Bende in de bioscoop

Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

22-01-2016 00:45

Een knoop erin :o ?
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

22-01-2016 08:07

Haha wat anders bert? Leeg laten lopen zodat het hergebruikt kan worden :lol:
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

22-01-2016 09:17

@Damian,opleidig werd daarvoor gebruikt als argument,daar sloeg dat op,opleiding,opvoeding etc
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-01-2016 11:13

volgens mij ligt het aan hersencellen of spermacellen
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

22-01-2016 12:36

Henk Teunissen schreef:@Damian,opleidig werd daarvoor gebruikt als argument,daar sloeg dat op,opleiding,opvoeding etc

Ik weet dat het daar zo bedoeld wordt. Maar de opleiding staat naar mijn mening hier buitenom. Heeft er niks mee te maken wie zijn vuil wel of niet weggooit.

Even een voorbeeld dan.
Toen ik op havo 3 zat vlogen elke dag de pakjes drinken, manderijnen, appels etc. Richting het plein van havo 2 en andersom.
Moest toen naar mavo 4 omdat ik in frans en duits bagger slecht ben. Heb het op mavo noot meegemaakt en de kantine zag er nog netter uit ook.
Belange na niet het laagst geschoolde mensen natuurlijk.

Ken ook iemand die op de praktijk school zit, die gooit altijd maar dan ook echt altijd zijn zooi weg in de kliko.

Hiermee wil ik zeggen dat opleidingsniveau er geen hol mee te maken heeft. De opvoeding daarintegen is heel erg van belang.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-01-2016 12:50

Opvoeding?
Altijd maar dat afschuiven :-? Wanneer neemt iemand nu eens de verantwoordelijkheid voor zn eigen daden?
Ik ben sinds mn 13de al het huis uit en viel niet op te voeden.
Toch gooi ik altijd netjes mijn rommel weg (ja mijn rommel en niet die van een ander)

Het ligt niet aan de ouders maar aan het gedrag van de persoon zelf.op deze manier kan je altijd de schuld afschuiven naar een ander.
Wel makkelijk natuurlijk om onder je eigen verantwoordelijkheid uit te komen.

Als ik iemand onheus bejegen dan geef ik gewoon mn ouders en gebrek aan opvoeding de schuld. :lol:

:roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

22-01-2016 17:37

Hoi Michel,

Ik denk dat een goed gesprek soms helpt. Ook met jou, toch. Of niet.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

22-01-2016 18:11

John de Vries schreef:Hoi Michel,

Ik denk dat een goed gesprek soms helpt. Ook met jou, toch. Of niet.



Psst wel ff richten aan de juiste Michel hé, anders krijg je weer dat mensen zich aangesproken voelen :D
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-01-2016 18:19

Zoals jij dus? Of was ik het?

Iig John ,

Je hebt helemaal gelijk.

Soms helpt dat zeker,soms ook niet en ja zo ook met mij (of Michel :D )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

22-01-2016 18:23

Michel je wilt dus zeggen dat de opvoeding er helemaal niks.mee te maken heeft?
Als iemand nooit op zn flikker krijgt voor troep op straat gooien of dergelijke. Waarom zou hij dan alles in de kliko gooien? Is weer meer moeite.
Als ik het op straat zou gooien zou ik flink op mn donder krijgen.
Even kort door de bocht. Het is net als een hond zinderlijk maken.

Zelfde geldt voor omgang met vissen. Ik mocht pas alleen gaan vissen als ik snel en goed de vis kon onthaken. Ook als ze moeilijker gehaakt zaten.
Roofvissen op jonge leeftijd? Ho maar nooit alleen tot je de kieuwgreep goed kan en kan onthaken.

Wat ik tegenwoordig zie is af en toe gewoon te zielig voor woorden. Jonge gasten van.jaar of 10 a 12 die gaan roofvissen, zonder stalen onderlijn, geen tangen etc. Hebben nog nooit de kieuwgreep gedaan of uberhaupt een snoek/snoekbaars onthaakt. Die horen onder begeleiding te gaan vissen.

Ben daarom ook een voorstander van het duitse systeem met het examen.

Daarin tegen ook een heel goed voorbeeld gezien. Jonge gast van jaar of 14 a 15 is van jongs af aan met zijn vader mee gaan roofvissen. Alle fijne kneepjes geleerd. Super goed voor zijn vis.

Volgens mij ben ik een beetje aan het afdwalen haha.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-01-2016 18:46

Tuurlijk heeft dat veel te maken met je ontwikkeling,maar je hebt ook zoiets als zelfbewustwording en het houden van de natuur en dieren bijvoorbeeld en dingen als door schade en schande wijs worden.
Er spelen meerdere facetten mee.
Ikzelf viste altijd alleen als kind of met vrienden en af toe kregen we een tip van een oude rot in het vak welke wij altijd met plezier en ontzag aannamen.toen ik als kind begon op roofvis kwam het regelmatig voor dat de snoek de haal slikte want ik wilde absoluut niet de vis verspelen,toen mocht je nog met levend aas vissen.
Na een aantal tips langs het water van een ervaren visser heb ik geleerd hoe he wel moest en over het algemeen ging het goed sindsdien.
Kwa vissen ben ik langs het water opgevoed dan zou je kunnen zeggen :D
Kwa normen en waarden eerder op internaat en op straat ,niet alleen je ouders hebben invloed op je ontwikkeling
Ik heb totaal geen slechte jeugd gehad verder hoor, ik heb me rot gelachen en veel en vaak de grenzen opgezocht.tot het zich tegen mij ging keren.misschien iewat extreem maar elke dag was een feest als je van spanning en actie houdt :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

22-01-2016 18:48

Damian
Nee hoor je dwaalt niet af. Het heeft met bewustwording te maken.

En voor beide Michel's

Iedereen moet open staan voor een goed gesprek.

Fijn weekend allen.
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

22-01-2016 19:28

Je kan het indd ook aan.de.waterkant leren michel.

Mijn vader was en is nog.steeds een fanatieke visser die heel erg goed is voor de vis en natuur. Is zelf een witvisser waar ik nog steeds van kan leren. Maak er weer gebruik van in de karpervisserij en roofvisserij.