03-04-2010 13:39
mijn top 5
1, umm, vanacht nachtvissen, fietsen we bij mijn huis weg omdat het zo lang durde, moeten we weer een stukje terug fietsen omdat ik mn nachtvergunning was vergeten.
2, bij een nep-run niet uit mijn slaapzak komen, vanacht omdat iemand over mijn hengels had heen geworpen. dus mijn maat gelijk aanslaan en, voor niks met onze sokken aan op het natte gras staan.
3, mijn lijn hard naar met toe slaan omdat ik anders in de lelies zat, zat de haak ver in mijn puntje van mn elleboog.
4, mijn fietssleutel in mn zak doen, om te voorkomen dat ik hem kwijt raak, en je raad het al, kwijt. toen moest ik met 2 tassen naar huis toe lopen en ook nog met mn fiets, wel langer dan een half uur over gedaan.
5, mijn pieper vergeten aan te zetten, in de middag. dus wij denken van hu wat is dat nou voor geluid, maar we hadden hem wel een schub.
6, de eerste keer dat ik ging nachtvissen, om 3 uur snachts een run krijgen. dus wij liggen te slapen en we horen pieppppppppp. en nog een keer piepppppppp ik ga rechtop zitten en ik dacht wat is dat nou voor geluid. piepppppppp, huuu, piepppppppp en shit ik aan geslagen maar verspeeld.
groeten stefan
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.