Beursen en of verenigingen


Plaats reactie
Jos Bras
Berichten: 10
Lid geworden op: 22-06-2008 10:30

08-07-2008 13:53

Beste Karpervrienden,

Weet iemand of er een karpervereniging in Amsterdam is die regelmatig bijeenkomsten houd?

Wanneer is er een beurs over hengelsport?

Groetjes,

Jos en Wil Bras
Amsterdam
Goede zorg voor vis en natuur
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

08-07-2008 23:23

Beurzen:

Volgend jaar is er weer de Carp 2009 (afhankelijk van jaartal natuurlijk :P) in Zwolle. Leuke karperbeurs waar je dingen goedkoper kan krijgen. Let op: wel afdingen want in het begin zijn sommige prijzen hoger dan de normale winkelprijs. Deze beurs is ieder jaar in de Ijselhallen in Zwolle.

De Visma in Rotterdam. Visbeurs over de hengelsport (karper, roofvis, witvis, zeevis,)Ik ben er nog nooit geweest dus ik kan je daarover ook geen info geven :wink:

Gr,
Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

09-07-2008 11:09

Carp 2009 is iig vond ik veel beter kwa karpervissen dan de visma ik ben afgelopen jaar naar de visma geweest en vond het tegen vallen:) het is allebei nog een end weg dat wel! :lol:
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

09-07-2008 12:33

Anders moet je maar eens het blad BEET kopen, of op hun website kijken. Daar staan de diverse data van de evenementen vaak al ruim op tijd vermeld.

Bovendien komt er volgens mij dit najaar (oktober?) ook weer een hengelsport beurs in Utrecht in de Veemarkt hallen.

Verder zou je je aan kunnen sluiten/melden bij KSN (=Karper Studiegroep Nederland) in jouw regio, welke, voornamelijk in de wintermaanden, diverse bijeenkomsten organiseert (http://www.karperstudiegroep.nl/)

Kortom, keuze volop.
Pluk de dag
Plaats reactie