,  maar waarom hebben somigen mensen de baitrunner dr niet op staan? (ik heb het over molens met baitrunner he)
,  maar waarom hebben somigen mensen de baitrunner dr niet op staan? (ik heb het over molens met baitrunner he)groetjes jesse
 ,  maar waarom hebben somigen mensen de baitrunner dr niet op staan? (ik heb het over molens met baitrunner he)

Stef Rijkers schreef:warom anderen de baitrunner er niet opzetten weet ik niet.

ik doe t zelf soms niet omdat ik tege riet of andere opstakels vis dan kan de vis minder snel lijn nemen en minder snel naar de opstakels zwemmen.
zo voorkom ik een hoop lijnbreuk

ik zag het bij foto's van mijn vis instalatie daarom ben ik dit topic begonnen.
 , Om even terug te komen op het antwoord van Henk, als je net staat te pissen ben je idd zwaar de pineut,heefd me ook al een vis gekost ooit
, Om even terug te komen op het antwoord van Henk, als je net staat te pissen ben je idd zwaar de pineut,heefd me ook al een vis gekost ooit  , daarom is het voortaan eerst de behoefte doen en dan pas hengel inleggen, of als ik het niet meer op kan houden hengel indraaien.  Ik denk dan altijd liever niks vangen als verpelen toch
, daarom is het voortaan eerst de behoefte doen en dan pas hengel inleggen, of als ik het niet meer op kan houden hengel indraaien.  Ik denk dan altijd liever niks vangen als verpelen toch