Karton

Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

20-07-2013 14:12

Een emulgator helpt.je niet hoor. Die emulgeert ofwel maakt vetstofden wateroploabaar
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

20-07-2013 14:52

Helaas, dat klopt dan weer niet Martijn.
Het breekt de oliedeeltjes in heellee kleine deeltjes.
WaterOPLOSBAAR is het dan nog steeds niet!

Ik ga er vanuit dat je dit weet, maar ongelukkig hebt geformuleerd :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

20-07-2013 15:22

Bron Wikipedia

"Een emulgator is een stof die helpt bij het mengen van twee stoffen die normaal gesproken niet of moeilijk mengbaar zijn. Op die manier wordt een emulsie gevormd"
Had gehoopt dat je uit de bouwmarkt lijm opmerking kon opmaken dat het een sarcastisch antwoord betrof...

Eniewee,
Is een verhaal wat al jaren de ronde gaat...weet ook bijna zeker welk merk jij bedoeld.
Voorlopig was de boilie zo slecht dat ie wel in de schappen lag bij de winkelier...ik had hem voor t sfeertje gevraagd wat hij dan belangrijker vindt,...het vullen van zijn zakken aan een aas wat zogenaamd van papierafval is gemaakt en zodoende slecht zou zijn voor de vissen...of het verkopen van een product dat op lange termijn niet schadelijk is voor de vissen en indirect het voort blijven bestaan van zijn toko...
Bij antwoord 1 zouden de meeste denk ik al afhaken en niet meer terugkomen.

Blijft hoe dan ook een totaal lulverhaal...
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

20-07-2013 16:42

Klopy fred
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-07-2013 21:30

Hebben we het over vaste of vloeibare stoffen :wink:

Groet, Peter

Ps een vaste stof is prima te doen hoor met lijm.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-10-2013 10:49

Eniewee,
Is een verhaal wat al jaren de ronde gaat...weet ook bijna zeker welk merk jij bedoeld.
Voorlopig was de boilie zo slecht dat ie wel in de schappen lag bij de winkelier...ik had hem voor t sfeertje gevraagd wat hij dan belangrijker vindt,...het vullen van zijn zakken aan een aas wat zogenaamd van papierafval is gemaakt en zodoende slecht zou zijn voor de vissen...of het verkopen van een product dat op lange termijn niet schadelijk is voor de vissen en indirect het voort blijven bestaan van zijn toko...
Bij antwoord 1 zouden de meeste denk ik al afhaken en niet meer terugkomen.


Sorry voor het erg late antwoord, maar ik lag er e-mail matig tijdelijk uit en het meer uren besteden aan daadwerkelijk vissen beviel me ook (niet dat ik veel gevangen heb) :wink: .

Nogmaals; Het was een algemeen verhaal vanuit de winkelier en er zat geen merk aan verbonden!

Met de door mij gekochte eigenmerk boilies uit z'n schap viel zeker goed brasem te vangen :D .., maar dat zei meer over het b rasembestand op dat water dan de boilie imo (kliko)!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).