Vraagje??


Plaats reactie
matthijs matterne
Berichten: 27
Lid geworden op: 19-11-2011 21:57

01-01-2012 03:04

Hallo ik ga binnekort op visvakantie en dat si de eerste keer ik wa zois aan het denken hoeveel boilies moet je zo meenemen en moet je alleen maar boilies meenemen of ookandere soorten aas en moet je maar 1smaak meenemen en kan je ze beter zelf maken of kopen? Alle nutige tips zijn welkom bedankt!
Gebruikersavatar
jari mulder
Berichten: 248
Lid geworden op: 11-12-2011 16:32
Locatie: achterhoek

02-01-2012 19:38

hey matthijs
ligt er een beetje aan waar je heen gaat
verder zou ik verschillende smaken meenemen
en ook particals als tijger noten als je veel
wilt voeren kun je beter zelf draaien anders kost het je
veelste veel
een volle run in de nacht is vaak iets moois waar de mat op wacht

vissen uit 2012
karper 11
zeelt 1
brasem 1
Gebruikersavatar
jasper mensinga
Berichten: 63
Lid geworden op: 31-10-2010 20:19

02-01-2012 19:50

Dat ligt aan het bestand aan karpers dat het water heeft.
Je moet kijken hoe groot het water is, daarna kijk je of je iets kan vinden over het bestand aan karper.
Dus dan weet je al ongeveer hoe moeilijk of makkelijk de vijver te bevissen is.
Zo moet je zelf maar even uitproberen hoeveel boilies je er in gooit.

Het zelfmaken van boilies kost best wel wat tijd, maar als je er dan iets mee vangt is dat extra leuk.
Hetis wel stukken goedkoper om ze zelf te draaien, maar ik heb die tijd niet en ik ben lui dus koop ik mijn boilies gewoon in de winkel.

Ik zelf hou ervan om meerdere smaken tegelijk te voeren bijv. strawberry en scopex, maar dat is iets wat je helemaal zelf moet weten. Ik voer alleen met particles bij als er niet te veel witvis zit.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes!
pieeeeeeeeeeeeeep!
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

02-01-2012 20:18

Ligt er zoiezo aan waar je gaat.
Als je bijvoorbeeld naar een betaalwater in Frankrijk gaat,kun je wel partikels meenemen,maar
op veel betaalwateren mag je die niet gebruiken..Dus eerst eff de regels doornemen voor je daar geld aan uitgeef.Neem dan pellets en grondvoer mee.
Ik neem altijd 1 soort mee en een aantals popus.Ik ben van mening dat je niet te veel moet wissellen,omdat ik denk dat je zo juist je kansen verspeelt.
Je kunt beter 1 goede boilie meenemen.Als de vis er zit pakt hij die uiteindelijk echt wel.
Mocht het dan te lang duren voor je gevoel en je gaat dan weer wissellen,jaag je de vis misschien weer weg.
Maar dit is mijn mening.
groeten nico
matthijs matterne
Berichten: 27
Lid geworden op: 19-11-2011 21:57

02-01-2012 23:20

Ik ga naar de meren van leau dheure in belgie iemand enig idee hoeveel kg ik moet meenmenen voor dat water en hoeveel soorten boilies ongeveer?
matthijs matterne
Berichten: 27
Lid geworden op: 19-11-2011 21:57

02-01-2012 23:23

Ikw trouwens voor 4 dagen vissen en het is best een moielijk water over het bestand weet ik niet zo veel en het is het grootste meer van heel belgie dus het wel groot hoor iemond tips?
Plaats reactie