Ben op zoek naar Advies Voor Aanschaf Karper Spullen


Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

16-02-2004 14:24

Heb ff gekeken wat voor merken in deze topic voorkwamen.

Ik heb zelf alleen wat van Ultimate.....verder heb ik geen spullen van merken die in deze topic voorkwamen.

Verder een beetje merkloos dus :D

Owjah...ik vis wel met MERK haken..namelijk..Gamakatzu!

met op merk geilende groet

Koen
frans de graaf
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-05-2004 20:16
Locatie: heerenveen

16-06-2004 21:13

ik heb een karper set in de aanbieding erg kompleet!!
kijk maar eens op http://twotech.dyndns.org/carperstek
hier staan de foto's op en het zijn B merken
ultimate-F4E.
Gr F de Graaf
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

04-07-2004 15:15

Ik vis zelf veel met FOX producten, ondanks wat Kiron erover meldde, heb ik er niets problematieks mee meegemaakt.

Ik vis met de Rangemaster 2, ik heb echt nog geeneen hengel gezien die hier aan kan tippen, voor dezelfde prijs.

Ook heb ik een Fox X-pod , deze staat echt stabiel,is licht in gewicht, kantelt niet, is uitbreidbaar dmv langere banksticks en is zn geld zeker waard.
Het enige nadeel hieraan vind ik dat de aluminium coatlaag eraf bladdert bovenaan de banksticks.
(Deze is bovendien uitgeroepen tot beste rod pod op de markt,door zowel Nederlandse als Engelse karperbladen)

Molens heb ik van Cormoran, hiermee ben ik totaal niet tevreden. De baitrunner gaat niet geleidelijk, de slipt 'tikt' niet meer, de lijn spoelt zich slecht op (ligt niet aan de lijn :roll: ).
Beter zoek je Daiwa Emblems, of Ultimate Dream. Hierover hoor ik nooit klachten, ze zien er robuust uit, draaien erg soepel en hebben een grote titanium spoel.

Verder, Kiron, dit probleem heb je bij elk merk, ik wil Fox niet de hemel in prijzen, maar ik vind het toch een merk dat nog steeds staat voor kwaliteit, duurzaamheid en prijs/kwalitatief vind ik het zeer meevallen.
Ik geef liever wat meer geld uit aan een fatsoendelijk product dan aan 1 die ik binnen een paar weken,maanden weer kan vervangen.
Alles wat ik nu nog koop, is van Fox. Mijn laatste aanschaf was de Frontier tent, ook over deze, niets dan lof :lol: Staat echt als een huis, ik betwijfel of er stevigere tenten op de markt zijn. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen de doeken, 4oz of 6oz, maar ik garandeer dat deze niet gaan lekken. (Heb er mee gevist in de storm van vorige week Woensdag).
Ik zal dan wel merkengeil zijn, zoals jullie het betitelen, maar toch, ik ben er uiterst tevreden over.
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

05-07-2004 17:12

Marcel, wat voor een cormorans heb je dan? Ik heb zelf de Cormaxx 3S BR 40 en ben er erg tevreden mee :D

Heb ze nou bijna 1 jaar, nog nooit problemen mee gehad. Verschillende vissen mee gevangen en deze molens kosten 40 euries p/s 8)
Gebruikersavatar
Tijs Kruithof
Berichten: 253
Lid geworden op: 24-05-2003 02:00
Locatie: Almere

05-07-2004 18:13

ga naar raven in lelystad en zeg je maximal bedrag en hun zetten leuk setje voor je inelkaar !

groeten tijs en suc 6 :evil:
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

06-07-2004 10:27

[quote="Simon van Vegchel"]Marcel, wat voor een cormorans heb je dan? Ik heb zelf de Cormaxx 3S BR 40 en ben er erg tevreden mee :D

Heb ze nou bijna 1 jaar, nog nooit problemen mee gehad. Verschillende vissen mee gevangen en deze molens kosten 40 euries p/s 8)[/quote]


Ik heb de Cormoran Freecor 50 3A.