Zelf ben ik gisteren geweest. Ik had wat startproblemen (zelf

Pieter Jan vd Stoel schreef:Ik ben voor het eerst geweest en het viel me eerlijk gezegd flink tegen. Ja hier en daar een mooie actie, heb een mooie nieuwe paraplu gescoord. Maar waar ik voor kwam was er eigenlijk niet.
Weinig echt nieuws gezien. Op een andere beurs kwam ik Deeper tegen wat voor mij toen echt vernieuwend was. Heb ze niet gezien. Ik had graag willen kijken naar voerboten, waren er amper. Rubber boot voor het karper vissen, bijna niet gezien (hier en daar 1, maar geen serieuze stand met boten)
Ook had ik gehoopt dat gezien de lood vrij vissen campagnes van sportvisserij Nederland dat er wat partijen hierop aan zouden haken. Er waren er 2(vaarvan leadfree.nl zeker veel potentie heeft!) De ander had iets met bandjes waar je een steen mee aan je lijn kon knopen. Verder stonden er een stuk of 5-6 partijen die voor stuntprijzen ouderwets lood aanboden.
Dacht nog mooi een lezing mee te pakken, helaas was die in het duits zonder vertaling naat EN of NL. En mijn Duits bleek echt niet goed genoeg om het te volgen.
Het was gelukkig wel gezellig, en heb er een paar mooie dingen kunnen kopen. Maar volgend jaar zul je mij er niet zien...
Zout in je eigen ogen ja. Ff spoelen. Betere kijk op je woorden en scheelt in turen naar breekstaafjes in het donker Stevierobertino smith schreef:Opzouten .....
Harold Hoekstra schreef:Mijn beste aankoop op de beurs ooit was een doos breekstaafjes voor ik geloof 5 euro.Voor de rest heb ik daar nooit veel van toegevoegde waarde gezien.
@Pieter. Wat voor rubberboot zoek je? Is het voor het uitvaren of of uit te kunnen vissen?
Dennis Slagboom schreef:Ja ja. Maar Pieter ik heb wel even om je gelachen hoor! Maar volgens mij ging het je verder niet op deeper maar om noviteiten. Nou dan kwam je dit jaar niet verder dan een schijtemmer. Maar daar gebruik ik mijn inmiddels kapote crusher van vorig jaar wel voor.