Advocaat's super 11 hard onderuit!!

Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

11-09-2003 09:52

Hey...

Geen vissen..maar eens wat anders..vandaar ook in koffietafelparaat.

Ik heb me weer groen geel en smurfen blauw geergerd aan onze nationale 'trots': HET NEDERLANDS ELFTAL!

Ik had al genoeg gezien met de opstelling. Hij koos voor ervaring..en niet voor jonge frisse gasten wat vechtlust hebben en niet 1km naast hun schoenen lopen van verwaandheid. Kotsmisselijk werd ik van dit wanvertoon!! Iedereen had kunnen weten wat hem te doen stond op t moment dat davids geel kreeg. Wisselen die nietsnut...neh hoor...vooral davids..grootgrossier in rode en gele kaarten...gewoon door laten voetballen. Hoe DOM DOM DOM met die lul wel niet zijn om te denken dat ie binnen een kwartier drie domme onodige en vrij stevige overtredingen kon maken zonder gestraft te worden. DAVIDS ROT OP FOREVER!

Dan Kluivert! Wat een loser! Die jongen heeft nog nooit iets fatsoendelijks gedaan! Het enige wat hij kan..en dat was bij ajax al zo..is een balletje wat precies op maat wordt aangegeven binnentikken. Verder druipt het voetballend onvermogen van die bloednek af.En vechtend voetbal heeft dat mamma kindje nog nooit laten zien.KLUIVERT....OPROTTEN!

Advocaat en Van hanegem mogen blijven..daarnaast zetten we Hub stevens of Bert van Marwijk. Die durven hun bek open te trekken en die gasten eens goed aan te pakken.

Als er niets snel iets veranderd zeg ik mijn lidmaatschap bij de supportersvereniging van oranje op. Als ik ook maar een moment zou denken dat het gewoon aan gebrek aan kwaliteit zou liggen dan bleef ik ze steunen...maar we hebben superkwaliteiten...alleen willen ze er niets mee doen als ze er geen centjes voor zien! KLOOTZAKKEN IN ORANJE DUS!

Ben het zat..ik kijk voorlopig niet meer..ergens begin ik langzaam te hopen dat we ons maar gewoon niet kwalificeren! Zo schijt zat ben ik het met die lullo's!

Van gaal heeft er met zijn EX pupillen er gewoon een rotzooi van gemaakt en advocaat krijgt ze dus niet meer in t gereel!

veel plezier met kijken! Ik ga de duitsers wel aanmoedigen in Portugal! Die weten teminste nog wat vechtend voetbal is!
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

11-09-2003 10:20

Nou Tim,
ben wel geen fan van Van Gaal maar hij was degene die al opmerkte wat jij nu de spelers verwijt(overigens terecht)nl gebrek aan mentaliteit en vechtlust.
Advocaat heeft altijd beweert dat deze opmerking betreffende mentaliteit alleen bij Van Gaal behoort,echter niemand kan meer ontkennen dat Van Gaal gelijk had.
Er moet een verjonging komen alleen het probleem is dat er maar een enkele speler het aankan om in het Nederlands elftal te spelen(voorlopig) en bij verlies van een jong elftal begint ook heel Nederland te roepen dat het anders moet.

Ik zou liever enkele spelers inclusief de beide coaches zien vertrekken en iemand aan het roer zetten die het ook aandurft om "vedettes" gewoon te passeren.

Wat betreft die Duitsers aanmoedigen eeeeuuuhhhh NEE NEVER OF TE NOOIT.

Wil.
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

11-09-2003 13:13

hoy,

ik moet zeggen dat ik het een bijzonder lachwekkende wedtstrijd vond.
wordt tijd dat die davids en kluivert eens opbokken. zijn nog te lui om achter de bal aan te rennen (maarja dat ligt aan het ras).
En ja wat wil je met een bril moet je ook niet voetballen maar gaan schaken of dammen!!!
k vond overigens dat tjechie verdient gewonnen had!!

overigens tim, ik zou zaterdag nietal om 8.30 uur voor t postakntoor staan voor de voorverkoop van metallica begint namelijk pas om 10.00 uur :smile:

groeten rob
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

14-09-2003 11:38

Sorry hoor maar het zijn gewoon een stelletje kneuzen (zacht uitgedrukt :wink: )

die kerel verdienen meer geld dan wat wij uitgeven aan visspullen!!! :lol: en wat doen ze?? Ze verpesten alles met hun gestuntel.

Het word tijd dat ze iedereen uit dat elftal knikkeren en een nieuw,vers en gemotiveert team maken.
Gebruikersavatar
Henny van Roomen
Berichten: 127
Lid geworden op: 03-02-2003 01:00
Locatie: Tegelen
Contacteer:

14-09-2003 14:38

Op 2003-09-11 13:13, schreef Rob Borjans:
hoy,

ik moet zeggen dat ik het een bijzonder lachwekkende wedtstrijd vond.
wordt tijd dat die davids en kluivert eens opbokken. zijn nog te lui om achter de bal aan te rennen (maarja dat ligt aan het ras).


Hebben we het hier niet over discriminatie??? :eek:
Ik weet niet of je weleens hardlopen/sprinten kijkt maar meestal als er zwarten mee doen, zijn zij het snelst!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Davids en Kluivert niet lui zijn, maar k vind niet dat je dan gelijk erbij moet zetten dat het aan het ras ligt(ook al is het een grapje).

Over het voetbal gesproken het zal me een worst wezen of ned gekwalificeerd word want als ze mee mogen doen komen ze toch niet ver en hebben we weer een paar topics erbij over het nutteloze voetbal van hun.
Ik ga liever vissen :wink:
(zoals iedereen hier denk k wel)

mvg henny

_________________
'Karpers, om ze te vangen moet je van ze houden!'

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henny van Roomen op 2003-09-14 14:39 ]</font>
Xavier Hacking
Berichten: 336
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Stein(lb)
Contacteer:

14-09-2003 21:32

maar goed dat ze verloren hebben, die klootzakken
gr xavier
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

14-09-2003 23:45

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------


Op 2003-09-11 13:13, schreef Rob Borjans:
hoy,

ik moet zeggen dat ik het een bijzonder lachwekkende wedtstrijd vond.
wordt tijd dat die davids en kluivert eens opbokken. zijn nog te lui om achter de bal aan te rennen (maarja dat ligt aan het ras).



--------------------------------------------------------------------------------


Vind idd Hennie dat het board hier wel eens mag ingrijpen, gewoon pure discriminatie..
R.Koopal
Gast

15-09-2003 11:05

Ik werk ook nog bij een duitse firma, kun je nagaan hoe ik daar de dag na de wedstrijd werd uitgelachen.
Wat een wanvertoning zeg.

Maar goed, ik hoop wel dat 'het' weer terugkeert in het Nederlands elftal. Daar bedoel ik mee. vechtlust en inzet. Kwaliteit hebben we namelijk zat.
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

15-09-2003 11:34

Voetbal......




kun je dat eten,



nee.....




dan heb je er niks aan.
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

15-09-2003 12:39

Ze willen wel hun best doen als ze geld krijgen tegen prestatie dan willen ze wel in eens goed hun best doen!!!

kevin

PS: wat ik ze moeten doen is jongen ventjes erin zetten zoals robben, sneijder, dat zijn jongen die wel hun best willen doen oja waarom geen hofland??? en wel reiziger die zijn beste tijd heeft gehad.
Ruud Wouters
Berichten: 54
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: rotterdam

15-09-2003 12:52

Het wordt ook eens tijd voor een trainer die niet alleen maar over het paard getilde miljonairs selecteerd. Bijv jol of ten cate en ook huub stevens lijkt me wel een goeie daarvoor.
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

15-09-2003 12:53

Benjamin, dat je uitgelachen werd door de duitsers.. Volgens mij was de wanvertoning van hun nog iets erger.. 0-0 tegen finland..
R.Koopal
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

15-09-2003 13:05

Mensen,

Het ligt in mijn ogen niet aan de trainer,
maar aan de voetballers zelf!
Ik heb me werkelijk geergerd aan die wed-
strijd, het leken wel een stelletje amateur
voetballers! Je mist bij die spelers gewoon
de fanatiekheid, ze moesten eens minder loon
krijgen, kijken of ze dan vooruit te branden
zijn!

groetjes Benny
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

15-09-2003 13:27

Ik heb er mijn buik ook vol van, ze moeten
die hele kliek van Davids, Kluivert, Reiziger, de Boer, Seedorf, allemaal buiten flikkeren en nooit meer opstellen, en dit was weer een voorbeeld van slechte coaching.
Davids had na 1 gele kaart gewisseld moeten worden, je had het aan kunnen zien komen.
En Kevin, Hofland is al een heel seizoen geblesseerd, maakt voor de kerst zijn rantree en staat volgend jaar weer in de Basis.
Gr Rinus.
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

15-09-2003 14:15

hmmz vind ik ook ! het is niet normaal meer !!

hetzelfde geld voor feyenoord !! die bakken er ook niks meer van !! mijn interesse voor voetbal daalt toch wel enigzins!
Just another carp fisher.......
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

15-09-2003 14:36

Helemaal mee eens...davids kluivert de boer reiziger en vooral super Clarence S. gewoon opbokken. Stam en Cocu mogen nog even. overmars en zenden spelen ook nog wel eens aardig.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

15-09-2003 14:50

Rinus,

Inderdaad Davids had al veel eerder gewisseld
moeten worden! Maar voor de rest vind ik dat
de choach er weinig aan kan doen. Je kunt ze
nog zo goed trainen, maar als ze niet willen dan houd het op, daar kan een choach weinig
aan veranderen!
Wat bij Nederland moet veranderen is de men-
taliteit van, "ach het is maar Tsjechie enz".
Ze praten of ze de beste zijn, maar die kwa-
liteit van 1988 is ver weg..........! Ze zijn
gewoon simpel weg niet meer zo goed dan ze
denken!

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

15-09-2003 15:31

De Kabel moet eruit en daar voor in de plaats jongen ventjes die wel hun best doen!

groeten
kevin
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

15-09-2003 16:09

Kevin,

Ben ik gedeeltelijk met je eens! Waarom? Om-
dat enige ervaring in een elftal ook niet
slecht is! Als je alleen maar nieuwe jonge
spelers op zou stellen, dan is er in het elftal geen sprake van ervaring, terwijl het vaak aankomt op ervaring, maar dan moeten de
wat oudere spelers wel willen, en niet moeten
lopen te klooien!

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

15-09-2003 17:32

Daarom je moet jongen ventjes hebben die zich optrekken aan de ervaren oudere spelers van het 11tal toch :grin: ......


groeten
kevin
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

15-09-2003 17:44

En straks staan ze in de eindronde van het EK en dan is heel nederland weer oranje, misschien zijn wij ook wel verwend ??!!

mvg
stefan
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

15-09-2003 17:52

Och, ik volg t voetbal niet meer.
Gister wel genoten van Barney :smile:

Met voetballoze groet
Frank
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

15-09-2003 18:06

Ik niet, ik zat namelijk te blanken op m`n
thuiswater, om twee uur genokt, `t was verrekes koud ook, geloof zo`n zes graden.
Had beter thuis Barney
en Robinson kunnen kijken, weet iemand trouwens
of hier iets aan was.Ze hadden weer een nieuw concept ofzo, zou wel iets voor mij zijn, lekker de hele dag vissen daaro.
Gr Rinus
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

17-09-2003 01:26

Laat die homo van een Johan Cruijff maar eens met z'n groote bek!!
Verder denk ik dat de meeste nederlanders denken dat t nederlands elftal beter is dan dat het werkelijk is!

Mazzel!

Niek
Catch them if you can...
jan van kranenburg

17-09-2003 01:41

Niek,
Geen fijne posting van je. Eigenlijk zeer onbehoorlijk.
Heb je soms iets tegen homo's?
Dan is dit forum zeker niet de plaats om dat te ventileren!!

mvg
Jan (hetero)