Zag laatst dat er ook hier spiegelkarper wordt uitgezet dus dat wekte mijn interesse om er te gaan vissen. Nu ben ik van de week er met een peilhengel langsgegaan om een stek te vinden. Dit was al een hele uitdaging maar het echte probleem (in mijn ogen) komt nog. De stenen op de kant lijken tot aan de vaargeul te lopen, tijdens het peilen zat mijn lood al continue vast tussen deze blokken.
Mijn vraag is nu, hoe moet ik hier vissen?

Is het mogelijk om tussen\op die blokken te vissen? Zo ja hoe? Voerstek maken op zo'n plek lijkt mij bijzonder lastig omdat de boilie natuurlijk tussen de blokken valt en de vis er zo niet meer bijkomt. Of moet ik toch echt in de vaargeul gaan vissen? Dan komt de daaropvolgende vraag. Hoe ga je om met passerende vrachtboten? Varen deze ook de hele nacht door? Was er rond half 10 en toen voeren er nog schepen voorbij met een enorme zuiging.
Nu weet ik dat het lastig is om met deze info advies te geven omdat ik misschien niet alles duidelijk genoeg heb omschreven (geef me maar op mijn donder als ik essentiele info vergeten ben) en omdat men de locatie niet kent. Hoop dus ook dat er iemand is die er ook daadwerkelijk al gevist heeft. Verder wordt elk advies natuurlijk groots gewaardeerd!!

Doel dus op deze stenen