Cerrar...! (verwijderd)


Gebruikersavatar
Ties Kanters
Berichten: 84
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00

05-10-2003 20:50

John,
Het waarderen van een "set-uppie" heeft niets te maken met het zwak en het oudbollig uiterlijk, ik kan het echter wel waarderen wanneer iemand trots is op zijn spullen ook al zijn die in de ogen van jullie "echte karpervissers" niet om aan te zien. Ik snap daarom ook niet het commentaar van jullie op die jongen. In het bijzonder het commentaar van Ferenc ,waarvan het onderschrift is "Denk altijd negatief,dan kan het alleen maar meevallen. Tjek site voor foto's!!, kan ik niet volgen. Die denkt dat karpervissen uit het opplakken van stickers bestaat.

Ik lees hier gewoon te veel reply's van kleine jongetjes die met de grote mensen mee willen doen door andere mensen af te breken op hun spullen, vragen en topic's.

Dit gedrag zie je ook veel aan de waterkant terwijl we ons eigenlijk allemaal sterk moeten maken voor het wel en wee van onze hobby.

Ties Kanters
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

05-10-2003 21:34

Mannen, 50 jaar geleden was ik ook trots op mijn hengel van 0,65 cent.
Hier is voor mij alles mee gezegd.

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

05-10-2003 22:13

Toen ik begon moet ik een jaar of 16 jaar zijn geweest en was zeker niet zo fortuinlijk een echte karperhengel te bezitten. Als die er al waren (meest omgebouwde zalmstokken). Geen cent te makken, dus bouwde ik er een van een vaste insteekstok. Porseleingevoerde ogen op de kop getikt en een los reelhoudertje. Als pennetje een gammele Rotterdammer. Duurde nog even voor ik mijn eerste karper ving. Maar of dat aan de spullen lag.

Groeten, Kees
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-10-2003 22:28

Okay dan, kzal het wel weer uitleggen!!!!!

Toen ik zeer nieuwsgierig de link aanklikte die vermeld stond in de openingsposting van Dennis kreeg ik zo'n flauw schreeuwerig scherm te zien wat steeds verschijnt en weer verdwijnt en dat je bijna niet meer weg krijgt.
Hierin werd medegedeeld dat ik gewaarschuwd was de url NIET te openen, ik weet niet hoe zo'n link heet hoor!.
Er hebben wel eens eerder grappenmakers zo'n ding op het board gedeponeerd wat er dan door de beheerders snel weer werd afgegooid.

Mensen die denken dat ik anderen beoordeel op hun spullen hebben een totaal verkeerd beeld van mij, en ik wens ze er bij deze veel plezier mee!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

05-10-2003 22:34

Okay John,
die is binnen!

John-Ouwe vrouwtjes
1-0 dus........

Sportieve groeten Henk
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-10-2003 22:43

Henk,

Het is weer 'kluitjesvoetbal' geblazen zoals bij de FFies.
De vrijgekomen ruimte's op het veld worden weer niet benut.
Worden weer drie punten!!!!!
Groet,

J :smile: hn
Gast

05-10-2003 22:47

Het was wel degelijk over mijn set-up! Maakt niet uit.. ik weet alleen dat ik er trots op ben, en mijn vis ermee vang! Niet iedereen heeft het geld ervoor om gelijk gouden rodpodjes aan te schaffen!
Gast

05-10-2003 22:50

En je gaat mij niet wijs maken John, dat je altijd van die fijne postings neerzet! Biets tegen jou persoonlijk... maar je snapt zelf wel wat ik bedoel! En dat ik vis met een rodpod van 60 euro, 3 optonics van 20 euro p.s, 2 hengels van 60 euro p.s .... ik neem aan dat het meerendeel van jullie daarmee is begonnen?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis Hessels op 2003-10-06 07:34 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

05-10-2003 23:31

Dennis,

Niets tegen mij persoonlijk?
Goh wat een geruststelling jongen, en dat terwijl je voldoende redenen schijnt te hebben dat wel te doen. Vanwaar deze clementie?
De botte bijl erin zou ik zeggen, afslachten die hap die geen fijne postings neerzetten!

Ik ken je totaal niet dus.........nee, ik snap totaal niet wat je bedoeld.
Misschien zou je een poging kunnen wagen om me het WEL te laten snappen.
Zo niet, no big deal!

Het heeft nooit in mijn bedoelingen gelegen 'fijne' postings neer te zetten.
Ik geef slechts mijn mening met de intentie dat een ieder er maar uit moet halen wat ie kan gebruiken en de rest sodemieter je maar lekker overboord.
Dat dit wel eens een hoop 'gekieper' geeft zal best!
Ik heb immers ook niet altijd de wijsheid in pacht.
Groet,

John
Ps. Ik maak overigens zelf nog altijd gebruik van m'n Gardnertje van F 80,- mocht het nodig zijn. Niks mis mee!
Om maar even aan te geven dat ik alle reden had jouw set-uppie onderuit te schoffelen! :???:
Gast

05-10-2003 23:35

John,

Laat het maar wezen.. Dit schiet toch geen ene moer op, laten we allen gewoon blij zijn met wat we hebben! Toch? Even goeie vrienden.. Groeten!

_________________
'Hoe Meer, Hoe Beter!'

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dennis Hessels op 2003-10-05 23:39 ]</font>
jan van kranenburg

06-10-2003 00:26

Dennis,

Je hebt in totaal voor pod, beetverklikkers en hengels al 180 Euro uitgegeven.
Voor dat geld had je ook een 1 zeer goede kwaliteishengel + dito molen kunnen aanschaffen, en nog genoeg overgehouden voor wat klein materiaal. Banksticks bij voorbeeld.
Snap dat drie hengel gedoe niet zo als je pas begint. En zeker niet als je bij begrijpelijk gebrek aan voldoende pecunia slechts spullen van inferieure aard hebt kunnen betalen.
Desalniettemin, succes!

mvg

Jan
jan van kranenburg

06-10-2003 00:33

Zeker speciaal adresje, Peter?
50 jaar geleden was ik 16 jaar, en toen was er echt nergens in deze fraaie stad een hengel tekoop voor 65 cent.

Je hebt overigens een p.b.

Jan
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

06-10-2003 09:12

Laat je niet gek maken, iedereen moet ergens beginnen, belangrijkste is dat jij plezier beleeft in de sport die jij bedrijft, op wat voor manier jij dat uitvoert, en met wat voor matteriaal is slechts een bijzaak!

Wij zijn allemaal begonnen met 2 karperhengeltjes die je voor een paar centen kon overkopen via via, en 2 grote snoekmolentjes die je opa nog op zolder had liggen. Het gaat niet om het matteriaal, maar de visser die daar achter zit, en hoe hij of zij de visserij beleeft.

mvg
stefan