even voorstellen

Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

11-08-2003 12:33

Marijn,

Over de rest valt te onderhandelen toch.....
ik heb graag een lease wagen om spullen te vervoeren is dit ook in het contract op te nemen.

groeten Rene
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 12:37

Rene,

Wat dacht je van een Chrysler Voyager?
Gaarne wel een sollicitatiebrief...

Zo zie je maar... over ales valt te onderhandelen!
Sjoerd Koster
Berichten: 142
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

11-08-2003 12:47

en hoe zit het met eventueele boetes voor het vissen met 10 hengels??
worden die ook gewoon betaald door de zaak?!?!?!

====================

weledele heer Ham,

Bij deze wil ik gaarne soliciteren naar de vacature voor fieldtester.

Ik ben precies de persoon die u zoekt, ik ben;
arrogant
a-sociaal
kan goed overdrijven
zuig verhalen uit me duim
vang veel 56 plussers
en uiteraard zijn het breken van regels mijn tweede natuur.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sjoerd Koster

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Koster op 2003-08-11 12:51 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Koster op 2003-08-11 12:52 ]</font>
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 12:59

Sjoerd en Vincent,

Allereerst vriendelijk bedankt voor jullie arrogante aanmeldingen! Jullie sollicitiebrieven worden opgeslagen in onze database. Zodra de inschrijfdatum is verlopen maken wij een selectie van de meest arrogante en overdreven sollicitaties. De 10 meest arrogante en overdreven sollicitaties zullen een uitnodiging krijgen voor een mondeling gesprek! Foto´s meenemen is dan een pré, bewerkte foto´s zijn ook toegestaan!

Sjoerd, om op jouw vraag te beantwoorden. Helaas... 10 hengels worden niet geaccepteerd, ons maximum ligt vastgesteld op 7 hengels! Alle boetes van meer dan de (voor ons) toegestane 7 hengels, zullen in mindering worden gebracht van het salaris.

In opdracht van,
Marijn Ham

Ondertekend,

Anna Koernikova
(Persoonlijk assistente dhr. Marijn Ham)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-08-11 13:00 ]</font>
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 13:03

Om de 'twijfelaars' over de streep te trekken om toch te reageren, voor de meest originele reactie is er een prijs te winnen!
Een geheel verzorgt weekend met mijn hierboven genoemde assistente....

Zij zal geheel tot uwer beschikking staan...
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

11-08-2003 13:04

Well noted and thanks.

ik zal vast beginnen met manipuleren.
tellen 30+ graskarpers ook mee??

ik heb overigens wel de slechte eigenschap dat ik niet van assistentes kan afblijven, dit mag geen probleem zijn hoop ik?

Zal m'n best doen op korte termijn nog een paar opgefokte 50ers erbij te vangen.......

vr gr Vincent
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

11-08-2003 13:05

oh, geloof dat ik het antwoord al gelezen heb !
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

11-08-2003 13:08

he marijn mij moet je hebben ik ben gewoon de meest fucking geweldige karper viser heb jarenlange ervaring in frankrijk en heb zelfs een 60er op mijn conto staan en ook enkele 10 talen 5o ers de foto's zijn reeds over het internet verspreid op elke site sta ik wel natuurlijk word ik daarvoor betaald want zo'n ongelooflijk goed visser als mij dat is een hele eer om die op je site te hebben verder vind ik het salaris wat aan de lage kant en wil ik minimaal zelf een lamboghini murcieaglo en een volkswagen transporter met bestuurder

ik neem aan dat ik aangenomen ben want ik ben zo goed dat je dit aanbod niet kan weigeren



:smile:
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 13:11

Vincent,

Het gaat erom dat de meest originele inzending een verzorgt weekendje met Anna krijgt...
Grassies van boven de 30 pond tellen niet mee... helaas! Bewerk ze op de computer en maak er iets van rond de 45 pond, dan worden deze vissen serieus meegenomen in de selectie! Succes :wink:

Rick, ook jouw reactie komt in de database terecht! Gefeliciteerd trouwens met je 60-er en meerdere 50-ers!

DUKO, IK HEB JE NIET MEER NODIG ER ZIJN BETER VISSERS DAN JIJ!!!



_________________
Behandel een karper van 10 pond met hetzelfde respect als die van 50!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-08-11 13:12 ]</font>
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

11-08-2003 13:14

krijg je ook royalties voor elke gevangen 56 ponder?
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 13:22

geen royalties, wel celebrities...
MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS maakt er echt werk van! Verregaande publicaties in vooraanstaande karperbladen en natuurlijk, veel persoonlijke roem!
Wij van MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS zullen er alles aan doen om een standbeeld op te richten voor degene die de job krijgt!

Je zal benijd worden om je vangsten!!

Niemand meer interesse voor de T-shirts?
Ze zijn voor een prikkie, nu 1 voor 15 euro, 2 voor maar 25 euro, en... gesigneerd door mij persoonlijk! Binnenkort sta ik op de grotere beurzen op het gebied van karpervissen, dan hou ik lezingen, en promoot ik mijn spullen met behulp van de meest arrogante testfielder!
Vergeet niet dat als men eenmaal de vangsten gaat zien de prijzen van de gesigneerde T-shirts minimaal verdubbeld gaan worden...

Met vriendelijke groet,

Marijn Ham,

Directeur MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

11-08-2003 13:25

Kan ik dispensatie krijgen Marijn,
ben nl niet de beste in mijn catagorie.
Ik lieg slecht,en vang nooit grote.
Help me :grin: :grin:
misschien sales manager

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rinus koolen op 2003-08-11 13:26 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rinus koolen op 2003-08-11 13:27 ]</font>
Jaco Boudestyn
Berichten: 29
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: Krimpen aan de Lek

11-08-2003 13:26

Geachte heer Ham,

Langs deze weg wil ik graag solliciteren op de functie "fieldtester"

Naam: Jaco Boudestijn, annex big carp catcher
Sexsuele geaardheid: Eventueel door u te bepalen.
Plus punten: -Vang altijd en overal
-Vang nooit kleiner dan 40+(ook niet in Nederland)
-Ben met recht de beste in ALLE categorien.
-Dril met gemak 3hengels tegelijk uit.
-Ben een genot om naar te kijken.
-Vang zelfs vis met mijn eigen stront.
-Gooi met gemak 150meter weg, met een afwijking van +-20centimeter.

Min punten: -Heb ik niet.

Wat betreft de arbeidsvoorwaarden zie ik geen problemen

M.vr.gr. The big carp catcher
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 14:02

Rinus,

ik heb inderdaad mensen nodig die eerlijk zijn en oprecht mijn producten wil gaan promoten en verkopen! Een salesmanager kan ik wle gebruiken alleen gelden de voor de fieldtester bestaande arbeidsvoorwaarden niet voor de salesmanager... daar zullen wij saampjes uit moeten komen!

Jaco, ook jij bent een goed kandidaat, helaas staat er geen foto bij je profiel zodat mijn secretaresse niet kan beoordelen of je inderdaad een genot bent om naar te kijken... Verder ben je arrogant genoeg!
Goh, wat een arrogante sport zeg dat karpervissen...

MVG,

Marijn Ham

Directeur MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 14:02

Duko is wel erg stil geworden! Blijkbaar zijn er meerdere karpervissers enig in zijn soort!! Duko valt wel snel van zijn voetstuk zo...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-08-11 14:03 ]</font>
Gast

11-08-2003 14:37

Hallo Meneer marijn,
het zou mij een grote eer zijn wanneer ik de karperlandingsnet coordinator van jouw(uw)testteam mag worden.
Ik vang dan wel geen grote karpers(of snoeken) maar opscheppen kan ik als de beste.
Ik schep wel selectief dus alleen maar de grote.
En z`n t shirt staat mij ook wel toch?
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 14:45

He Erik,

Jij ook hier...? Leuk dat je er bent! Erik, het gaat er een beetje om om de beste en meest arrogante karpervisser te strikken voor de functie van testfielder! Dit tegen een riant salaris en dito arbeidsvoorwaarden!

Een superervaren karpervisser (en die zoeken wij) kan zijn vissen zelf landen, dus wij zijn niet op zoek naar een karperlandingsnetcoördinator, helaas... deze vacature bestaat ook niet voor ons bedrijf! Een goede opschepper kan zijn vissen zelf heel goed scheppen!!

En dat verhaal over de snoek... wij vissen op karper heer Flaschwikel, geen snoeken!!

Met vriendelijke groet,

marijn

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-08-11 14:45 ]</font>
Gast

11-08-2003 14:59

nou jammer dan ik zal flink gaan oefenen om een betere karpervisser te worden.
En dan maak ik hopelijk over een paar jaar meer kans op een plek binnen jouw organisatie.
Ik had vrijdag nog een vis van 16kilo(???) telt dat al mee?
Of zijn vissen van minder dan 20 kilo minderwaardig binnen jou organisatie.
Met een aanbiddende groet Erik
jan van kranenburg

11-08-2003 15:01

Marijn heeft uitstekende plannen. Heb nog wat suggesties.
Laat enkele T-shirts bedrukken met DUMBO, die gaan dan naar Duko. Veschil moet er zijn tenslotte.
Verder is het nu duidelijk dat alle kanonnen
zich nu gaan verenigen; al dan niet gesponserd door Marijn's snel groeiend bedrijf.

Om een echt onderscheid met de "niet-kanonnen" te kunnen maken, moeten er wel enkele categorien bij.

Wat dachten jullie van:

oudste visser
meest onhandige visser
minst vangende visser

Dan kom ik tenminste ook in aanmerking voor wellicht EEN T-shirt, en ik heb nog nooit iets gratis gekregen. Behalve dan van mijn moeder.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 15:12

Jan,

Ik ben ontroerd door je verhaal! ik vind dat je het verdient om een gratis T-shirt te krijgen, bij deze word er een naar je toegestuurd!!

ik stuur je geen shirt wat gemaakt is voor ons 'niet-kanon' DUKO, want dan komt er DUMBO op te staan, en dat staat niet bij jou Jan!!


Ik zit er ook aan te denken om inderdaad wat nieuwe categoriën tie te voegen aan de testfielders!

Meest onhandige visser en minst vangende visser; deze worden toegevoegd om de kwaliteit van MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS nogmaals te onderbouwen!

Meest sexy visser; dit om de vrouwelijke karpervissers aan te sporen tot het aanschaffen van mijn producten!

Oudste vissser.... dat moet ik nog even bespreken met mijn PR-manager Rene Berger... maar in mijn ogen zou het een goed idee zijn en dan kan jij ook een sollicitatiebrief sturen!

Asociaalste visser; deze schrappen wij omdat wij graag een voorbeeldfunctie willen zijn!

Meest arrogante visser blijft zeker bestaan, helaas is Duko niet meer vacant... hij zal wel inzien dat er betere, meer arrogante vissers zijn dan hij... Duko heeft de witte handdoek in de ring gegooit! HULDE AAN DE MEER ARROGANTE KARPERVISSERS!!

Erik,

Toch zit ik eraan te dneken om je op te nemen in het team, want jij kan onze producten goed verkopen want je kan liegen als de beste!! Jouw vis van vrijdag was 16 pond en geen 16 kilo! Weet je wat... Je bent aangenomen! T-shirt krijg je bij de volgende keer dat wij gaan voeren.... :wink:
Gast

11-08-2003 15:17

ik zei toch dat ik goed kon opscheppen.
groetjes Erik
jan hogendijk
Berichten: 38
Lid geworden op: 16-07-2003 02:00
Locatie: den haag

11-08-2003 15:18

Marijn,

graag zou ik mij willen aanmelden als fieldtester als meest sexy visser, ik ben al op leeftijd maar bezit de borstkas van Arnold S. ben een beetje ongeschoren en heb de looks van Davis Beckham alleen reikt mijn uitstraling alleen nog wat verder, alleen mijn bankrekening is niet als de zijne...

Graag zou ik het nieuwe 'gezicht' willen worden van MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS!!!

Graag zou ik mij mondeling willen toelichten!! :wink:

Met vriendelijke groet,

Jan
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 15:19

Erik,

daarom zou ik je graag willen aanstellen als algemeen adviseur/topverkoper!
Je kan zeer goed opscheppen... haha!!
Gast

11-08-2003 15:26

Wanneer plannen we het eerste bedrijfs uitje.
En een tip van het verkoop team:is het mogelijk dat jij extra extra grote bewaarzakken gaat leveren mijn gemiddelde vissen passen niet in die van fox en andere merken.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

11-08-2003 15:31

Erik,

Je moet nog veel leren als verkoper!!
Wij van MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS vangen op onze producten alleen nog maar de 30-ers, 40-ers, 50-ers, 60-ers en zelfs de ongrijpbare 70-ers. Met die standaard bewaarzakken van Fox e.d. kan je inderdaad niet een karper van dusdanige maten laten zakken!
Daarom introduceren wij van MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS een bewaarzak (ja alweer) enig in zijn soort (net als Duko) van 3 meter bij 2 meter, gemaakt avn ultradunne stof waardoor de vis niet kan beschadigen en de karpervisser met een gerust hart zijn monster kan laten zakken...

Deze bewaarzakken zijn verkrijgbaar voor 23,50 euro en zijn te bestellen middels een privebericht aan Erik Flaschwikel!

Met vriendelijke groet,

Marijn Ham
Directeur MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS