zo dus;)

Sven van Anrooy schreef:
Wat vind een ieder hier nu van die aarsvin? Zie het zoveel, maar op de mat moet alles plat liggen, en hier (en vele auteurs en niet-auteurs bij hen) zie ik toch regelmatig een verkneukelde aarsvin..
Bij erg grote en dikke vissen ziet het er zelfs uit alsof het als een steun wordt gebruikt... Daar is zo'n ding lijkt mij niet voor..

K. van den Herik schreef:
Dit is werkelijk zwaar kut. Bij elke beweging van de vis bestaat het gevaar dat de vingers tussen de deksels verdwijnen en de kieuwbogen beschadigen.
Daarnaast wordt de vis een halve meter vanaf de borst gehouden. Hoe groter de vis hou zwaarder de kracht op de gestrekte armen hoe sneller er kans is dat je de controle verliest. Gebogen armen en zo dicht mogelijk bij de borst. Gaat de vis spartelen hoef je maar een klein beweginkje te maken en de vis rust tussen je armen en je borst en kan nergens meer heen.
Tja de vis lijkt dan kleiner
En ja ook ik maak fouten, maar probeer er wel van te leren
Marc vd Woude schreef:Dit vindt ik een mooie manier van de vis vast leggen op de foto.
Ik vind dit trouwens een leerzaam topic, iedereen wilt zijn vis toch mooi op de foto hebben?!
Bekijk er meer op mijn site.
Http://www.marcieparkie.tk/

Patrick Visser schreef:ik hou m vast met 2 handen
Bart Koops schreef:Ik ook.
wie niet??

) en overal heb ik mn hand nog VOOR de aarsvin. En soms zie je dan dat de aarsvin mooi naar beneden valt zoals op bovenstaande foto, en soms trekt de vis deze zelf omhoog. Zoals op de foto hierboven istie natuurlijk wel het mooist!
 ) en overal heb ik mn hand nog VOOR de aarsvin. En soms zie je dan dat de aarsvin mooi naar beneden valt zoals op bovenstaande foto, en soms trekt de vis deze zelf omhoog. Zoals op de foto hierboven istie natuurlijk wel het mooist!   Mooier iig dan zo'n "fijngeknepen" aarsvin
  Mooier iig dan zo'n "fijngeknepen" aarsvin  

Marvin Honsbeek schreef:Patrick Visser schreef:ik hou m vast met 2 handenBart Koops schreef:Ik ook.
wie niet??
Ligt eraan of hij het over karper heeft