Arnout

Ton Gommers schreef:Rob Ster schreef:ik word gesponsord door me ouders
(volgende stukje is absoluut niet persoonlijk hoor Rob!
Dit gebeurd heel veel. Ik heb het al een aantal keer op recreatieplassen gezien dat kinderen alles van papa hadden gekregen.
Stel je breekt door een domme worp je hengel doormidden. De volgende dag heeft papa een nieuwe en nog een mooiere voor je gekocht. Dan gaat het zo makkelijk dat je mijns inziens geen waarde hecht aan je materiaal. Ik denk dat als je een aantal uur per week ploetert voor je zakcentje, je zuiniger en trotser op je materiaal bent (je hebt het immers verdiend).
Kijk het is wel makkelijk, maar ik heb er ook hard voor moeten werken in het begin, maar nu heb ik ook wel wat waar ik trots op ben.
Nogmaals: dit is niet persoonlijk, maar moest t even kwijt..
Ton Gommers schreef:haha dat is zo, maar je begrijpt mijn principe toch wel (hoop ik)?
Ton Gommers schreef:het blijft toch wel moeilijk om je echte voor- en achternaam te registreren, he?
carpboy roverts schreef:ik verdien geld met een krantenwijk ik weet het je verdient maar €20 per maand maar ja maakt het uit als je zo iets kan verdienen van dat geld kun je toch weer karperspullen kopen![]()
mvg carpboy
brian Stellingwerf schreef:ik loop folders verdien er maar 8.00 om de twee weken![]()
weet iemand een goede baan voor een 14 jarige in delft ?
groetjes brian
carpboy roverts schreef:je moest een niet zo klooien over mijn naam![]()
laat mij lekker carpboy heten.
mvg CARPBOY