Opzoek naar bedrijven die geïnteresseerd zijn in multimedia

Plaats reactie
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

24-06-2013 00:48

Hallo,

Ik ben niet de meest ervaren karpervisser maar weet wel veel af van multimediale producties. Ik zou graag samenwerken met iemand om onze kennis te bundelen en zo mooie producten te maken. Mijn sterkste punt is video productie echter is dit (gelukkig) niet het enige wat ik kan.

Verder ben ik erg benieuwd aan welk soort multimediale producties jullie karpervissers nou op prijs stellen. Zien jullie graag foto's of misschien video's? En met welke insteek is dit product dan gemaakt, volg je graag een proces van een mede visser die een water aanpakt of naar video's die specifiek een punt aanpakken zoals bv een chod rig inzetten.

P.S. weet niet zeker of dit hier mag en of dit het goeie sub-forum is. Zo niet? mijn excuus
Laatst gewijzigd door Bart Bloem op 24-06-2013 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

24-06-2013 01:07

Ik persoonlijk het liefst live, zo aan de waterkant zal ik maar zeggen
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

24-06-2013 01:24

Bart,
er worden weleens wat vragenlijsten opgesteld die in dit forum aan de leden voorgelegd wordt. Kun je ook maken, het is echter wel een kunst om goede vragen te stellen. Hoe meer open vragen, hoe moeilijker te beantwoorden dan wel om te zetten naar een resultaat, weet ik.

't Is maar een idee?
Voor mij geldt ook : ervaringen/praktijk aan de waterkant. Maak documentaires over de basis van het karpervissen, over penvissen, bodemvissen, oppervlaktevissen, particles klaarmaken, noem maar op. Zo kun jij die enquete zelf ook opstellen. Zie elders in dit forum.

Succes!

Frenk
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

24-06-2013 01:52

Bedankt voor de tip, een uitgebreid onderzoek is zeker een goed idee en heb er tijdens mijn opleiding redelijk wat tijd aan besteed. In een goede enquête gaat veel tijd zitten vandaar dat ik voor nu even de makkelijke route heb gekozen. Misschien helpt dit topic mij wel op weg met vraagstellingen en onderwerpen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

25-06-2013 08:36

Bart, is dit bedoeld om uiteindelijk commerciele activiteit te ontwikkelen?
Zo ja, kunnen wij jouw werk al ergens bewonderen?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

26-06-2013 17:40

Dit topic is zowel bedoeld om uiteindelijk commerciële activiteit te ontwikkelen als om oppervlakkige info te vergaren over wat de kawperwereld.nl gebruiker graag kijkt.

Er is zeker eerder gemaakt werk te bewonderen. Ik ben niet zo'n fan om al mijn werk op forums te plempen uit respect voor de opdrachtgevers. Heb je persoonlijk direct dan wel indirect interesse praat ik het liefst privé(PB, Skype, telefoon, fb, etc). Vroeg je het gewoon in zijn algemeenheid dan zal ik even wat opzoeken om te laten zien.

@ iedereen, Interesse of nieuwsgierig vraag maar raak in dit topic of PB
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

26-06-2013 18:13

De term "don't tell us, show us" moet je dan wel bekend voor komen? Waar dacht je dan je materiaal weg te zetten en op welke schaal ben je van plan te gaan werken?
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

26-06-2013 20:04

Mijn excuus ik had verwacht dat we in het topic meer concepten en de mogelijkheden zouden bespreken, zullen vast meer mensen zijn die daar wat aan hebben. Op welke schaal ik van plan ben te gaan werken? Zit momenteel in mijn afstudeer fase (communication and multimedia design) en werk daarnaast alvast omdat ik mijzelf constant wil verbeteren in wat ik doe. Ik heb plezier in mijn werk en daardoor ook erg gemotiveerd. Terugkomend op je vraag, dit is van te voren niet te zeggen. Afhankelijk van het concept kunnen we dat bepalen. Stel we zijn tot de conclusie gekomen dat wekelijks een korte aflevering van pakweg 3 minuten op youtube vol met tips over de verschillende onderwerpen die het karpervissen rijk is, dan zouden we eens in de maand een draaidag kunnen plannen en alles in een keer schieten. Maar stel dat een er een multimediaal product gerealiseerd moet worden met een magazine, website en twee wekelijks een episode in de richting van Vis TV dan hebben we het over een hele andere tijdsindeling.

Ik had gedacht dat mensen met (ik noem maar wat) een boilie bedrijf me konden contacteren en dat we dan vrijblijvend met elkaar kijken wat we eventueel voor elkaar kunnen betekenen. Je hoeft nog geen concreet idee te hebben van 'ik wil elke week een video die ik op facebook kan delen waarin ik de eerste week chod-rig's uitleg, in de tweede video..." Hier kan en wil ik graag bij hepen. Dus ook al heb je niet echt een idee hebt maar wel graag wat zou doen met (multi/social)media kun je me gerust aanspreken.

Hier twee waarvan het geen kwaad kan, wel in een totaal andere richting.

Camerawerk bij een korte film. Script/regie/etc in dit geval niet door mij, puur camerawerk.
http://vimeo.com/57525639

Festival, gedraaid met 3 camera's voornamelijk close ups zijn van mij.
http://www.youtube.com/watch?v=6Wenv58T ... cjy4sP3ryw

Nu een vraag terug aan jullie, wat is je favoriete of iig een video die je erg graag mag zien. En welk bedrijf pakt het multimediale gebeuren erg goed aan.
Plaats reactie