molen


Gesloten
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

19-01-2011 12:43

egt sorry maar klopt vangeen kant..
plus hijhad toch een bijbaan dus heeft hij ook inkomen..
snap dat er goede mensen bij zitten die iets willen betekenen voor deze jonge maar zou maar 2 x nadenken..

en je gaat maybe maar frankrijk maar dat gaat mischien niet door?
wat is het nou..
weet je uberhaupt zelf wel watj zegt..

mja je kan wel weggeven maar iedereen moet er hard voor werken..

hij heeft nu onderlijntjes en molens kan dit rare gedoe een x opslot?
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

19-01-2011 14:29

ik weet niet als ik naar frankerkijk ga omdat hij mischien zelf ook wel wil vissen snaptu maar doe maar opslot.
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

19-01-2011 15:59

Nee, niemand snapt je nu nog. Ik zeg, klaar met dit gepamper en sluiten die handel. Zonde van zijn tijd, kan hij beter ondelijntjes gaan knopen van de garen van zijn moeders jurk. Kan hij in ieder geval de discussie aangaan over hoe nuttig het karpervissen is.
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

19-01-2011 16:46

jah sluit deze topic maar
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

19-01-2011 17:35

ja je hebt al spullen dus nou maakt het niet uit
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

19-01-2011 19:13

als jullie zo blijven doen kan je jaren als geen eeuwen door gaan
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

19-01-2011 19:37

Mischien moet je je moeder eens vragen wat ze niet goed vind aan (karper)vissen
Daar maak je een lijstje van en (wij) ik ga die punten beantwoorden.
Laat je je moeder dat lezen dan komt het mischien nog goed met 'r.

Mvg
Benjamin
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

19-01-2011 20:10

Jeremy Boer schreef:als jullie zo blijven doen kan je jaren als geen eeuwen door gaan


Jeremy

Jij moet ook grenzen kennen,en geen olie op het vuur gooien ;)

*Wachtend op een weerwoord*
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

19-01-2011 22:12

ik weet dat er een grens is en ik heb die gevoeld/bereikt en daarom zij ik eigenlijk ook er mag een slotje op maar over de punten ik zou mijn moeder uithoren en u dan een pb sturen als het goed is, als ik mijn eerste karper vang zou ik de foto op het forum zetten als het mag

mvg
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

19-01-2011 22:43

Natuurlijk mag jij je eerste karper op het forum zetten.
En je moeder "uithoren" is mischien een beetje overkill :wink:
Vraag gewoon maar eens:
-waarom ze niet wil dat jij deze hobby hebt.
-wat zij denktr dat de gevaren er van zijn.
-Of ze zelf wel eens gevist heeft(mischien ving ze vroeger zelf niks en wil ze jouw dat niet aandoen :lol: )
-Dat het echt niet duur hoeft te zijn om vis te vangen je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
-dat je zonder basismateriaal niks kan doen. (net, hengel, molen, onthaakmat, aas, haken en dobbers etc.)
Hier wat pluspunten
-dat het goed is om te leren en genieten van de natuur en niet de hele dag achter de pc of xbox te zitten.
-het geen dure hobby hoeft te zijn
-het spannend is om te doen.
-alles beter is dan die halve gare hangjongeren die overal maar wat rond dwarrelen op zoek naar rottigheid (drank, drugs etc)
-ga eens met je opa PRATEN leg hem uit hoe je moeder er over denkt (is je moeder van je opa's kant?) laat hem eens met je moeder praten.
-neem je moeder eens een keer mee als het allemaal wat lukt.
-vist je opa ook ? ga daar dan maar eens mee praten die kan je vast nog veel bijbrengen
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

19-01-2011 22:52

Ik geef bij deze benjamin Mazereeuw helemaal gelijk wat betreft het gaan praten met je mams.
Wat heb je nog te verliezen, niks je zult eerder winnen.
MVG :wink:
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

20-01-2011 16:19

maar dan moet ze niet met antwoorden komen van: het is zielig voor de vis want dat vind ik nopu een slechte smoes
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

20-01-2011 19:58

we wachten rustig af.
Als ze het zielig voor de vis vind moet ze maar eens beginnen met sla eten ipv vlees
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

20-01-2011 20:05

nou bedankt allemaal ik heb mijn moeder de vragen gesteld

1.ze vind dat ik dan luteloos mij tijd verdoe om een vis te vangen
2. hier in almelo zit genoeg gespuis en helemaal karpervissen dat is iets wat tuig doet (kan ze niet onderbouwen ik vraag waarom geeft ze geen antwoord)
3. mijn moeder heeft vroeger gevist met mijn vader en dat beviel haar helemaal niet de stank wat ik geen stank vind en dat vieze gevoel als je een vis vast pakt-dat je zonder basismateriaal niks kan doen.
4. ze zegt ik vind elke rooie rod cent al teveel en hij heeft al een hengel en een oud molentje dat is goed genoeg en aas dat kan hij een keer krijgen blikje mais
5.ze vind het wel goed dat ik niet de heletijd binnen zit alleen moet dat nou met vissen je kan toch ook naar buiten gaan met een vlieger :-?
6. ze snapt wel dat het niet duur hoeft tezijn maar ze vind het gewoon niks
7. ze is is bang dat ik die jongeren aan trek als ik aan het vissen ben want in almelo waar heb je een mooi karperplekje waar gewoon vissers zitten en geen hang jongeren ze komen letterlijk overal

en mijn moeder komt niet van mijn opa's kant
en mijn pa is ook gestopt met vissen :cry: door mijn moeder maar mijn vader zegt dat hij daar goed aan heeft gedaan want nu heb ik geld over voor andere dingen?
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
Remco Albers
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-05-2010 19:45

20-01-2011 20:43

tjaaa :roll: als je pa ook al niet meer durft te gaan vissen :wink:

maar lastig idd, valt miet mee om iemand te overtuigen als ze er niets mee hebben.
ons ventje is nu 1,5 maar die zit van de zomer lekker naast pappa(stenen te gooien :lol: )

succes ermee iig
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

20-01-2011 20:43

ja nu zie ik ook geen uitweg meer gewoon vissen ofzo
je moeder is er dus gewoon verschrikkelijk op tegen

ben ik blij dat mijn vader altijd wedstrijd heeft gevist en penningmmester in geweest van een hsv heeft en nu met mij meegaat karpervissen
dat mijn oom nog steeds wedstrijdvist en secretaris van de hsv is

beetje visfamilie dus :wink:

maar je moeder vind dus en blikje mais als aas wel goed nou ga gewoon vissen met een dobbertje in de slootjes enzo
lateraalkanaal achter de schelfhorst wijk daar is het ook wel mooi vissen volgens mij denk dat het daar wel moet lukken :wink:

ooh ja ik weet dit want ik heb famillie in almelo :wink: :wink: hoop dat het je lukt
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Jeremy Boer
Berichten: 94
Lid geworden op: 09-10-2010 14:42
Locatie: Almelo

20-01-2011 22:27

hallo, ik heb na het vragen van de vragen toch nog iets los kunnen krijgen joepie ik zei later tegen haar mag ik alsjeblieft iets sparen ik werk tog toen zei mama zo weetniet maar dan moet je niet meer zeuren dat je nie mag spare en toen zij ze een euro elke maand en dat hoorde me vader en zei jeremy mog je niet sparen voor het vissen waarom niet ik zei dus mag niet van ma en toen zei me pa tegen me ma jij zei hij wil niet sparen en vanaf toen mag ik 5euro elke maand weg leggen beter iets dan niets klinkt misschien ongelovig maar het is waar ik zweer het

mvg
ik ben een startende karper visser als ik iets fout zeg/doe verbeter me A.U.B
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

20-01-2011 22:33

Hier krijg je toch huilbuien van. Laten we nou ook niet een nieuwe aflevering van "It's all in the family" of
"Married with children" lanceren. Mijn god, dit gaat helemaal negens meer over. wat is de volgende stap. Dat zijn moeder hier maar een account moet openen zodat we haar bekrompen geest kunnen overtuigen van het nut van het karpervissen? Een Jeremy real life soap?

Ik vraag me nog steeds af wat er allemaal waar is van deze klucht maar dit is niet gezond meer. Slot er op, en laten we het weer eens over vissen hebben !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-01-2011 22:38

Heeft er iemand nog een GRATIS slotje liggen ? :lol:
Let op slagboom !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-01-2011 22:54

michel Tja schreef:zeg nou maar wie je bent,kunnen we allemaal even lachen om je geniale plan 8)

want iemand van 14 die dagelijks op werkdagen tijdens werktijden berichten stuurt kan al eigenlijk niet he :wink:

of heb je op je school de hele dag computerles ? en mag je dan constant op internet?

:lol: :lol: :lol:

stuur anders een bericht wie je bent, ik zeg niks. :lol:

Tja en om 22.27 doordeweeks! :wink:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

20-01-2011 22:54

Nee joh geen slot erop.
Dit is toch leuk.
Probeer jij die moeder anders eens te overtuigen.

1.ze vind dat ik dan luteloos mij tijd verdoe om een vis te vangen
antw: lutteloos tijdverdoen doe je voor de tv, je leert er zelden wat van en de volgende dag weet je al niet meer wat je gister zag.
er is nog nooit iemand slechter geworden van een tijdje in de natuur.

2. hier in almelo zit genoeg gespuis en helemaal karpervissen dat is iets wat tuig doet (kan ze niet onderbouwen ik vraag waarom geeft ze geen antwoord)
anwt: Vissen doe je inderdaad met "tuig" vistuig welteverstaan :wink:
Kijk er zijn genoeg knulletjes en andere lummels die niet vissen om te vissen maar om rotzooi te trappen.
Probeer daar bij weg te blijven zoek een andere karpervisser('s) op en vraag daar eens aan hoe ze het doen. Leer van hun.
Neem je neefje eens vaker mee te vissen (als die een beetje normaal is tenminste)

3. mijn moeder heeft vroeger gevist met mijn vader en dat beviel haar helemaal niet de stank wat ik geen stank vind en dat vieze gevoel als je een vis vast pakt-dat je zonder basismateriaal niks kan doen.
Antw: de stank kan ik gegrijpen maar als jij je net eerst goed uitspoeld voor je hem meeneemt als je een vis gevangen hebt en hem goed laat drogen in de zon
ruik je niks
Dat ze vies aanvoelen dat is niet erg je kan ze er zelf al afhalen dat hoeft je moeder niet te doen.

4. ze zegt ik vind elke rooie rod cent al teveel en hij heeft al een hengel en een oud molentje dat is goed genoeg en aas dat kan hij een keer krijgen blikje mais
Antw: je hoefd echt geen vermogen aan spullen te kopen om te vissen
1 hengel 1 molen 1 lijn wat aas (wormen kosten niks) en dat blikje maais is mooi meegenomen, dobbers (kun je zelf maken zie mijn topic in de klushoek hierover)
Het hoefd echt allemaal niet zo duur maar met niks vang je alleen wind. (wel makkelijk als je toch gaat vliegeren)
Je moeder kan toch ook niet koken zonder pannen :wink:

5.ze vind het wel goed dat ik niet de heletijd binnen zit alleen moet dat nou met vissen je kan toch ook naar buiten gaan met een vlieger
Anwt: “dan moet het wel waaien mam” vissen kan ook als het windstil is.
Mischien moet je eerst eens in de buurt van je huis gaan vissen zodat ze je kan zien dan ziet ze mischien dat je geniet van het vissen en het echt leuk vind.
Mischien denkt ze dat je andere rare dingen doet omdat ze je niet in de gaten kan houden op ver afgelegen stekken

6. ze snapt wel dat het niet duur hoeft tezijn maar ze vind het gewoon niks
Antw: zij hoefd dan ook niet te vissen.
Het gaat erom dat jij het leuk vind of heeft ze liever niet dat haar zoon plezier heeft in wat hij doet.

7. ze is is bang dat ik die jongeren aan trek als ik aan het vissen ben want in almelo waar heb je een mooi karperplekje waar gewoon vissers zitten en geen hang jongeren ze komen letterlijk overal

Hang apen heb je overal (monkey klimbers?) maar als je in de bewoonde wereld blijft valt dat heus wel mee (zie antw 5)
Lege bushokjes die trekken hang jongeren aan.
Het is echt niet zo dat langs elke sloot en plas hang jongeren zitten die hebben wel wat beters te doen.


Als ze nog meer wil weten hoor ik het wel van je
Succes

Benjamin Mazereeuw
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-01-2011 22:55

Waar haal je de energie vandaan ?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

20-01-2011 23:01

uit me joint die ik langs de sloot hangend oprook :lol:
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-01-2011 23:05

Dat verklaart een hoop, volgens mij is Jeremy nu gaan slapen. Morgen weer een nieuwe aflevering.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

21-01-2011 07:46

Ik zou me als moeder toch meer zorgen maken over mijn 14jarige zoon die zijn hele fucking privéleven op internet gooit dan dat hij lekker gaat vissen...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gesloten