kan het subforum koffietafelpraat gesloten worden aub?

Plaats reactie

koffietafelpraat heeft niks met vissen te maken en dient geen doel hier.

ja
3
10%
nee
10
32%
zwarte piet
18
58%
 
Totaal aantal stemmen: 31
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

13-10-2014 09:05

want hier wordt doorgaans niet over karpervissen gesproken en dat lijkt me nu net niet de bedoeling op een karperforum.
materiaal,aas,merkenoorlog en foto`s dat is waar het om draait hier.
dit is geen juiste plek om voor je mening uit te komen en het over maatschappelijke zaken te hebben.daarvoor verwijzen wij u naar een nu.nl of iets dergelijks.

hartelijk dank.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

13-10-2014 09:13

Zou niet weten waarom. Elk topic gaat wel van de hak op de tak tegenwoordig.
Wil je het niet lezen, scroll je gewoon door.
Het beste is allang geweest, en beter zal het niet meer worden.
Tijdverdrijf, en niet meer dan dat.
Wel: Nog steeds handig om de zoekfunctie te gebruiken :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

13-10-2014 12:30

Welkom op kwo michel :-)

Maar als ik vis met een ander en een bakkie zet en samen nuttig heb ik het ook niet altijd over vissen.
Dus ja ik heb er geen last van heb je dat wel waarom dan aanklikken, het is geen verplichting.

Of probeer je een zwarte pieten discussie te starten haha.

Cheers
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

13-10-2014 12:53

@R,
dank je ! :D
ging mij vooral om deze uitspraak waarna een ander topic gesloten werd.

Jep, het absolute dieptepunt van het carpboard is nu wel bereikt, samen met een ander topic.......jammer ooit kon je hier gezellig, leerzaam, en soms ook scherp discussieren. Vist iemand nog uberhaupt op karper?


het was iig scherp discussieren en leerzaam,ook vond ik het niet eens zo zeer ongezellig ook.Het had alles in zich waar blijkbaar met enige weemoed naar teruggekeken wordt door sommige mensen. Eigenlijk was het dus eerder topic van het jaar materiaal ipv dieptepunt van CB. :wink:
maar gezien het in de koffietafelpraat hoek staat hoeft het naar mijn idee ook niet zozeer karper gerelateerd te zijn lijkt me.

ik wil niemand hier tegen de borst stuiten, maar dan is het wel raadzaam de mensen hier daar ook geen platform voor te geven.
vandaar mijn verzoek ( doordrenkt met een flinkt portie sarcasme) zodat wij in de toekomst nog enkel over karper gerelateerde zaken kunnen en mogen spreken. :wink: :D

Wil je het niet lezen, scroll je gewoon door.
Het beste is allang geweest, en beter zal het niet meer worden.


ben ik het helemaal mee eens overigens.maar vroeger stond alles in NL nog in de kinderschoenen en viel er ook genoeg te discussieren en te praten.
tegenwoordig is het 1 groot commercieel circus waar ook partijen aan meedoen tegenwoordig waar je het nooit van zou verwachten.maar zo gaat het nu eenmaal in de knakenwereld eeehr karperwereld.en als je het niet eens bent met de mannen van WC eend ,tja dan kan je beter maar je waffel houden lijkt me.. dat is namelijk niet bepaald constructief bezig zijn in knakenland.

@R,

ik hoef geen nieuwe ZP discussie te starten,ik vond enkel aleen ja en nee niet genoeg opties voor de poll.
maar blijkbaar is ZP wel aan de winnende hand zo te zien en dat geeft mij aan dat dit soort zaken blijkbaar wel bespreekbaar zouden moeten kunnen zijn hier zolang er niet op de man gespeeld wordt.

@Martijn,
ja ik vis nog (vorig weekend nog zelfs),ondanks ik een kleine heb en mij ook wel eens verdiep in andere zaken buiten het vissen om,zouden er meer eens moeten proberen. het leven is meer dan alleen vissen namelijk.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

13-10-2014 13:11

Op een ander forum waar ik wel eens kom (geen visforum) daar is het meest bezochte topic een babbeltopic. Kennelijk bestaat er onder de bezoekers een behoefte om gewoon te kunnen praten over de dingen van de dag die vaak niets met de hobby te maken hebben.
De leden zouden zelf wel meer moeten opletten dat het gekwebbel in deze topic terecht komt en niet het niveau van de wel ter zake topics vervuilen.
robertino smith

13-10-2014 14:01

Uhhh :) Van mij mag een ieder lullen wat hij/zij :) wilt/ vind, mag ik ook :-? ! LEKKER BELANGRIJK, net als deze pol, TJA :)

Groet.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

13-10-2014 21:10

Ach zolang de moderators alles toe staan en het allemaal best vinden dan krijg je dit soort dingen..

Ik kom hier regelmatig maar idd zoals het was in het begin toen ik alleen nog geen lid was, was het wrl beter.
Vandaar dat ik ook veel op engelse forums kom die snappen het wel.
En ook op carpfeeling heb je nog wel de gezelligheid en interessante dingen.

Dus ja het is aan jou wat je wil er is zat keuze, maar ik begrijp je volkomen michel.

Cheerio
Oja joh!!!
robertino smith

13-10-2014 22:10

:-? Zie nog steeds geen on getogen woord, is wel eens anders (hoe netjes ook), storend is wat anders! Maar goed, genoeg te lezen hier op het board, wat wel boeit (zal ik mij dan nooit in mengen)! Maatschappelijk belang is bij een ieder wat anders :).

R de Winter schreef:Ach zolang de moderators alles toe staan en het allemaal best vinden dan krijg je dit soort dingen..


Wat voor dingen?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-10-2014 22:34

Fred Hazenbroek schreef:Het beste is allang geweest, en beter zal het niet meer worden.


Dat wordt met regelmaat beweerd. Vanaf de eerste dag van het begin van CarpBoard ongeveer. :D

Veel "cracks" zijn ooit begonnen met berichtjes schrijven op dit forum. Een enkeling komt hierna nog terug. De meesten vertrekken een keer. Op zich geen probleem. Ze maken plaats voor een nieuwe lichting. Op dit moment speelt de verdeling van de aandacht over de verschillende social media opties. Dat maakt het aantal berichten per dag wat kleiner en de inhoud is lang niet altijd erg hoogstaand (op zijn zachts gezegd). Niettemin vervult CarpBoard nog steeds een functie. Dat kan ik van veel forums met een strenge boardpolitie niet zeggen trouwens. Overigens werkt het voor ons het best als de moderatie zo veel mogelijk onzichtbaar blijft.

Op koffietafelpraat is ook al vaker kritiek. Zou Michel moeten weten. En soms is het wel eens tijd om de discussie even te stoppen. Maar ik zou de rubriek er maar gewoon inlaten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-10-2014 23:02

Ach Kees, dat jong van Tja heb een paar keer niks gevangen.
Vroeger was ie dan gewoon chagrijnig en stak vervolgens een peuk op, was nog beter ook voor ons :wink: :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-10-2014 23:07

:lol:

Douwe Bijlsma had zijn scherpe momenten. :wink:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-10-2014 07:17

@Roberthino
Scherp... welke dingen? :P

@R,
Gelukkig begrijpt iemand mij :D (nu ik nog :lol: )

@Henk,
keiharde blank ja, en gestopt ondertussen. (Is u medium? :o )

@Kees,
Vandaar dat ik zijn uitspraak in ere hou.
Maar top. Hier mag dus gewoon nog gesproken worden over niet karper gerelateerde zaken. Dat wilde ik even weten.Ik voel een zp topic aankomen.. :wink:
Maar niet sluiten wanneer het scherp, leerzaam en een gezellige discussie wordt he :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

14-10-2014 09:06

Douwe en andere waren voor mij toen wel de jus van carpboard :wink:
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

14-10-2014 10:36

Ik ken Douwe van een ander visforum, maar vond het een zwaar irritant onruststokend mannetje, hij stond ook totaal niet open voor andere denkwijzes, zijn denkwijze was de enige juiste vond hij.
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-10-2014 12:07

dat klinkt als Douwe ja :D
en toch kon ik hem goed waarderen ondanks wij water en vuur waren.

maar als we nu gaan crowdfunden dan koop ik een zeecontainer peuken en een paar kilo wiet en begin ik gerust weer ermee. voor iedereen is dat beter denk ik 8)
ik leg wel 5 euro in dan. :P
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

14-10-2014 13:10

Ik heb een eigen site/forum voor mijn andere (modelbouw) hobby, en net als bij veel anderen is het 'lulmaarraaktopic' het meest populair, ik denk dat je het moet zien als plek 'ter lering ende vermaek' de boog kan niet altijd gespannen staan en niet elk gesprek hoeft over onze 7-vinnge lustobjecten te gaan.

De meesten van ons werken en doen allemaal verplichte dingen, dan is het leuk om een plek te hebben om even te ontspannen, effe niet te ouwehoeren over hypotheken en de nieuwste fantasie loze leasebak, het beugeltje van je dochter of dooie schoonmoeders.
Karpervissen is een leuke hobby maar er is ook nog het echte leven waaraan je maar niet kan ontsnappen, zwarte pieten, neerstortende vliegtuigen en achterlijke voetbalmiljonairs.
Als je daar hier even over kunt zeiken maakt die mogelijkheid het een completer forum, alhoewel ik mij ook erger aan dom gebler zonder enig inzicht of nauwelijks aanwezig IQ, je mag een mening geven, maar het hoeft niet.
Werkelijk beledigen is weer een ander verhaal, de drempel is laag omdat je dat kunt doen vanachter de veiligheid van je toetsenbord, maar het is mij wel duidelijk dat de grootste muilen eigenlijk niks voorstellen, ik heb het al vaker gezegd, stel je niks voor in het echte leven dan zal je dat ook hier niet lukken.
Het is bijna onmogelijk om aan een dom iemand uit te leggen dat hij dat is, dom, ze gaan alleen maar meer herrie maken, ga je erin mee dan doe je hem alleen een plezier, voor die sukkels is negatieve aandacht ook aandacht.

Ondertussen heb ik wel via dit forum alternatieve medicijnen ontdekt, en dat heeft niks met vis te maken, dus het heeft echt zijn waarde!
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Antoinette den Os
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-03-2014 18:41
Locatie: Oudenhoorn
Contacteer:

14-10-2014 18:56

Wij hebben 9 jaar een forum beheerd op een heel ander gebied en ook daar was inderdaad de huiskamer-forum-onderdeel het populairst, al waren er ook wel topics in dat deel die ook aansloten op het onderwerp van het forum.
Maar ik ben het helemaal eens met Rick als hij zegt dat dat bij een forum hoort, juist inderdaad af en toe even je gal spuwen over maatschappelijke onderwerpen kan enorm opluchten, al helemaal als je in je eigen omgeving geen klankbord vind daarvoor.
Wie achter de kudde aanloopt trapt in de stront van anderen
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

14-10-2014 23:20

Zwarte piet dus.

Offtopic praatjes en onderwerpen krijg je toch wel, dan kan je het beter een plaats geven.

@ Tja: ik ga geen geld in je pot stoppen, maar zwarte piet kan je wel een paar gram toestoppen :wink:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-10-2014 09:38

robertino smith schreef:
Wat voor dingen?


Goed lezen aub,..... Met dit soort dingen bedoel ik dus veel offline gelul in ELK topic zo nu en dan is het niet erg maar sommige doen het alleen maar, dat soort dingen dus.

Cheerio.

Ps: roken is zoooooooooo offtopic lullen. :-)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

27-10-2014 20:50

Ik denk dat social media fora's opbreken.
als iemand iets wil weten vraagt ie dat simpelweg aan een van zijn 300 "vis-vrienden" , antwoorden binnen 1 uur ..
Wat betreft de koffiecorner .. lekker laten joh .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Plaats reactie