) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn
 ) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn  van alles ik kom wel rond
  van alles ik kom wel rond   

Mvg,
PJ

) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn
 ) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn  van alles ik kom wel rond

pieter jan vd berg schreef:een beetje krantelopen en van de zomervakantie bij een dierenwinkel (met hengelsportafdeling) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn

Mvg,
PJ

matthijs den Dunnen schreef:pieter jan vd berg schreef:een beetje krantelopen en van de zomervakantie bij een dierenwinkel (met hengelsportafdeling) vakantiewerk doen.... voor de rest zakgeld, jarig zijn

Mvg,
PJ
als je 12 bent?

2x balck phantom 2x ulitimate speeds runner
  2x balck phantom 2x ulitimate speeds runner  ik weet ben van plan om nieuwe te kopen wat een %$&$ molens.ik ehb een onthaakmat gelukkig wel ahd ik als eersten
 ik weet ben van plan om nieuwe te kopen wat een %$&$ molens.ik ehb een onthaakmat gelukkig wel ahd ik als eersten  .sommige kinderen van em leeftijd hebben rijken ouders.een vismaat van mij die vist met solar peipers dat setje was maar 400 euro.ik zeg maar 400 euro.hij heeft een fox sky pod van 300 euro hengels van 200 euro,allemaal veel spullen.dan zullen andere wel weer zeggen met dure spullen hoef ej niet veel meer vis(karpers) te vangen.hij vangt meer dan mij hij vangt karpers over de 30 pond en ik kom niet verder dan de 15 pond maar dat maakt me eigelijk niet uit als ik amar plesier in em hobby heb.me pr is ok (nog)maar 15 pond
 .sommige kinderen van em leeftijd hebben rijken ouders.een vismaat van mij die vist met solar peipers dat setje was maar 400 euro.ik zeg maar 400 euro.hij heeft een fox sky pod van 300 euro hengels van 200 euro,allemaal veel spullen.dan zullen andere wel weer zeggen met dure spullen hoef ej niet veel meer vis(karpers) te vangen.hij vangt meer dan mij hij vangt karpers over de 30 pond en ik kom niet verder dan de 15 pond maar dat maakt me eigelijk niet uit als ik amar plesier in em hobby heb.me pr is ok (nog)maar 15 pond 

Ensar Ozcelik schreef:Hallo,
Ik heb in een supermarkt gewerkt om boilies te kopen.
Maar ik heb de beste sponser die je maar kan hebben ik krijg van mn sponsers van hengels tot stoppertjes van boilies tot aan een aquatent een gratis reis naar een frans water voor een week raad maar door wie ik gesponserd word!!!
Mvg,
Ensar
p.s. oja, ik ben nog maar 16

Jan Peter Teerling schreef:Ik vind het knap dat jij dr nog iets van maken Koen..

doe je ook netwerksvp? ik verdien 4,95 per week+ gewichttoeslag komt uit op iets van 30 euro+ 23 euro zakgeld. Mijn meeste geld gaat op aas, hoezo? Bij ons is het zo 5 kilo mais voor 5 euro of 25 kilo voor 10 euro. Mijn vader vind het niet goed om alles in 1 keer te kopen. nu kan ik elke week naar de winkel om mijn geld onodig te verspillen. het zelfde geld dus ook voor andere partikels.rob smit schreef:ga denk ook maar es voor wat extra's zoeke naast me folder heb er 330 en verdien minimaal 6,32 meestal nog gewichts toeslag soms 5 euro
 ) en dit verdient leuk en ik kom er zeer goed mee rond.
 ) en dit verdient leuk en ik kom er zeer goed mee rond.
 ) met dezelfde piepers, swingers, etc etc. Heb vorig jaar nieuwe hengels en molens aangeschaft, daar kan ik voorlopig ook goed mee vooruit. Wat ik gewoon wil zeggen is kies je spullen zoorgvuldig en koop goede kwaliteit zo bespaar je meer geld en hoef je dus niet onnodig te weinig geld te hebben en onnodig geld te sparen
 ) met dezelfde piepers, swingers, etc etc. Heb vorig jaar nieuwe hengels en molens aangeschaft, daar kan ik voorlopig ook goed mee vooruit. Wat ik gewoon wil zeggen is kies je spullen zoorgvuldig en koop goede kwaliteit zo bespaar je meer geld en hoef je dus niet onnodig te weinig geld te hebben en onnodig geld te sparen   

Taco van der veen schreef:Hoi , ik ben 12 en ik heb ook alles . Hoe ik aan me geld kwam was Simpel. Ik krijg zakgeld en van me verjaardagsgeld koop ik visspullen . Een verjaardag bij mijn familie levert al snel 150 a 200 euro op
Groeten , Taco