gewond door karper.

Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

12-07-2014 13:06

Ik denk dat zelf doordrukken een ietsje pietsje pijnlijk is.
Zou me er ook niet aan wagen iig.
Vis is vis
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

12-07-2014 14:28

Als ik die vinger zo zie ben ik echt blij dat ik weerloos vis en ik weer 350 euro bespaar voor een bezoekje,... maar damm hij zit er goed in!!

cheers
Oja joh!!!
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

14-07-2014 12:40

Bart beentjes schreef:Zekers Ben..... als die vin dieper had gesneden had ie zo mijn slagader kunnen raken.

Die haak in de vinger ziet er trouwens ook best naar uit...
Kon je m zelf niet doordrukken?? Had weer 350 euro bespaard.
Had je alleen een afspraak moet maken met de huisarts voor een tetanusinjectie


Nou, doordrukken als je niet weet of je in je bot zit is niet handig. Zowieso zou ik, wanneer je dit ook (helaas) ondervind ten alle tijden naar de eerste hulp gaan. Als de haak je bot heeft geraakt; als een infectie in je bot komt ben je echt niet jarig.

Haken zijn nou niet echt steriel. Laat staan als ze al een aantal uur op de bodem hebben gelegen.

Los daarvan, ik wil mijzelf geen mietje noemen. Maar met 2 verdovingen in de vinger, dacht de doktor al dat hij verdoofd was en begon door te drukken. Heb al wel wat pijn in mijn leven gevoeld, maar deze scoorde echt heel erg hoog! Er was een 3e verdoving direct naast de haak noodzakelijk. Toen voelde ik niets meer en was hij er zo uit :).

Eenmaal terug bij het water de vis uit de bewaarzak gehaald. En had van de chirurg een latex handschoendje gehad. Zodat ik nog wel kon pronken met de vis op de foto :P

Tetanus prik was weer niet nodig doordat ik het jaar ervoor al DTP prik gehad heb gehad voor een verre reis. :) 2 dagen na dit incident werd ik nog wel opgebeld door het ziekenhuis, omdat ze me toch maar aanraadde een anti-biotica kuur op te halen. En dat heb ik maar gedaan voor de zekerheid.
Gebruikersavatar
Jerome berken
Berichten: 673
Lid geworden op: 12-03-2013 15:39

14-07-2014 16:29

ben scholten schreef:Zo bart das een linke.
Jerome wat is er gebeurt dan?

Snoek glipte uit me handen bij het onthaken, wilde hem niet in de boot laten kletteren dus ving hem op met me knie. Dreg met weerhaak in me knie met daaraan een bungelende snoek, Au! De boel afgeknipt (eigenlijk te kort) en ook naar het ziekenhuis, daar hebben ze de plek met een stuk of 6 verdovingen verdoofd. Na wat trekken en draaien kreeg de arts hem eruit. Doorduwen ging niet omdat ik hem te kort had afgeknipt.
En ik ook een tetanusprik en een antibiotica kuurtje.
Shimano Tribal XT-A \ Shimano 8000D eu
Gaby Winter
Berichten: 52
Lid geworden op: 06-07-2014 15:38

14-07-2014 17:01

Tandjes van de snoek aller eerste keer in de kieuwgreep greep ik toch verkeerd.

Keer met meerval vissen dat ik de meerval haakte en mijn oudere meervalhengeltje knapte en ik dus met het deel in mijn hand voor mn bakkes sloeg

en kleine sneetjes in mn duim van de reel
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-07-2014 09:11

je hebt er wel een mooi souveniertje aan overgehouden Bart :P
die sessie zal je nooit meer vergeten denk ik.

ikzelf wilde op vinkeveen een keer kijken hoever ik met mn nieuwe hengels kon werpen.
nam zelfs een aanloop en met volle kracht werpen richting een eiland.
helaas haakte ik mn stretcher op dat moment en viel mn slip dicht..
45/00 nylon ging als een mes door boter in mn wijsvinger helemaal tot op het bot(gelukkig zat mn vinger er wel nog op) en ik moest nog 2 dagen doorvissen.
sindsdien een mooie witte streep op de binnenkant van mn vinger (lidteken)
:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

15-07-2014 19:34

Als kleine jongen (echt jaren geleden :wink: ) mijn duim gebroken. Mijn vader zei altijd ( als een echte leraar tegen zijn leerling) je moet je duim in de bek houden, daar worden ze rustig van. Twee klappen met de kop later hing mijn duim op half zeven :o
Ach, was een goede leerschool :D
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

17-07-2014 05:46

Afbeelding

Zekers Michel maar voor zo'n mooie spiegel heb ik wel een litteken voor over :wink: