Bende in de bioscoop

Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

19-01-2016 10:28

Beste R.

Ik vind je reactie een beetje vreemd en inhoudelijk niet zo sterk... Pannenkoek?

Uiteraard is de zaal bewust afgehuurd. Blijkbaar verloren een aantal mensen hun fatsoen. Nogmaals: vervelend dat dit is gebeurd. Of dit inherent is aan de hedendaagse Nederlander of karpervisser: in die discussie ga ik me niet mengen. Immers, dat is iets waar we toch niet uitkomen :wink:

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

19-01-2016 11:14

Henk ter Maat schreef:Gezien het "soort publiek" wat juist daar op af komt, verbaasd het mij in ieder geval niet.
De schaamte voorbij!


Nu ben ik niet geweest, en wilde ook niet gaan. Maar zo roeptoeteren en een heel volk over 1 kam scheren. Dat doet alleen de geblondeerde vogel in de 2e kamer..... Dacht ik...

Ik hoop dat je je nu beter voelt als de "tokkie", altijd als beter zien en ongefundeerd een hele groep mensen wil afkraken/benoemen om zo zichzelf beter te voelen, en zo heilig als de paus zijn.

(Dit weerspiegelt trouwens goed de huidige maatschappij)
Laatst gewijzigd door Walter vd Kamp op 19-01-2016 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

19-01-2016 11:22

De Nederlandse samenleving vervuild. Dat is een feit.
Karpervissers zijn een afspiegeling van deze samenleving.
Bioscoop bezoekende karpervissers zijn een afspiegeling van de karpervissers en die vervuilen dus ook.

Het neemt niet weg dat er soms een grotere groep mensen bij elkaar komt met "andere" normen en waarden, wat maakt dat er (extra) vervuild word. De fatsoensnormen van de jeugd over een kam scheren of zeggen dat het alleen met opvoeding te maken heeft is wat mij betreft onzin, het gaat er om wat "normaal" gevonden word, spreken we elkaar nog wel aan als het gebeurd? De meeste durven het niet of doen het niet. Waardoor het al snel als normaal bevonden wordt.

Ik ben er niet bij geweest, maar waarom is er niemand naar Michiel of Mark toegestapt, of heeft deze "Vervuilers" er op aangesproken? Bang? of is het bij jou ook al "normaal" ?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

19-01-2016 11:28

Tijd voor de zomer, kunnen we weer gaan vissen met ze allen 8)
(Al doe ik dat in de winter ook net zo fanatiek )
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

19-01-2016 11:39

Laat de temperaturen maar lekker zo hoor rik. Lekker rustig aan.de waterkant iig.

Moet zeggen andere vissoorten trekken bij ook in de winter. Een mooie moddervette snoek bijv.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

19-01-2016 13:30

Wouter Witkamp schreef:
Nu ben ik niet geweest, en wilde ook niet gaan. Maar zo roeptoeteren en een heel volk over 1 kam scheren. Dat doet alleen de geblondeerde vogel in de 2e kamer..... Dacht ik...

Ik hoop dat je je nu beter voelt als de "tokkie", altijd als beter zien en ongefundeerd een hele groep mensen wil afkraken/benoemen om zo zichzelf beter te voelen, en zo heilig als de paus zijn.

(Dit weerspiegelt trouwens goed de huidige maatschappij)


Kijk Wouter, ik scheer geen heel volk over één kam, dat doe jij dus in dit geval. Het waren er zo'n 400 in die zaal, en dat is maar een heel klein deeltje van het volk. Maar wel het heel kleine deel dat zich klaarblijkelijk wel leent om zulke dingen te doen.

Ik ben absoluut niet zo heilig als de Paus, ik kom enkel aan het water om te vissen en daar gedraag ik me zoals het hoort. Meer heb ik niet nodig om me te vermaken.
Groet'n Henk..

still growing Old.
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

19-01-2016 16:01

Hm aanspreken.
Wie??? Als je 400 man ziet zitten. Dan had ik dat wel gedaan. En bang nee dat ben ik niet.
Ik ben 2 meter in het vierkant, kom maar op, in combinatie met andere verborgen talenten. Maar het viel me op en ik had er thuis over, nog niet eens met de jongens in de auto.
Ik denk hier moet ik wat mee. Vandaar de topic.

En natuurlijk waren er goeden. Dan is het inderdaad een afspiegeling van de maatschappij.
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

19-01-2016 16:58

Als het een willekeurige andere film was geweest dan had je zeker het zelfde gehad,..totaal geen afspiegeling van Karpervissers maar van de maatschappij.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

19-01-2016 17:12

mike de jong schreef:Als het een willekeurige andere film was geweest dan had je zeker het zelfde gehad,..totaal geen afspiegeling van Karpervissers maar van de maatschappij.


Toch vind ik het vreemd dat aan de waterkant het wel schoon en netjes kan blijven, maar als men niet aan de waterkant zit dan mag er de grootste pleurisbende van gemaakt worden? Als het dan allemaal heel normaal is, dan vraag ik hier even wie mij bij hem/haar thuis uitnodigt dan maak ik er daar even een pleurisbende van, immers het schijnt te mogen.
Aan de waterkant netjes, thuis netjes dan ook als je op pad gaat de boel netjes houden! Je bent ergens te gast dan gedraag je je, als je in een restaurant zit ga je ook naar de wc als je moet zeiken en pis je de plantenbak ook niet vol toch?
Excuses als iedereen doet het, dan zouden we ook massaal al onze troep achter mogen laten omdat anderen het ook doen?
Aan een kant zou het mooi zijn, als Pilaar, Hofman en Benders mail krijgen van de bioscoop dat ze bij een volgende launch niet meer welkom zijn, dit vanwege het wangedrag van enkele puberale karpervissertjes die geen enkel fatsoen in hun donder hebben. Applaus voor jullie zelf hoor, heel volwassen!
Dave Gerritsen1
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-06-2012 21:00

19-01-2016 17:23

John, het gaat niet om hoe groot of hoeveel verborgen talenten je hebt, het is ook geen bericht aan jou persoonlijk. Het gaat mij er om dat het tegenwoordig normaal lijkt om je teringzooi maar ergens neer te gooien. We spreken elkaar daar niet op aan, grotendeels door angst. Als we elkaar een beetje zouden durven en mogen corrigeren blijft de groep mensen met de juiste normen en waarden groter dan de (nog steeds) kleine groep rotte appels. Echter zie je dat dit kentert, naar mijn opinie doordat we elkaar niet meer aan mogen en durven te spreken.

Aan een kant zou het mooi zijn, als Pilaar, Hofman en Benders mail krijgen van de bioscoop dat ze bij een volgende launch niet meer welkom zijn, dit vanwege het wangedrag van enkele puberale karpervissertjes die geen enkel fatsoen in hun donder hebben. Applaus voor jullie zelf hoor, heel volwassen!


De grote groep dus de dupe laten worden door het wangedrag van de kleinere groep?
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

19-01-2016 17:45

Dave Gerritsen1 schreef:De grote groep dus de dupe laten worden door het wangedrag van de kleinere groep?


In dit geval wel, zodat iedereen naar die kleine groep kan wijzen. Immers wie niet horen wil, moet maar voelen.
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

19-01-2016 20:29

Dat is zo. Maar als het nu een paar rijen was geweest. Oke. Maar ik schrok me de tandjes, toen ik langs een paar rijen moest lopen. In elke rij was het raak. Your home is your castle. Maar bij een ieder ander, die anders denkt, is het een vuilnisbelt.
Ook hier in de polder is het niet anders. Het is dat ik een mooie tank heb (jeep met achterbak). Een rondje waterkant vorig jaar. 1 lawaaitent van de aldi vol met afval, gewoon in het riet geflikkerd. Een oude groen plu. 1 bbq een groot kacheltje en nog wat zaken. O ja de lege flessen heb ik ingeleverd. Was niet veel. Maar elke dubbeltje telt. Achterbakkie vol. En ja dit was van een ander.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

19-01-2016 20:41

John je hebt gewoon gelijk. Het is gewoon een schijtmentaliteit. Kom je helaas overal tegen. Goede morgen zeggen als je een winkel of bus instapt, je tafeltje leeg ruimen als je bij de mac gegeten hebt. En zo zijn er nog wel een paar. Ik hoop het mijn zoontje van 8 toch mee te geven.
Ik heb trouwens jaren terug een vriendinnetje gehad en we aten een ijsje wandelend over een plein. Zij gooide haar papiertje op de grond en ik zei er wat van, nooit meer goed gekomen. :D
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

19-01-2016 20:53

Allemaal heilig en nog nooit wat in hun jongere jaren wat op straat gegooid ? Bij de Mac Donald wat laten staan , bij de bios je kauwgom onder de stoel geplakt, achterom gekeken en wat stilletjes laten vallen , je potje mais tijdens het pennen een klein trapje gegeven de plons in , je groene snotterbel aan een liftwand gesmeerd, je honden schijt op de stoep niet opgeruimd , je peuk uit een raam gepiekt, iets net niet in de prullenbak gegooid en laten liggen, na oud en nieuw je straatje niet geveegd, je vuilniszak naast die volle bak gezet ipv naar een andere bak te lopen.

kom op zeg, ouwe wijven cluppie :)

Ooit worden diegene ook een x volwassenen, starten ze een topic in de winter, maar

Het houd niet op, niet vanzelf :D
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

19-01-2016 21:22

Je weet het goed Rik.

:oops:
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

19-01-2016 21:27

Ik heb echt wel eens wat gedaan, maar niets uit jou lijstje Rik.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-01-2016 23:14

Ik heb wel eens stiekem een scheet gelaten in de tram en als ie stonk ging ik boos kijken naar de persoon naast me alsof die het gedaan had :o :oops:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-01-2016 11:49

Michiel Pilaar schreef:Beste Michel Tja,

Ik vind je een beetje vreemd en inhoudelijk niet zo sterk Pannenkoek!
Gr. Michiel


nu weet ik best wel dat je dat van mij vindt ,maar wil toch even zeggen dat die foto bij je avatar fokking bruut is!

dat was het weer, tot de volgende keer ! :P
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 14:39

[quote="Rik koster"]Allemaal heilig en nog nooit wat in hun jongere jaren wat op straat gegooid ? Bij de Mac Donald wat laten staan , bij de bios je kauwgom onder de stoel geplakt, achterom gekeken en wat stilletjes laten vallen , je potje mais tijdens het pennen een klein trapje gegeven de plons in , je groene snotterbel aan een liftwand gesmeerd, je honden schijt op de stoep niet opgeruimd , je peuk uit een raam gepiekt, iets net niet in de prullenbak gegooid en laten liggen, na oud en nieuw je straatje niet geveegd, je vuilniszak naast die volle bak gezet ipv naar een andere bak te lopen.

kom op zeg, ouwe wijven cluppie :)

Ooit worden diegene ook een x volwassenen, starten ze een topic in de winter, maar



Nee Rik, klopt alles wat jij hier boven beschrijft heb ik nog nooit gedaan ondanks ik ook door een bepaalde leeftijd(pubertijd) heen gegaan ben..
We weten nu gelukkig wel hoe jij was/bent :cry:

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-01-2016 16:26

Op mijn jongere leeftijd 15 16 jaar heb ik dit soort fratsen zeker wel eens uitgehaald ja, een ieder van ons En daar ben ik heilig van overtuigd.
Jij heb nog nooit een propje laten slingeren....kom op zeg , daar geloof ik werkelijk geen pepernoot van
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 17:01

Rik,

Het gaat hier in deze topic niet om een propje, en ja dat zal misschien wel eens onbewust wel eens gebeurt zijn maar het gaat erom dat het een enorme tering bende daar na afloop was.. En dan met jou reactie rechtvaardig je hun gedrag.
Ik ken John een beetje en denk ook dat zijn frustraties eerder opgedaan langs de waterkant een weerspiegeling is wat hij daar in die bioscoop mee maakte?(John is/was agent district zuid/midden Kennemerland)

Gr,

Mark
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

20-01-2016 17:54

Ik vind het echt onzin,.moet je eens kijken hoeveel zooi ouders achterlaten na Woezel en PiP THE movie!!! of dat StarWars publiek?,.het heeft niks met karpervissers te maken maar gewoon met de algehele mentaliteit
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-01-2016 17:59

Ik keur niks goed, maar als men wel eens buiten de deur komt, en dan met name bij een evenement , dan is het aangezicht na afloop overal en bij elk evenement hetzelfde, 1 grote bende.
En niet alleen maar bij ons als karpervissers, en nee ook niet bij alleen maar een bepaalde doelgroep zoals hier word aangehaald door sommigen, zelfs bij de grootste kak show van Jan des bouvier is het 1 gore grafzooi na afloop. Het gaat mij er meer om dat er een topic over geopend word, en we dan met ze allen lekker gaan mieren neuken als een stel ouwe wijven.
dit gebeurt al decennia lang, dat weet jij, ik en iedereen.
Ik ruim mijn troep aan de water kant keurig op, in het dagelijks leven ruim ik ook alles netjes op, en ja er zijn er die doen dit niet.vervelend maar het is nu eenmaal zo, wat wel positief is hieraan, en nu komt het, economisch gezien , levert het weer tal van banen op, waar de meeste van jullie allen je handen niet aan vuil willen maken, eet de ander hierdoor een boterham.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-01-2016 18:03

@Mike,

Is inhoudelijk dezelfde reactie als die je eerder geplaatst hebt, zie het nut van deze reactie dus niet echt.. En oh ja, spannende film?
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

20-01-2016 18:11

mike de jong schreef:Ik vind het echt onzin,.moet je eens kijken hoeveel zooi ouders achterlaten na Woezel en PiP THE movie!!! of dat StarWars publiek?,.het heeft niks met karpervissers te maken maar gewoon met de algehele mentaliteit


Mentaliteit of niet, als je thuis je eigen zooi op kan ruimen of aan de waterkant waarom kan het dan niet als je ergens te gast bent?
Meeste bioscoopstoelen hebben een houder voor je beker, beker leeg dan kan je papiertje, bakje of weet ik veel wat je nog meer had in je lege beker. Punt blijft, mensen die dit hebben gedaan zijn aso's.
Als deze lui hun stek wel op kunnen ruimen en netjes achterlaten dan vind ik het ook nog eens schijnheilig dat ze het nu niet konden. Prullenbakken staan veelal bij de uitgang en hoe moeilijk kan het zijn als je toch door dezelfde uitgang moet als je de zaal wil verlaten om even je eigen zooi in de prullenbak te knikkeren?