Het wordt steeds gekker !!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

02-07-2003 14:43

Toch blij dat die advertentie pleite is nu, jullie kennen het gezegde:

geen slapende honden wakker maken

Laten we zeker geen slapende stropers wakker maken!!

Gr Vin
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

02-07-2003 14:43

kunnen, sorrie
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

02-07-2003 14:46

ok, ok. spellen is niet m'n beste kant.....
Mark de Bondt
Berichten: 30
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Driebergen
Contacteer:

02-07-2003 18:31

Beste Tim,

Ik ben erg benieuwd uit welke bron je deze wijsheid hebt??

Beste Vinnie,

Ben vandaag te laat uit mijn werk gekomen om nog contact op te nemen met de AID maar probeer het morgen wel.
Ik rust niet voordat ik alle ins en outs over dit soort gereedschap te weten ben gekomen.
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

03-07-2003 00:26

Dennis ben het geheel met je eens hoor, en volgens mij gaat die Harold huis aan huis om ''het'' woord te verkondigen , ieder zijn meug hoor , maar fishing by the bible ??? nee dank je ....
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2003 00:53

Leuk om te lezen dat er een aantal zijn die mijn "aktie" steunen :grin:
mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

03-07-2003 09:17

Dus Dennis, wanneer kunnen we jou actie in de richting van de beroepsvisserij verwachten???? Als iets in staat is om de visstand om zeep te helpen dan zijn zei dat wel. Of ben je daar al mee bezig(af en toe ff een netje kapot snijden...?/ banden lek steken???)

Op een of andere manier denk jij dat jij (als vergunninghouder) het alleenrecht heb op alle vis in nederland... helaas(maar misschien wel gelukkig) is dat niet zo. Dat papiertje dat jij elk jaar van de visvereniging ontvangt geeft jou het voorrecht om elk jaar weer van de nederlandse visstand te genieten, niets meer, niets minder... en al helemaal niet om anderen lastig te gaan vallen die niet aan jou eisen voldoen(over plaat voor je kop gesproken....) En op dit forum hebben we een stukje dat gaat over de grootste bedreigingen voor onze visserij, nou ik denk dat jij daar zeker bij gezet kan worden. Waarschijnlijk denk jij dat je de visserij een dienst bewijst door voor eigen rechter te gaan spelen, maar als jou doel is om de publieke opinie tegen die visserij te krijgen dan ben je goed op weg.....

En dan nog ff over dat emailadres, dat heb ik speciaal om te voorkomen dat mensen zoals jij de mogelijkheid hebben om mijn gegevens te gebruiken voor van die "hele leuke doeleinden" (zoals jij het noemt)..... tja en je posts hierboven hebben bewezen dat het weer nodig was......

Tim, niets aan toe te voegen...., duidelijk iemand die wel nadenkt voordat ie wat roept....

B. van Thiel... :razz: Toen ik dat adres registreerde trouwens er nooit aan gedacht dat mensen daaruit de conclusie zouden trekken dat ik gelovig was... eerder ten tegenovergestelde maar goed... :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harold Hoekstra op 2003-07-03 09:25 ]</font>
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2003 12:08

Harold,iets tegen de beroepsvisserij beginnen lijkt zelfs mij zinloos !
Wat ik nu nog steeds NIET begrijp is dat jij zo coulant kan zijn tegenover mensen,die een (dikke) boterham proberen te verdienen aan het verkopen van spullen,waarmee je visstanden op een relatief simpele manier kan verNEUKen :eek:
Het komt er dus op neer dat wanneer jouw buurman die apparaatjes zou verkopen,jij dat hartstikke leuk zou vinden en hem zo nu en dan eens samen met wat van zijn klanten,zou uitnodigen om op jouw thuiswatertje eens lekker te komen stropen ?
En wat betreft dat "eigen rechtertje" spelen,het is in "ollanda" al lang duidelijk dat dat het enigste is wat nog werkt.........
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-07-2003 12:54

Vind het wel frapant dat harold zo fel reageert, zou haast denken dat hij al zo'n apparaat gekocht heeft bij betreffende persoon en hier al goede vangsten mee heeft geboekt. Het is natuurlijk een goede manier om op 1 dag met vele grote karpers op de foto te gaan. :grin:

Krijg een beetje het idee na de stukjes van harold te hebben gelezen, dat hij deze manier van vissen toejuicht.

Ik hoop toch niet nu ik dit geschreven heb dat je mij nu ook volledig probeert af te branden, net als dennis. :grin: :grin: :grin:

Met ? groet
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

03-07-2003 13:01

Dennis,

ik zeg helemaal nergens dat ik het leuk zou vinden, en al helemaal niet als het een water zou betreffen dat ik graag bevis. Maar feit is nu eenmaal dat iemand het wel kan/mag doen(met de juiste papieren). En het spelen van eigen rechter veranderd daar helemaal niets aan....

Dat je de AID op de hoogte stelt, vind ik prima(als het niet verboden is helpt het alleen niets), maar om dan iemand lastig te gaan vallen/bedreigen blijf ik fout vinden(op dat moment ben jij namelijk nog maar de enige die de wet overtreedt). En daar ging mij 1e post over
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

03-07-2003 13:11

Op 2003-07-03 12:54, schreef Eddy Norder:
Vind het wel frapant dat harold zo fel reageert, zou haast denken dat hij al zo'n apparaat gekocht heeft bij betreffende persoon en hier al goede vangsten mee heeft geboekt. Het is natuurlijk een goede manier om op 1 dag met vele grote karpers op de foto te gaan. :grin:

Krijg een beetje het idee na de stukjes van harold te hebben gelezen, dat hij deze manier van vissen toejuicht.

Ik hoop toch niet nu ik dit geschreven heb dat je mij nu ook volledig probeert af te branden, net als dennis. :grin: :grin: :grin:

Met ? groet
Ed



Ed,

ik probeer niemand af te branden, ook dennis niet. Nogmaals, ik juig deze methode helemaal niet toe, ik veroordeel alleen de manier waarop erop gereageerd wordt.

Wij vissers moeten ons er altijd terdege van bewust zijn dat wij een (bij een grote groep mensen) niet echt populaire hobby beoefenen. Om nou te voorkomen dat ons straks hetzelfde gaat gebeuren als met de jacht(en voor veel buitenstaanders zijn er veel overeenkomsten tussen de jacht en de visserij), vind ik dat wij altijd zo "net" mogelijk moeten gedragen als het op het gebied van de visserij(rotzooi opruimen, geen open vuur, geen stereo mee en ook dit soort "akties"). Hoe minder mensen hebben aan te merken op vissers hoe beter....

Dennis probeert de visstand te beschermen, TOP!!!!. Maar ik probeer mijn hele hobby te beschermen...... En dan wil ik van jou wel eens horen wat jij belangrijker vindt.... :smile:
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2003 14:21

Okee Harold,we hebben allebei onze standpunten duidelijk gemaakt !
De dingen die jij zegt,bijv. het beschermen van je hobby,zijn natuurlijk ook absoluut waar !
Maar ik ben gewoon iemand die er tegen het soort types kan die dat soort spul te koop aanbieden cq mijn visserj "slopen" !
En dat ik dan nog al aangebrand reageer,is denk ik te wijten aan "de aard van het beestje" :grin:
En ik ben idd ook vrij haatdragend,dus desbetreffende heer zal toch echt ooit de gevolgen nog een keer merken van het plaatsen van zijn adv. :evil:
Laten we er verder maar over ophouden,en wat mij betreft evengoede "vismaten" :grin:
mvrgr Dennis
PS dus als ik het goed begrijp,is die email-account fake en geloof jij dus NIET in sprookjes :grin:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

03-07-2003 14:41

Mijn reactie had waarschijnlijk ook wel iets genuanceerder gekund, zelf aard ander beestje.. :razz:

Account is speciaal voor spam & het ontvangen van wachtwoorden enzo...., knikker ik eens in de zoveel tijd leeg en verder niets... :grin:

mvg,
Harold
Gebruikersavatar
Vincent Kuipers
Berichten: 115
Lid geworden op: 30-06-2003 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2003 14:44

ben blij dat dat uit de wereld is.......
wordt het toch nog gezellig! :smile:


(hopenlijk niet voor "de aanbieder" overigens)
Beter een strakke maagd dan een karper die al teveel wordt belaagd!!
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

03-07-2003 19:23

Ja Harald, de buitenstaander zal het prachtig vinden als er ineens een halve zool met zo'n apparaat gaat vissen, vervolgens verdoofde vissen gaat rapen en ze in de kofferbak flikkert. Wij ons netjes gedragen en zo'n inhalige idioot zal de moeizaam opgebouwde goodwill - zo al aanwezig - even door de plee spoelen.
Voor een buitenstaander zijn vissers toch al een pot nat.
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

03-07-2003 20:46

DE hobby beschermen Harold?? lijkt me zinvol vissen in een leeg water, was het wat schat ?? nee weer een blank, tjonge hoe kan dat nou?? er waren er maar 10 met dat nieuwe apparaat bezig ..dus bescherm je hobby Harold, dan beginnen wij hier wel met dat soort randdebielen. Mvg : Bouke
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

08-09-2003 22:07

Harold heeft wél even gelijk! Ik weet niet of degene die "leuke dingen gaat doen met telefoonnummers" het in de gaten heeft, maar dreigen, stalken etc zijn dus wel strafbare zaken. Handel is géén strafbare zaak. Net zoals de aangehaalde opvoersetjes voor brommers, mogen electr(on)ische visapparaten gewoon verkocht worden. Wat die persoon daarmee doet, is zijn/haar probleem. Je hoeft maar 1x te vergeten om *31* voor 't nummer te draaien, en die meneer heeft jouw telefoonnummer. En als hij er mee naar de politie gaat, heb je wel degelijk een fiks probleem.. Dat noemen we "een plaat voor je harses hebben". In dat geval ben je dus net zoals de extreme dierenactivisten, van mij (mijn mening dus) mogen ze die tegen de muur zetten!

Wees gegroet (maria) :smile:
Plaats reactie