissers.
Ik heb je samen met Frank, Aart, Bennie en nog vele anderen duidelijk proberen te maken waarom het vissen op- en promoten van betaalwateren slecht is voor de karpervisserij, maar schijnbaar heb je geen zin om te luisteren, of kan het je echt geen hol schelen.
Diep en diep triest dat dit soort figuren ook rondlopen in de wereld van 'karpervissers'.....

:cry:

Daniel


BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA :lol:
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

10-02-2005 18:34

Robin,

Ik wil je een voorstel doen. Iedereen heeft zijn zegje gedaan en mening gegeven. Je gaat toch, is helemaal jouw beslissing. Laten we er nu over ophouden en afspreken dat jij hier, als je terug bent gekomen van die trip, verslag daarvan doet. Viel het mee of tegen, wat heb je meegemaakt, hoe was de organisatie, etc. Simpelweg een evaluatie of het aan je verwachtingen heeft kunnen voldoen.

Durf je die uitdaging aan?

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

10-02-2005 18:34

Mannen,
Kunnen we het netjes houden, een ieder heeft recht op zijn eigen mening en zijn wijze van visserij. Dat iemand als Robin niet zo netjes terug reageert is op zich logisch maar niet netjes, maar daarin tegen wordt hij dan ook door diverse mensen compleet afgezeken wat een open discussie niet bevordert ondanks dat er anderen zijn die dit zeker probeerden. Jacco jij opent geen discussie maar valt aan en daagt uit, vind je dat wel netjes?

Robin maakt op dit moment zijn keuze om zo te vissen en heeft in principe niet gevraagd in zijn topic over het water ansich maar zaken die hij nodig zou hebben voor in Frankrijk.

Over betaalwateren wil ik het al helemaal niet hebben zijn al voldoende woorden aan vuil gemaakt, heb nog wel een nadenkertje.
men spreekt wel over maar weet men ook waar men over spreekt.

Verder denk ik dat het aanbod van Mark een hele mooie is die je zeker aan zou moeten nemen Robin. Het zou je sieren als je hierin mee zou willen gaan.

groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 10-02-2005 18:41, 5 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
jacco noordermeer

10-02-2005 18:35

mannen niet meer reageren aub
deze knul heeft een hele grote plaat voor zn kop
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

10-02-2005 18:44

Nee, ik wil nog wel even reageren ;)

Ik vind het aanbod van Mark eigenlijk wel een hele goeie!
Ga er vissen en doe er verslag van, eerlijk en objectief

Iedereen roept erover maar de ervaring is misschien wel de enige wijze leerschool in deze ?
Je legt een handje geld op tafel, rijdt naar een water en gaat een aantal dagen op die geboekte stek zitten en bekijkt dan of het het geld waard was?

Ik zou zelf die uitdaging eigenlijk ook wel aan willen gaan.
(Ga nou niet gelijk mij afbranden aub :) )
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

10-02-2005 18:49

Beste mensen die het echt goed menen hebben getracht,Robin iets uit te leggen,maar dat is niet gelukt.Mischien behoort Robin bij de groep Peppie,s!! Ik leerde al heel vroeg het volgende;Je hebt Karpervissers en mensen die op karper vissen!!
Dat moet toch voldoende zijn om Robin geen reaktie meer te geven.
Bedenk dus waar al je energie naar toe gaat!!!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

10-02-2005 19:00

Iedereen zijn zegje gedaan, slotje dan maar :D

P.S. Die jongen heeft geen plaat, maar een betonnen bunker voor zijn harsens.
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

10-02-2005 19:39

jacco noordermeer schreef:mannen niet meer reageren aub
deze knul heeft een hele grote plaat voor zn kop


Hoki Mark,
Toch nog even deze opmerking;
JIJ bent toch volwassen zie ik bij je leeftijd staan!!!!
mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Robin de Bruin
Berichten: 51
Lid geworden op: 06-02-2005 19:25
Locatie: Bovenkarspel

10-02-2005 19:44

Mark komt in orde! 8)
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

10-02-2005 19:53

Robin de Bruin schreef:Mark komt in orde! 8)


Ik weet nu niet welke Mark je hiermee bedoeld ??
Maar ik hoop dat je dus de uitdaging van Mark Noorman aanneemt.
Robin de Bruin
Berichten: 51
Lid geworden op: 06-02-2005 19:25
Locatie: Bovenkarspel

10-02-2005 20:16

Mark Creyghton schreef:
Robin de Bruin schreef:Mark komt in orde! 8)


Ik weet nu niet welke Mark je hiermee bedoeld ??
Maar ik hoop dat je dus de uitdaging van Mark Noorman aanneemt.


ja :wink:
Bas Maartens
Berichten: 16
Lid geworden op: 21-01-2005 14:39

20-02-2005 01:10

BIJZONDER TRIEST. het is onvoorstelbaar hoe hier gerageerd wordt op iemadn die voor het eerst naar Frankrijk gaat en graag onder begeleiding wil. Bijzonder is om te zien hoe alle KSNleden op hun achterste poten staan als ze zien dat iemand met een andere organisatie meegaat!
Werkelijk waar. Ik kijk af en toe verbaasd naar sommige reacties van mensen op sommige topics. Aart, oud en wijs genoeg en dan zo tegen iemand praten? Onvoorstelbaar en buitengewoon triest.
nee hoor, ik ben niet van ECG, dat zal de volgende reactie namelijk wel weer zijn. Jammer om te zien dat iedereen die hier zo "serieus"over karpervissen praat bij zoiets geen enkele hulp biedt.

triest triest triste.....
helaas begint het niveau van dit forum meer te verlagen..
Gebruikersavatar
Gwenael De Wulf
Berichten: 103
Lid geworden op: 18-02-2005 14:50
Locatie: De panne, belgie

20-02-2005 01:15

Robin de Bruin schreef:Ik zie geen enkele redenen om te cancellen...

Voordelen betaalwater

Vangstgarantie
Faciliteiten
Eenvoudig te bevissen zonder teveel moeite

Meer zoek ik niet...



Mijn eerste trip naar france was op openbaar water ik dacht ook op privee meer en zeker te vangen ik had op mijn eerste trip 58stuks waarom een 17.8kg en 33 boven de 15kg. Gemakkelijke openbare wateren bestaan. Maar als je niet te veel moeite wil doen waarom ben je dan karpervisser?? De vis zwemt niet zomaar je net in hoor :wink:
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

20-02-2005 11:23

Bas,

Wat jij zegt, is pure dikke onzin!
Volgens mij heb ji niet door, dat iedereen het GOED bedoeld met Robin. Dat
je zegt, dat het niveau wel weer zal verlagen van dit board; vind ik meer iets
over jezelf zeggen.... :(
Iedereen "weet" gewoon, dat als ze (als de huisregels zijn geleest!) op dit
board komen, dat we kritisch zijn over betaalwateren. De meesten hier zijn
namelijk fel op betaalwateren op tegen; ik ook... Dus als er direct of indirect
vragen komen over betaalwateren, dan kun je hier van het merendeel deze
kritische reacties verwachten (goed bedoeld!!!).
En zo'n jongen als Robin, kan beter z'n geld besteden aan materiaal en aas,
dan aan zo'n betaalwater.
Jongens als Robin zijn gewoon verblind, door de mooie praatjes van derge-
lijke organisaties, die reizen organiseren naar betaalwateren. Geil gemaakt
door de grote vissen, maar men beseft niet wat de eventuele achtergrond is
van de gevangen vis.

Tot slot: Deze topic word gesloten, iedereen heeft z'n mening gezegd! Ik
hoop dat Robin nog eens goed nadenkt!!!

groetjes Benny