Vogelvrij

Plaats reactie
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

11-06-2013 18:44

Ik zag net een reportage waarbij er proef 'drones' gemaakt werden in de vorm van roofvogels, met plannen deze in de toekomst in te zetten in oorlogsgebieden. Lekker handig dit bekend te maken op TV, want er kijkt toch niemand mee...

Is o.a. de ellende met pesticiden en sterfte onder roofvogels wegens vergiftigde prooi wereldwijd aan de betere hand, kunnen die beestjes zich opmaken voor ware slachtingen wereldwijd omdat ze over een paar jaartjes volop uit de lucht geknald zullen worden door de gemiddelde terrorist of anti westerse groepering/regering die het zekere voor het onzekere zal nemen.

Als een vogel zo vrij was 't eens...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Schaper Michael
Berichten: 1016
Lid geworden op: 02-08-2012 22:58
Locatie: Zoetermeer

11-06-2013 20:42

Dat is niet fijn. Wat dacht je van deze

http://www.natuurbericht.nl/?id=10685
Oh, the sea is so full of a number of fish, If a fellow is patient, he might get his wish!
- Dr. Seuss

Veel leesplezier op mijn blog Pendingen
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

13-06-2013 10:59

Was me bewust, maar niet in die mate. Hier doen we veel om natuurgebieden op orde te krijgen en vele landen lopen er nog 100 jaar op achter. Vanwege welvaart leven wij natuurlijk wel in de prettige luxe dat wij zulke zaken niet te hoeven ondernemen. Maar er heerst hier ook meer besef.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

13-06-2013 11:20

In veel van dit soort gevallen ging de westerse beschaving ze al lang geleden voor, des al niet te min blijft het diep triest, als het om voedselvoorziening ging, tja, maar als snackje tussen door.
We doen er hier overigens nog net zo hard aan mee, voorbeeld kikkerbilletjes en ga zo maar door, ik vreet ze niet, uit principe en zo :-?
Plaats reactie