Hahahhaa Robin!
En daarom vertel ik mn vriendin als ze mee gaat vissen altijd 100x hoe ze de hengel moet oppakken, de baitrunner dicht moet draaien en moet aanslaan. En dan test ik haar kennis daarna ook nog even

. Je weet maar nooit, als ik 100 meter verder sta te voeren. Toch is het nog niet gebeurd dat ik juist op dat moment een run krijg, ik ben dus benieuwd hoe dat zou gaan. Maar misschien moet het maar niet gebeuren om blunders zoals de jouwe te voorkomen!
Ik had laatst nog iets, geen blunder, maar wel grappig.
Ik zat vorig weekend samen met mijn broertje te vissen onder onze plu, onder een lantaarnpaal. Allemaal vliegjes en muggen en andere insekten om die lamp van de lantaarnpaal heen natuurlijk. Tot we op een gegeven moment een zwaar zoemend geluid horen, dus wij kruipen onder de plu vandaan en gaan eens kijken. Blijkt het een vrij grote kever te zijn die keer op keer tegen de lamp vliegt. Daarna cirkelde hij om de lantaarnpaal naar beneden en halverwege de paal vloog hij als een waar kamikazepiloot tegen de paal en storte vervolgens ter aarde.
Nu is dat op zich nog niet vreemd, maar het gekke beest deed het tot 7x toe!!!

Na 3x hebben we de camera gepakt omdat we zeker wisten dat hij weer hetzelfde zou doen. Zodra hij een goed punt had in het gras om op te stijgen, dan vloog hij omhoog, om dan een paar x tegen de lamp te vliegen, een aantal rondjes om de paal te vliegen, en vervolgens dus weer tegen de paal te vliegen, daarna stortte hij gelijk weer ter aarde

We hebben het hele gebeuren dus ook op camera, en om het proces wat te versnellen hielpen we hem met een takje op een hek, zodat hij makkelijker op steeg, hij was namelijk zo aan het klungelen met opstijgen vanuit het gras

dat duurde ons te lang :shock:
Echter, de 8e keer ging het mis, welliswaar vloog de kever WEER 3x tegen de lamp, om vervolgens om de paal heen te vliegen en er dan tegen aan te vliegen. Maar dit keer schoot hij een meter of 5 naar links en lande in het water

Dit is het laatste wat we van onze kever hebben vernomen!
Zal binnenkort eens kijken of het filmpje duidelijk genoeg is om op joeptjoep te plaatsen