Ons wereldje

Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

09-01-2014 18:21

Mijn les is geweest, met wat alles wat je op internet zegt, waar dan ook, moet je beschouwen als iets wat je ook in een cafe of op straat tegen iemand zou zeggen. Veel mensen vergeten dat en kwetsen nodeloos. Dat je een mening over iets of iemand mag hebben betekent niet automatisch dat die gelijk maar altijd geuit moet worden...
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 18:42

Daar zit zeker een kern van waarheid in Bjorn!

Maar zo heb ik een psychologe eens in een magazine 'horen zeggen'; Negeer zaken, dan zijn ze er niet. De ander weet toch vaak niet dat er een partij is welke door hem/haar 'benadeeld' wordt en zich ook zo voelt.

Waarop ik een visioen had over een grote vogel met z'n kop in 't zand..

Daarom; Spreek, schrijf.. (of zeik azijn, volgens de kenners) :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

09-01-2014 18:43

Precies! Dat ik ook zeker :wink:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 19:02

Je hoort me ook niet zeggen dat het niet waar is. 'Wel een beperkte waarheid.

Én bij 'n ver van je bed show is het werkbaar, maar het is minder werkbaar bij zaken waar je dagelijks helaas niet aan omheen kunt, zonder je eigen leven te veranderen.

Schreeuwen naar een automobilist die je toch niet hoort schiet idd niet op (daarom gebarentaal :P )...

Maar vakantie, geen nieuws, gebakken eitje, koffietjuh, morgenrood aan de sloot, yep :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

09-01-2014 19:33

dave staal schreef:99% van je frustratie kan je voorkomen door het simpel weg te negeren


Zei de gek! :oops:

Marco Mostard schreef:Én bij 'n ver van je bed show is het werkbaar


Dan zijn we er uit. :wink:

Marco Mostard schreef:of zeik azijn, volgens de kenners)


Zijn we het uiteindelijk toch eens 8)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 19:43

Dat je ook sarcasme niet begrijpt 8)

Btw; de ver van m'n bed show heeft mij weinig doen ervaren wat heeft bijgedragen aan het vormen van m'n mening Dave. En zaken negeren houd niet in dat ze er niet zijn.

Moet je zeker met een open wond niet doen :wink: .
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 09-01-2014 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

09-01-2014 19:48

Marco Mostard schreef:Dat je ook sarcasme niet begrijpt 8)


Er zijn er meer hier die dingen niet begrijpen 8)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 19:50

Vertel :roll:? Of hebben m'n woorden nog geen vaste grond gevonden :D

Ach, dat heb je al vissend vanuit een bootje :P
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-01-2014 20:05

@ Peter Otte,

Ik begrijp totaal niet wat een citaat van mij, uit de topic over de Korda 8 film, in deze topic moet worden aangehaald.

Het enige wat ik refereerde in deze topic was een citaat van Dave. En wel hierom omdat hij een paar steekstokken zou komen afhalen bij mij.... Die ik voor hem heb liggen, waar hij naar op zoek was.

Dus ?????????????????????????????.............!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 22:14

de ver van m'n bed show heeft mij weinig doen ervaren wat heeft bijgedragen aan het vormen van m'n mening


Dit had ook in 'n eerder Marktplaats topic gekund, maar het sluit vrolijk aan bij het ruimere discussiebegrip betreffende 'ons wereldje'...

Gisteren mailde een vissert, type aanhef-, en afsluiting-loos, interesse te hebben in een jaargang van Het Visblad. Hij zou de magazines rond acht, half negen vanavond ophalen...

Ik 'wacht' nog steeds (even afmelden...) :-? !

Overigens was er gisteren al snel een over-bieder.., maar je denkt afspraak is afspraak!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
dave staal

09-01-2014 22:35

Gelukkig zijn er ook mede vissers die je wat gunnen,zonder er bij voorbaat al geld voor te vragen.
Komt omdat Jan ik in het verleden altijd op een lijn hebben gezeten als het om voetbal ging. :lol:
Ondertussen de afspraak gemaakt na het geheugen steuntje van vandaag.Kwam ook dat ik een bus moest regelen bij een maatje , krijg die dingen niet in me panda gepropt. :P
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-01-2014 22:55

Ja Dave = 010 en Jan = 020.....!!!!

En ik hoop van harte dat je de steekstokken meeneem naar de kuip om een aantal supporters er aan te rijgen waaronder Sjoerd mans....... Geintjuhhhhhhhh

Ik zie je zaterdag kerel... :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 23:20

Gelukkig zijn er ook mede vissers die je wat gunnen,zonder er bij voorbaat al geld voor te vragen.


Hahaha.., ja Marco, er kwam wat je verwachtte (transparant).

'T ligt aan mijn hebzucht :D en niet aan een ander z'n fatsoen? Ik wordt beoordeeld op het feit, dat iets wat geld heeft gekost, misschien nog wat kan opbrengen! Moet m'n vrouw dan ook maar baby en kinderkleding of speelgoed weggeven omdat er mede moeders zijn? Moet ik mensen die ook graag wat met muziek stoeien ook maar gratis m'n spullen op MP aanbieden?

'T zijn geen bekenden, of van mij part behoeftige (daar doe ik vrijwilligerswerk voor) :-? !

Joh, en zelfs de mogelijkheid tot het gratis afhalen van producten loopt soms nog verkeerd af!

Niet ons wereldje, maar de wereld 8)
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-01-2014 23:31

Nee hoor Marco, dat hoef je niet.

Ik ken Dave alleen via het forum, heb hem onbewust een keer in het echt ontmoet op een karper meeting genaamd "De Aftrap", niet echt met elkaar gesproken.

Maar ik heb steekstokken liggen waar niets mee gedaan wordt, ik kan ze te koop zetten op MP wat vang ik er dan voor misschien € 50,-, is inderdaad bijna een slof shag in België, maar ik help hem er mee, ondanks dat hij voor 010 is, en die shag koop ik toch wel...!!!! :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-01-2014 23:42

Ben blij dat ik rond kom :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

10-01-2014 00:00

Ik heb vorig jaar hier mijn Schrijver te koop gezet, aanschaf was bij ruim 2 ruggen, ik vroeg 450 euro.

Boot met hella verstraler er op + reserve lamp omdat je nou eenmaal altijd twee van die dingen moet kopen in de auto branche
4 accu's
2 acculaders van robbe, waarvan er een al 200 euro vanwege de uitgebreidheid ervan zodat er 6 accu's tegelijk opgeladen kon worden
1 dieptemeter RF15 kostte bijna 500 ivm accu pack wat ik er bij gekocht had. Er eerlijk bij vermeld dat de zender van de dieptemeter niet goed functioneerde.

Ik heb 1 reactie gehad, en degene begon gelijk te zeiken, dat de dieptemeter niet in orde was, dus de boot wel goedkoper kon, ik heb niet eens meer gereageerd op z'n pb.

Heb ook besloten om dat ding niet eens meer te verkopen, en mijn vrouw kijkt maar wat ze er mee doet als ik de pijp aan maarten heb gegeven.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

10-01-2014 08:27

[quote="Marco Mostard"][quote]Hahaha.., ja Marco, er kwam wat je verwachtte (transparant). [ quote]

pfff misschien een baan bij astra tv wat voor jouw?

Maar het een en ander is me nu opeens wel duidelijk.
Wens je het beste, ik kies ff voor de negeermodus.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

10-01-2014 09:07

pfff misschien een baan bij astra tv wat voor jouw?


:P Maar nee Dave, dat heet inlevend vermogen. Hebben we het hier al over gehad.

Jij oprecht alle rust in je boot :wink: . Dat je buiten mij maar niemand hoeft te negeren en er plezierig (veel) mag vangen!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

10-01-2014 22:25

Even terugkomend op PJ 's eerste posting..
Je kan natuurlijk ook de positieve dingen uit "ons wereldje" eruit pikken, de stukjes van o.a. Ben Scholten, Will'm Barnas en vele anderen die er energie insteken om hun hobby en belevingen uit te dragen.
Ik lees de artikelen graag en heb nadien altijd weer zin om te gaan vissen. :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

10-01-2014 22:54

Potverdorie Henk, je kan het!!! Uit die toffeltjes en gaan.

Groet, Peter

ps Stiller Growing Old zeg je, flikker op man. :wink:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

12-01-2014 12:20

Nu eerst weer wat dingetjes van Arjen Lans doornemen..
Leest ook lekker vlot en stimulerend weg. 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.