Vandaag (voor het eerst) met mijn zoon naar Carp Zwolle geweest.
160km heen, 160 km terug, 2x Entree € 16 enz, maar wij vonden het de moeite waard.
Wij hoopte Kevin Nash of Alan Blair te zien, maar die waren er niet, jammer, jammer, jammer !
Maar Steve Briggs was er weer wel en dat maakte voor mij als die hard Nash liefhebber alles weer goed.
Nash had trouwens een mooie aanbiedingen; 5 kilo The Key Crey voor € 35.
Deze 'wonder' boilie komt vanaf april in de winkels te liggen voor € 17 per kilo, dus 5 voor 35 was een goede deal en gelijk maar een zak meegenomen.
De Nash man vertelde dat er op dat moment op de beurs al voor meer dan € 20.000 omzet met de Key Crey gemaakt was ... niet raar, want de zakken vlogen inderdaad weg en de halve beurs liep er mee rond.
Ik had gelezen dat de beurs door velen als veel te commercieel gezien wordt, dus ik was op het ergste voorbereid, maar ik vond het reuze meevallen.
Het was niet zo dat allerlei glibberige verkopers zich opdrongen of iets, zoals in een keukenshowroom.
Ik had een verlanglijstje en heb in bijna alles kunnen slagen, behalve voor een buzzerbar bag en 2 storm poles niet.
Enige negatieve was dat er slecht met de karpertjes werd omgegaan die verkocht werden, die werden met de hand uit een bak gegraaid en ruw in zakken gepleurd, teveel in een te kleine zak, enz.
Volgend jaar ga ik zeker weer !
Marc