Ik wil graag weten hoelang het ongeveer duurt nadat de betaling is overgemaakt.
alvast bedankt
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mijne heren,
Dinsdag 22-08-2006 heb ik tot mijn grote vreugde een bestelling (ref. 172252) ontvangen. Mijn vreugde begon echter weg te sijpelen na het bekijken van de verpakking. Alle pdroducten gewoon los in een doos gegooid. Ah fijn, ik dacht laat ik de spullen eens bekijken, daar gaat het infeite om en niet de vervoersverpakking.
Tot mijn schrik ontbraken helaas een aantal producten, er zat een geel papiertje bij met nalevering. Gelukkig dacht ik, de andere producten worden later nog afgeleverd. Maar helaas klopte het gele papiertje niet. Er miste nog een aantal producten. Namelijk nog een tweede bewaarzak van hetzelfde artikelnr RAVLP017. En op het gele papiertje stond 1 bewaarzakbevestiger, maar dit moeten er 2 zijn.
Ah fijn dacht ik, laat ik eens naar de spullen kijken die WEL binnen waren gekomen. Helaas weer een teleurstelling. Een aantal van de producten waren defect.
Het gaat hier om een bewaarzak met artikelnr RAVLP017 in de bewaarzak zelf zit een stukje van ongeveer 10cm waar alles zeer gerafeld is. Dit verwacht je niet van een gloednieuw product.
Ten tweede een bankstick met artikelnr RAVAV8 de “dop” ofwel de bovenkant zit los op de stok zelf. De hele schroefdraad is afwezig. Dus de dop valt er zo af, en er valt niets in te draaien.
Ten derde een digitale weegschaal met artikelnr RAVAV1059 hier was gelukkig niets mis mee, alleen met de batterij die meegeleverd werd. Deze bleek leeg te zijn (in folie!). Opzich geen groot probleem, alleen wel het melden waard. Tot zover de klachten.
Fabian stukker schreef:als het wat langer duurt bij raven komt het gewoon omdat raven dit product zelf niet meer op voorraad heeft en dus eerst moet bestellen, daar op moet wachten en dan nog opsturen.